Wash Day 08.05.2020

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#1
Merhaba arkadaşlar. Bu gün yağmurlu rağmen yılmadık, yıkamamızı yaptık. Aslında bu gün wax uygulama planım vardı lakin pazartesi günü aracımın bakımı var. Servizte hoyrat eller rezil etmesin diye yıkama ve qw ile geçiştirmek istedim bu seferlik. Bakımdan sonra İnşallah. Kasko, trafik sigortası, bakım yine üst üste geldi, battık anlayacağınız:(
Bizim tosbalar artık iyice gitmişler, arkalarından el salladık. Yanlış hatırlamıyorsam 1,5 ay dayandılar, Yanlışsa @Muratcan düzeltir.

Kirli hallerimizle başlayalım.

IMG_20200508_140925.jpg
IMG_20200508_140932.jpg
IMG_20200508_140938.jpg
IMG_20200508_140944.jpg
IMG_20200508_140948.jpg
IMG_20200508_140957.jpg
IMG_20200508_141006.jpg
IMG_20200508_141015.jpg

Bazı aşamaların fotoları yok videoda detaylı uygulamalarıyla izleyebilirsiniz.

davlumbazlara saf ceviz, akabinde jantlara Cg Diablo sıkıyorum, sonrasında 1/4 sulandırılmış ceviz ile kaportanında ön yıkamasına aynı anda başlıyorum.

IMG_20200508_141905.jpg
IMG_20200508_143931.jpg

Ön yıkama işlemimize foam lance ile devam ediyoruz, Cg Honeydew ile...

IMG_20200508_144311.jpg

Detayları da bu arada yapıyorum ve durulayıp jantların detaylı temizliğini yapmaya geçiyorum. Jant lastik ve davlumbaz temizliği vdeoda detaylıca görüntülendi. Dvlumbazlara Alta Foamer ile B33-ceviz-Meg sarı-Diablo ile bir kokteyl yaptım. Jantlarda Diablo kullandım. Lastiklerde Tosba lastik temizleyici kullandım.

IMG_20200508_152719.jpg

Gelelim kova yıkamamıza, araçta koruma neredeyse hiç kalmadığı için clalı bi şampuan kullanmayı tercih ettim, finişini çok sevdiğim Cg extreme wash and wax kullandım.

IMG_20200508_160329.jpg
IMG_20200508_160336.jpg
IMG_20200508_161125.jpg
IMG_20200508_161129.jpg

Durulayıp kurulama işlemine geçtim, CG P40 i ıslak yüzeye sıkıp Cg WollyMammouth ile kuruladım.

IMG_20200508_162125.jpg
IMG_20200508_162131.jpg

Jantlara CG Wheel Guard kullanarak parlattım.

IMG_20200508_165811.jpg

Lastiklere 3 kat Turtlewax Jet Black ile uygulama yaptım.Uygulaması hayli meşakkatli bir ürün ama üstüne tanımam.

IMG_20200508_170807.jpg
IMG_20200508_171018.jpg
IMG_20200508_182311.jpg
IMG_20200508_182313.jpg
IMG_20200508_182355.jpg

Davlumbazlara Cg Barebones uyguladım tabisi...

IMG_20200508_190345.jpg

Ve Finaller..

IMG_20200508_190226.jpg
IMG_20200508_190236.jpg
IMG_20200508_190246.jpg
IMG_20200508_190255.jpg
IMG_20200508_190304.jpg
 

