Maşallah uğraştırıcı ve sıcaktan dolayı acele edilmesi gereken bir yıkama olmasına rağmen bizler için fotoğraflamışsın emeğine sağlık. Jantlar çok iyi olmuş, kireç lekesi için 3D Eraser her daim çeyizinde olmalı diyorum. Su itici özellikle camların temizliği ve kireç lekeleri için çok yardımcı oluyor tüm camlara uygulamanı Bu tip sorunlarla uğraşmaman adına tavsiye ederim. En son fotoğraflarda app plaka olmaması gözümü tırmaladı. Ön farlara bi parlatma uygulaması gelmeli acilen ☺️
Maşallah uğraştırıcı ve sıcaktan dolayı acele edilmesi gereken bir yıkama olmasına rağmen bizler için fotoğraflamışsın emeğine sağlık. Jantlar çok iyi olmuş, kireç lekesi için 3D Eraser her daim çeyizinde olmalı diyorum. Su itici özellikle camların temizliği ve kireç lekeleri için çok yardımcı oluyor tüm camlara uygulamanı Bu tip sorunlarla uğraşmaman adına tavsiye ederim. En son fotoğraflarda app plaka olmaması gözümü tırmaladı. Ön farlara bi parlatma uygulaması gelmeli acilen ☺️
Evet abi sıcak olunca ister istemez insanın fotoğraf çekesi gelmiyor, sağolasın. Evet 3D Eraser'i her türlü yanım da bulundurmam gerekiyor. App plaka ve farlara el atıcağım.