Uzun Zamandır Yıkanmayan Arabam (Jayswax Ceramix Wax & Bilberry Wax)

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#21
Emeğine sağlık kardeşim,güzel bir konpozisyon ile sıkılmadan hem okudum hem inceledim. :)
Teşekkürler abim, sizin kadar tecrübeli olmasam da yavaş yavaş ilerliyorum. :)
Canavar gibi olmuş. Özellikle jant ve lastikler . Tebrikler. Çok güzel.
Evet abi çok güzel oldu sağolasın, kullandığım malzemeler güzel olunca üstüne detaycı ruhu eklenince çok güzel parladılar. :)
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#23
bu arada yeni oyuncağın hayırlı olsun. Güle güle kullan.
Ekstra hortum olayı da çok güzel olmuş
Sağolasın abim, inşallah kazasız belasız kullanıcam. Evet hortum olayını Ömer abiden fikir aldım sağolasın yardımcı oldu. :)
 

KaiZeN

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
1,146
Beğeniler
3,143
Yaş
41
İl
Tekirdağ
#24
Eline sağlık Sercan hocam. Güzel bir uygulama olmuş. Sticky, diablo yada signature series i aratmazsa en azından yeter. Durumda onu gösteriyor sanki. Perl i uygulayan uygulayana valla ben daha stokları serelim de paylaşamadım :komik:
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#25
Eline sağlık Sercan hocam. Güzel bir uygulama olmuş. Sticky, diablo yada signature series i aratmazsa en azından yeter. Durumda onu gösteriyor sanki. Perl i uygulayan uygulayana valla ben daha stokları serelim de paylaşamadım :komik:
Sağol abim, Sticky aslında fiyatına göre cidden iyi çünlü Signature'e göre daha kayganlık sağlıyor. Perl'ü uygulamadan duramadım ve iyi ki almışım. :D
 

narcobs

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
22 Oca 2020
Mesajlar
135
Beğeniler
248
İl
Eskişehir
#26
Makinan hayırlı olsun hocam. Yine zevkle baktığımız bi çalışma olmuş, ellerine sağlık.

Yalnız final fotoğraflarında bişey çok dikkatimi çekti; sanki app plaka istiyor gibi:cool:
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#27
Makinan hayırlı olsun hocam. Yine zevkle baktığımız bi çalışma olmuş, ellerine sağlık.

Yalnız final fotoğraflarında bişey çok dikkatimi çekti; sanki app plaka istiyor gibi:cool:
Sağolasın, bende aşırı zevk aldım makina gelince ayrı bir güzelliği oluyor. :)
Sorma plaka 8 yıllık olunca böyle oluyor, haftaya müsait olunca yeni çıkarttırıcam ve plakalık alıcam bide üstüne vernik atıcam miss. :D app plakaya biraz karşıyım aslında sonuçta sahte takıyorsun.
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#28
@Sercan20 eline sağlık kardeşim yine güzel bir yıkama olmuş :) yeni makinen hayırlı olsun tekrardan, daha da zevkle yıkarsın artık :D ceramic wax hakkında senin de yorumlarını merak ediyorum. App plaka konusunda bence de bir el at :) basılan mühür şöförler odası mührüyle aynı zaten :) daha bugün muayeneden geçtim app ile 3. kez :) ufak ama göze batan bir detay, tıpkı davlumbaz içi temizliğinin verdiği etki gibi olacak inan ki :)
 

Shirb13

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
979
Beğeniler
4,171
İl
Tekirdağ
#29
Sağolasın İbrahim abi, bir daha mı gelicez dünyaya. :D Perl'ü 1:1 sıktığımın da davlumbaza 3-4 fıs yetti, tabiki de damla damla yapmamak için detay ustası gibi sprey sıkmak gerekiyor hem fıslayıp hemde spreyi hareket ettirmek gerekiyor. :)
Valla kardeşim bir daha gelmeyeceğiz ama sende çıtayı çok yükselttin :)

Sercan makinen ve yeni ürünlerin hayırlı olsun güle güle kullan. Rutin yıkama, bol fotoğraflı, bol detaylı olmuş ellerine sağlık.
Biz sarp falan filan derken adam perl basmış davlumbaza lastiğe @Shirb13 :D
Sorma abi ben endurance alıp almamak konusunda Perl'i çat diye alıp acımadan lastiğe sürmek yürek hoplatır. Daha ben Nanolex Interior Cleaner'ı mı aydan aya anca çıkartıyorum meydana.