Ömer88

Usta Detaycı
Üye
Katılım
19 Oca 2019
Mesajlar
540
Beğeniler
1,432
#4
:nazar:Maşallah.
Hocam senin tek davlumbaz, jant, lastik, yıkadığın sürede adam benzinlikte arabayı yıkayıp gidiyor:) 8 9dk x 4= 32 36dk yorulmak için yetiyor. Valla benimde bu kadar sürüyor jant lastik temizliği.
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#5
Ellerine sağlık abi, youtubeden gördüğüm gibi geldim.:) Jant için kokteyl yapmışsınız, peki meg sarı cilalı, b33 kostikli ve koruma çıkartan bir ürün. Sizce tepkimeye girdi mi? Veya girmediyse kötü bir sonuç çıkartdı mı ? Ve jantlara da CG Wheel Guard kullanmışsınız, bu meg sarıdan sonra da sıkıntı yaratır mı ?
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#6
:)
:nazar:Maşallah.
Hocam senin tek davlumbaz, jant, lastik, yıkadığın sürede adam benzinlikte arabayı yıkayıp gidiyor:) 8 9dk x 4= 32 36dk yorulmak için yetiyor. Valla benimde bu kadar sürüyor jant lastik temizliği.
Yanda yıkamada bu sürede iki araba yıkıyorlar:)
Ellerine sağlık abi, youtubeden gördüğüm gibi geldim.:) Jant için kokteyl yapmışsınız, peki meg sarı cilalı, b33 kostikli ve koruma çıkartan bir ürün. Sizce tepkimeye girdi mi? Veya girmediyse kötü bir sonuç çıkartdı mı ? Ve jantlara da CG Wheel Guard kullanmışsınız, bu meg sarıdan sonra da sıkıntı yaratır mı ?
Meg sarıdaki cilayı abartmaya gerek yok, ondaki cila devede kulak. Her hangi tepkime falan olmadı, Zaten kullanılan miktarlar eser miktarda.Ama fazla da olsa her hangi bir zararı olmaz.
 

Berkay

Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#8
Ellerine sağlık abi, terapi gibi geldi video. Teşekkür ederim bu görsel şölen için :)
@Muratcan hocam arabada hangi koruma vardı ? Videoda gördüm de merak ettim
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#9

muratyz

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
21 Oca 2018
Mesajlar
338
Beğeniler
587
Yaş
42
İl
Dardanel
#10
Eline sağlık Master,herzamanki gibi yoruma gerek yok görüyorsunuz :D

Sayende şu kasayı sevdik,nerde görsem bi bakıyorum
 

Muratcan

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Kas 2018
Mesajlar
703
Beğeniler
1,926
Yaş
32
İl
Antalya
#11
Abi CG sponsorluğunda yıkama mı yapıyorsun :p Tosbaaları uygulayalı 2 aydan fazla olmuştur.


Ellerine sağlık abi, terapi gibi geldi video. Teşekkür ederim bu görsel şölen için :)
@Muratcan hocam arabada hangi koruma vardı ? Videoda gördüm de merak ettim
Yan kısımlarda 1.5 ay önce uyguladığımız detailforum sio2 wax var :)
 

Respect3578

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Mar 2019
Mesajlar
1,133
Beğeniler
3,568
Yaş
41
İl
Aliağa/izmir
#12
Yemin ediyorum köpükten jantın kafası güzel olmadıysa :D Diabloyu alalı 10 gün fln oldu ama daha hala kullanmak nasip olmadı resmen diablo köpüğü aş erdim, gidim kokusunu bari koklim :D elinize sağlık
 

ffsahin

Usta Detaycı
Üye
Katılım
8 Ağu 2018
Mesajlar
866
Beğeniler
1,822
Yaş
32
İl
Kayseri
#13
Eline sağlık abi , senin arabayı her gördüğümde acaba başka bir renk olsa nasıl olurdu diye düşünmeden geçemiyorum :D .
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#14
O ayna kapatip arkasini temizlemeyi ben detayciyim diyen nice adamlar yapmaz. Farkin ortada eline saglik abi. Psikolojime ve ortama gore bir dis gelebilir sana benden davlumbaz temizliginde :)

SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ormancı

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
926
Beğeniler
2,038
Yaş
42
İl
İstanbul
#15
Ellerine emeğine sağlık master yine güzel bir temizlik olmuş. Bakımdan sonra daha da coşturursun yaz öncesi kesin :)
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#16

KaiZeN

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
1,146
Beğeniler
3,143
Yaş
41
İl
Tekirdağ
#17
Üstad eline sağlık güzel bir temizlik günü olmuş. Diablo nun keşke galonluğu olsaymış dedirtti. Sticky i de halledicez üstad :of: R1 biraz kafa karışıklığına sebep oldu :dusun: . Bakımdan sonraki uygulamayı merakla bekliyoruz :mutlu:
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#19
Servisten sonra artık mıncıklama zamanı gelir diye düşünüyorum abi:sarki: maşallah hızlı geçiştirilmiş halinede,emeğine sağlık abi :nazar:
 

Kzmsefa

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Oca 2019
Mesajlar
752
Beğeniler
2,656
Yaş
31
İl
İstanbul
#20
Ellerine sağlık abi, yine her bir noktasını tertemiz yapmışsın maşallah :)

BLA-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi