İnceleme Vonixx Native Carnauba Wax İncelemesi

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
1,810
Beğeniler
12,990
Yaş
32
İl
Ankara
#21
Sefa Hocam Parlaklık ve su itiş makul seviyede emeğin için teşekkürler
Tesekkur ederim hocam :)

@Sefa46 Sefa emeğine ve kesene sağlık :) Bencede etkisi en fazla 1 ay sürer :(
1 ay yine iyi olur diye dusunuyorum hocam ya :)

Sefa hocam gene herkesin merak ettiği bir ürünün testini gerçekleştirmişsin:) Ellerine sağlık kesene bereket:). Benim beklentimin biraz altında kaldı dediğin gibi indirimde belki alınabilir ama normal fiyat 100ml için o fiyatları hak eder mi? Tabiki tercih meselesi. Bu arada o kadar araçla uğraşıp birde bizim için böyle detaylı testler yapman kesinlikle büyük övgüyü hak ediyor ve kendi adıma sana çok teşekkür ediyorum :).
Dediklerinize katiliyorum.Ben de kendi adima size tesekkur ederim guzel yorumunuz icin hocam :)
 

SaNToS

Usta Detaycı
Üye
Katılım
3 Ağu 2020
Mesajlar
416
Beğeniler
1,576
İl
İzmir
#22
bu vonixx benim favori ürünüm oldu daha kullanma şansı olmadan gozle gorulur fark var ilk kullanma fırsatımda alıcam bende sonunda :sırıtan1:
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
4,877
Beğeniler
9,928
Yaş
43
İl
Denizli
#24
Emeğine Sağlık Sefa güzel inceleme ve yorumlar için teşekkürler


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
1,810
Beğeniler
12,990
Yaş
32
İl
Ankara
#27
bu vonixx benim favori ürünüm oldu daha kullanma şansı olmadan gozle gorulur fark var ilk kullanma fırsatımda alıcam bende sonunda :sırıtan1:
Tesekkurler kardesim Tavsiye ederim Tukenmeden al :)

Elinize sağlık inceleme güzel olmuş
Hocam Tesekkurler :)

Emeğine Sağlık Sefa güzel inceleme ve yorumlar için teşekkürler


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Abi Tesekkur ederim :)

Eline sağlık kardeşim, ben bu fiyata beğendim kesinlikle bu ürünü.
Abi Fiyatina gore basarili ürün bu fiyata alinir pahalanirsa tekrar tercih edilmesi zor
Parlaklık güzel boncuk iyi dayanım bencede 3/4 yıkama
Aynen Baskan Maksimum 3/4 Mak.1 Ay
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
1,810
Beğeniler
12,990
Yaş
32
İl
Ankara
#30

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,256
Beğeniler
6,208
Yaş
42
İl
izmir
#31
@Sefa46, bey testlerinize zevkle okudum. son, bu marka özelinde sizinde belirtiginiz gibi benim kalemim bu ürün.
kampanya dahilinde fiyat, carnauba seviyesi neticesinde çok makul düzeyde.
ceara kökenli tip1 %50 saf carnauba içeriyor oluşu bu eşsiz parlaklıga vesile olmuk ki beni de bu çok etkiledi .
imkanlar dahilinde yetişebilirsem ekleyebilirim koleksiyona.

test(ler) için ayrıya tekrar teşekkürler. çok faydalı olmuş görünüyor. varlıgınızla foruma deger katıyorsunuz.

iyi detaylar.