Valla bravo @Sercan20 :alkis:
 

muratyz

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
21 Oca 2018
Mesajlar
338
Beğeniler
587
Yaş
42
İl
Dardanel
#30
Eline sağlık,güzel bi yıkama olmuş.Ürünler de çok güzel

Fio rengi bej olmasına rağmen cok canlı görünüyor wax sonrası
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#31
@Sercan20 eline sağlık kardeşim yine güzel bir yıkama olmuş :) yeni makinen hayırlı olsun tekrardan, daha da zevkle yıkarsın artık :D ceramic wax hakkında senin de yorumlarını merak ediyorum. App plaka konusunda bence de bir el at :) basılan mühür şöförler odası mührüyle aynı zaten :) daha bugün muayeneden geçtim app ile 3. kez :) ufak ama göze batan bir detay, tıpkı davlumbaz içi temizliğinin verdiği etki gibi olacak inan ki :)
Sağolasın Mustafa abi, yaptık bir şeyler. :D Ceramix Wax çok garip geldi ya, yan paneller de en az 2.5 ay dayanır ancak güneşe ve yağmura direk maruz kalan yerler de ise 1-1.5 ay dayanıyor. Ben temizlik yapmadan hemen üstüne aynı waxdan uyguladım, yanlar iki üstler bir kat oldu. :D App plaka alabileceğim yer var mı ? :)
Valla kardeşim bir daha gelmeyeceğiz ama sende çıtayı çok yükselttin :)



Sorma abi ben endurance alıp almamak konusunda Perl'i çat diye alıp acımadan lastiğe sürmek yürek hoplatır. Daha ben Nanolex Interior Cleaner'ı mı aydan aya anca çıkartıyorum meydana.

Valla bravo @Sercan20 :alkis:
Abi eğer dayanımı yüksek olur ise her zaman uygularım, sonuçta 1:1 sıkım yaptım lastiklere çift kat attım ve her davlumbaza 3-4 fıs şeklinde atım yaptım. Toplamda 100 ML'ye yakın 1:1 karışım gitmiş, bana kalırsa güzel bir rakam. :)

Bravoluk bir durum yok abim, forum da ilk uygulayan ben oldum o kadar. :D Ama Emre abiye teşekkür ederim, Bilberry ve Perl'ü iyi ki almışım. Çok güzel parlaklık veriyorlar. :)
Eline sağlık,güzel bi yıkama olmuş.Ürünler de çok güzel

Fio rengi bej olmasına rağmen cok canlı görünüyor wax sonrası
Sağolasın abim. :)

Evet Çöl Grisi diye geçiyor ama beje yaklaşık ancak güzel paraldığını düşünmeniz sevindirdi, inşallah polisajdan sonra daha fazla parlıyacak. :) Araç sıfır alındığından beri pıolisaj yüzü görmedi. :D
 

pilotgokhann

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
18 May 2020
Mesajlar
327
Beğeniler
616
Yaş
37
İl
ANKARA
#32
Sercan ellerine sağlık çiçek gibi olmuş detaylı açıklamaların için de ayrıca teşekkür ederim.
 

drerdogan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
23 Mar 2018
Mesajlar
262
Beğeniler
945
İl
ısparta
#34
Eline sağlık sercan, su girişini neden çatalli yaptın? Çift giriş olsun diye mi yoksa harici bir musluk çıkışı almak için mi?
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#35
Eline sağlık sercan, su girişini neden çatalli yaptın? Çift giriş olsun diye mi yoksa harici bir musluk çıkışı almak için mi?
Teşekkürler, harici bir çıkış olsun diye hem de evden hortumu salladığım için suyu aşağıdan kesmeme yarıyor. Eğer para vermiyim derseniz (30-40 TL) bir tane 3/4 demir su T'si - 2 adet 3/4 Nipel ve 2 adet 3/4 vana da işinizi görecektir. Ama bu saydığım parçaları normal dükkandan alırsanız en az tane 5 tl olur :D Neyse en iyisi internetden plastik almak :D Ben gibi Doğalgazcı-Sucu da çalışan birini bulursanız bu parçaları alın yapın derim. :)
 

drerdogan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
23 Mar 2018
Mesajlar
262
Beğeniler
945
İl
ısparta
#36
Teşekkürler, harici bir çıkış olsun diye hem de evden hortumu salladığım için suyu aşağıdan kesmeme yarıyor. Eğer para vermiyim derseniz (30-40 TL) bir tane 3/4 demir su T'si - 2 adet 3/4 Nipel ve 2 adet 3/4 vana da işinizi görecektir. Ama bu saydığım parçaları normal dükkandan alırsanız en az tane 5 tl olur :D Neyse en iyisi internetden plastik almak :D Ben gibi Doğalgazcı-Sucu da çalışan birini bulursanız bu parçaları alın yapın derim. :)
Ben kovaya su alacağımda, bez vb yıkayacağımda makinada hortumu çıkartıp küçük tabanca takıyorum.
 

DMR

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Oca 2018
Mesajlar
468
Beğeniler
1,152
İl
İzmir
#37
Ellerinize sağlık güzel bir yıkama olmuş, yeni makinanızda hayırlı olsun :)