Herkese iyi forumlar dilerim, işden gelip hemen yıkamaya koştuğum için alışa gelmiş bir konum olmadı ancak güzel ürünlerle yaptığımın başarılı bir yıkama yaptığımı düşünüyorum. 
Yeni aldığım K4'ü ise çok güzel test etmiş oldum, @Utopik83 Ramazan Beyin de ricası ile yorum kendi çapımda yorumum;
-Basınçlı hortumu tam yeterli geliyor, ne kısa ne uzun. Araç L300 gibi ya da uzun premium teksiler olur ise biraz hortumu kısa kalabilir.
-Basıncı ise beni tatmin etti ancak günde 1 kere araba yıkıyor olsaydım büyük ihtimalle tercih etmezdim, yüksek ihtimalle HD serisine yönelirdim.
-Plastik kalitesi ise Bosch'a göre biraz da olsa altında hissettirdi.
-Tabancası ise biraz daha geniş açılı atabilirdi.
Puanım: 8/10
F/P bakımından Bosch Aqua 130 daha cazip geliyor. Ancak tercih meselesi.
Kirlilere gelemiyoruz malesef, yan dükkanın lafa tutması ile direk B33 sıkmış bulundum.
B33 ise FL'de inanılmaz etkili oluyormuş onu öğrendim, 70 ML ürün 600 ML Su karışım hazırladım ve yaklaşık 150 ML karışım artdı ziyan etmemek için jant için kovaya doldurdum.
Ardından detaylara Cevizi saf kullanarak giriştim, detay fırçası ile pislikleri kabartıyorum.
Hemen hızlıca duruladım, Denizli şu sıralar 37-38 derece civarında seyrediyor gölgeler bile sıcak.
Foam Lance ile işimiz bitince biraz tetiğe basıp içini temizledim.
Duruladıkdan sonra kapı içi detaylarına saf Ceviz ile müdahale ettim, hemen hortum ile duruladım.
Bazı abilerim/arkadaşlarım araba içinde kimyasal bulundursak bir sıkıntı olur mu demişti, sonuç evet Ceviz koymuştum ancak sprey kapalı olmasına rağmen sıcakdan fışkırmış. Sıvı sabunun olduğu yerdeydi.
İlk attığım fotoğraf B33 sonrası temizliği, aslında R10 uygulayacaktım ancak muhabbete dalınca unutmuşum.
Jant ıslakken atıp duruladım.
Hemen janta temaslı yıkamaya geçtim zaten R10'dan sonra pek birşey kalmamıştı.
Davlumbaz ve lastiklere ilk Ceviz ardından fırçalarken köpük yapan şişe ile B33 1:5 sıktım. Jantlara ise Cg Sticky 1:3 oranında sulandırıp sıktım.Kova da ise B33 var.
Cg Sticky' yorumum: Diablo kadar jel ve kaygan olmasa da yeterince kayganlık hissi veriyor, korumaya zarar vermediğini okumuştum ancak test edemedim diğer yıkamamda test ederim. Sarfiyat bakımından uyguna geliyor, kokusu ise kötü değil ancak diğer jant temizleyicilerine göre iyi. Yaklaşık 4 janta 150 ML civarı karıştırılmış ürün kullandım.
Çift kovamıza geçiyoruz, Ömer abinin tekniği ile makinaya çift hortum bağladım. Bağlantı yaptığım yerden istenildiği zaman vanasını açıp hortum yardımıyla kovalara su dolduruyorum. Kova da ise Murat abiden aldığım Nanolex Pure'yi kullandım, AB Velvet kadar kayganlık hissedemedim ancak güzel köpürüp güzelce temaslı temizlik yaptı.
Hızlı bir şekilde duruladım, hatta çift kovayı yaparken bir kere su tuttum.
Black Hole havlu ile kuruladım. Jantlara, kapı içlerine ve etek kısımlarına başka bir kurulama havlusu kullandım.
Camlara geçtim ancak havalar sıcak olduğu için bazı yerler de kireç lekeleri kalmış, S3 ile normal temizlik yapınca çıkmadı 1:1 İPA denedim yine çıkmadı. Herhalde bize 3D Eraser patlıcak.
Başka öneriniz varsa bekliyorum.
Kaportaya ise Jayswax Ceramic Wax sürdüm, elbette DetailForum aplikatörü yardımı ile. Aplikatörde ki waxı ziyan etmemek için kapı içlerine sürdüm.
Jantlara ise Emre abiden aldığım yeni Angelwax Bilberry'yi kullandım, internet de 6 aylık ömür biçmişler pek inanamadım ama yüzey hazırlığıda yapmadığım için test edemicem. Bir kaç aya janta polisaj yaptığımın da test ediceğim, sarfiyat konusun da ise çok başarılı ve 6-7 dakika da kurutup silebildim.
Onur abi bana kalırsa Cg'nin jant korumasına göre daha parlak bir son verdi.
Yine Emre abiden aldığım Carpro Perl, değişik oranlar ile plastik aksamlara ve deri gibi yerlere koruma uygulanabiliyor. Ben ise 1:1 oran ile davlumbaza ve lastiklere uyguladım, çok güzel sonuç aldım. Son fotoğraf da anlaşıldığı gibi parlağa yakın bir görüntüsü var, bakalım ne kadar dayancak.
Abilerim kusuruma bakmayın işden geldiğim yorgunluk ile final fotoğraflarına halim kalmadı, üstüne park allanımın yanlarına yarın için pazarcı arabaları gelince ortamım çok kısıtlandı.
Bir daha ki sefer daha güzel finaller ile görüşmek dileğiyle. 
Yeni aldığım K4'ü ise çok güzel test etmiş oldum, @Utopik83 Ramazan Beyin de ricası ile yorum kendi çapımda yorumum;
-Basınçlı hortumu tam yeterli geliyor, ne kısa ne uzun. Araç L300 gibi ya da uzun premium teksiler olur ise biraz hortumu kısa kalabilir.
-Basıncı ise beni tatmin etti ancak günde 1 kere araba yıkıyor olsaydım büyük ihtimalle tercih etmezdim, yüksek ihtimalle HD serisine yönelirdim.
-Plastik kalitesi ise Bosch'a göre biraz da olsa altında hissettirdi.
-Tabancası ise biraz daha geniş açılı atabilirdi.
Puanım: 8/10
F/P bakımından Bosch Aqua 130 daha cazip geliyor. Ancak tercih meselesi.
Kirlilere gelemiyoruz malesef, yan dükkanın lafa tutması ile direk B33 sıkmış bulundum.
B33 ise FL'de inanılmaz etkili oluyormuş onu öğrendim, 70 ML ürün 600 ML Su karışım hazırladım ve yaklaşık 150 ML karışım artdı ziyan etmemek için jant için kovaya doldurdum.
Ardından detaylara Cevizi saf kullanarak giriştim, detay fırçası ile pislikleri kabartıyorum.
Hemen hızlıca duruladım, Denizli şu sıralar 37-38 derece civarında seyrediyor gölgeler bile sıcak.
Foam Lance ile işimiz bitince biraz tetiğe basıp içini temizledim.
Duruladıkdan sonra kapı içi detaylarına saf Ceviz ile müdahale ettim, hemen hortum ile duruladım.
Bazı abilerim/arkadaşlarım araba içinde kimyasal bulundursak bir sıkıntı olur mu demişti, sonuç evet Ceviz koymuştum ancak sprey kapalı olmasına rağmen sıcakdan fışkırmış. Sıvı sabunun olduğu yerdeydi.
İlk attığım fotoğraf B33 sonrası temizliği, aslında R10 uygulayacaktım ancak muhabbete dalınca unutmuşum.
Hemen janta temaslı yıkamaya geçtim zaten R10'dan sonra pek birşey kalmamıştı.
Davlumbaz ve lastiklere ilk Ceviz ardından fırçalarken köpük yapan şişe ile B33 1:5 sıktım. Jantlara ise Cg Sticky 1:3 oranında sulandırıp sıktım.Kova da ise B33 var.
Cg Sticky' yorumum: Diablo kadar jel ve kaygan olmasa da yeterince kayganlık hissi veriyor, korumaya zarar vermediğini okumuştum ancak test edemedim diğer yıkamamda test ederim. Sarfiyat bakımından uyguna geliyor, kokusu ise kötü değil ancak diğer jant temizleyicilerine göre iyi. Yaklaşık 4 janta 150 ML civarı karıştırılmış ürün kullandım.
Çift kovamıza geçiyoruz, Ömer abinin tekniği ile makinaya çift hortum bağladım. Bağlantı yaptığım yerden istenildiği zaman vanasını açıp hortum yardımıyla kovalara su dolduruyorum. Kova da ise Murat abiden aldığım Nanolex Pure'yi kullandım, AB Velvet kadar kayganlık hissedemedim ancak güzel köpürüp güzelce temaslı temizlik yaptı.
Hızlı bir şekilde duruladım, hatta çift kovayı yaparken bir kere su tuttum.
Black Hole havlu ile kuruladım. Jantlara, kapı içlerine ve etek kısımlarına başka bir kurulama havlusu kullandım.
Camlara geçtim ancak havalar sıcak olduğu için bazı yerler de kireç lekeleri kalmış, S3 ile normal temizlik yapınca çıkmadı 1:1 İPA denedim yine çıkmadı. Herhalde bize 3D Eraser patlıcak.
Kaportaya ise Jayswax Ceramic Wax sürdüm, elbette DetailForum aplikatörü yardımı ile. Aplikatörde ki waxı ziyan etmemek için kapı içlerine sürdüm.
Jantlara ise Emre abiden aldığım yeni Angelwax Bilberry'yi kullandım, internet de 6 aylık ömür biçmişler pek inanamadım ama yüzey hazırlığıda yapmadığım için test edemicem. Bir kaç aya janta polisaj yaptığımın da test ediceğim, sarfiyat konusun da ise çok başarılı ve 6-7 dakika da kurutup silebildim.
Onur abi bana kalırsa Cg'nin jant korumasına göre daha parlak bir son verdi.
Yine Emre abiden aldığım Carpro Perl, değişik oranlar ile plastik aksamlara ve deri gibi yerlere koruma uygulanabiliyor. Ben ise 1:1 oran ile davlumbaza ve lastiklere uyguladım, çok güzel sonuç aldım. Son fotoğraf da anlaşıldığı gibi parlağa yakın bir görüntüsü var, bakalım ne kadar dayancak.
Abilerim kusuruma bakmayın işden geldiğim yorgunluk ile final fotoğraflarına halim kalmadı, üstüne park allanımın yanlarına yarın için pazarcı arabaları gelince ortamım çok kısıtlandı.
Son düzenleme:







