Merhaba arkadaşlar. Bu gün yağmurlu rağmen yılmadık, yıkamamızı yaptık. Aslında bu gün wax uygulama planım vardı lakin pazartesi günü aracımın bakımı var. Servizte hoyrat eller rezil etmesin diye yıkama ve qw ile geçiştirmek istedim bu seferlik. Bakımdan sonra İnşallah. Kasko, trafik sigortası, bakım yine üst üste geldi, battık anlayacağınız
Bizim tosbalar artık iyice gitmişler, arkalarından el salladık. Yanlış hatırlamıyorsam 1,5 ay dayandılar, Yanlışsa @Muratcan düzeltir.
Kirli hallerimizle başlayalım.
Bazı aşamaların fotoları yok videoda detaylı uygulamalarıyla izleyebilirsiniz.
davlumbazlara saf ceviz, akabinde jantlara Cg Diablo sıkıyorum, sonrasında 1/4 sulandırılmış ceviz ile kaportanında ön yıkamasına aynı anda başlıyorum.
Ön yıkama işlemimize foam lance ile devam ediyoruz, Cg Honeydew ile...
Detayları da bu arada yapıyorum ve durulayıp jantların detaylı temizliğini yapmaya geçiyorum. Jant lastik ve davlumbaz temizliği vdeoda detaylıca görüntülendi. Dvlumbazlara Alta Foamer ile B33-ceviz-Meg sarı-Diablo ile bir kokteyl yaptım. Jantlarda Diablo kullandım. Lastiklerde Tosba lastik temizleyici kullandım.
Gelelim kova yıkamamıza, araçta koruma neredeyse hiç kalmadığı için clalı bi şampuan kullanmayı tercih ettim, finişini çok sevdiğim Cg extreme wash and wax kullandım.
Durulayıp kurulama işlemine geçtim, CG P40 i ıslak yüzeye sıkıp Cg WollyMammouth ile kuruladım.
Jantlara CG Wheel Guard kullanarak parlattım.
Lastiklere 3 kat Turtlewax Jet Black ile uygulama yaptım.Uygulaması hayli meşakkatli bir ürün ama üstüne tanımam.
Davlumbazlara Cg Barebones uyguladım tabisi...
Ve Finaller..

Bizim tosbalar artık iyice gitmişler, arkalarından el salladık. Yanlış hatırlamıyorsam 1,5 ay dayandılar, Yanlışsa @Muratcan düzeltir.
Kirli hallerimizle başlayalım.
Bazı aşamaların fotoları yok videoda detaylı uygulamalarıyla izleyebilirsiniz.
davlumbazlara saf ceviz, akabinde jantlara Cg Diablo sıkıyorum, sonrasında 1/4 sulandırılmış ceviz ile kaportanında ön yıkamasına aynı anda başlıyorum.
Ön yıkama işlemimize foam lance ile devam ediyoruz, Cg Honeydew ile...
Detayları da bu arada yapıyorum ve durulayıp jantların detaylı temizliğini yapmaya geçiyorum. Jant lastik ve davlumbaz temizliği vdeoda detaylıca görüntülendi. Dvlumbazlara Alta Foamer ile B33-ceviz-Meg sarı-Diablo ile bir kokteyl yaptım. Jantlarda Diablo kullandım. Lastiklerde Tosba lastik temizleyici kullandım.
Gelelim kova yıkamamıza, araçta koruma neredeyse hiç kalmadığı için clalı bi şampuan kullanmayı tercih ettim, finişini çok sevdiğim Cg extreme wash and wax kullandım.
Durulayıp kurulama işlemine geçtim, CG P40 i ıslak yüzeye sıkıp Cg WollyMammouth ile kuruladım.
Jantlara CG Wheel Guard kullanarak parlattım.
Lastiklere 3 kat Turtlewax Jet Black ile uygulama yaptım.Uygulaması hayli meşakkatli bir ürün ama üstüne tanımam.
Davlumbazlara Cg Barebones uyguladım tabisi...
Ve Finaller..









Maşallah.
R1 biraz kafa karışıklığına sebep oldu 
. Bakımdan sonraki uygulamayı merakla bekliyoruz 
maşallah hızlı geçiştirilmiş halinede,emeğine sağlık abi