Selamlar Arkadaşlar,
Bugun meraktan Würth markasının %100 koyun güderi bezini sipariş geçtim.Fiyatı biraz tuzlu ama bir üst kuşağın ahhh gerçek güderilerin yerını bırsey tutmaz soylenımlerıne ıstınaden denemek ıstedım http://www.detailforum.net/styles/default/xenforo/clear.png
Uber blue vs baya bır bezım var ama ılk kez guderı kullanıcagımdan bunun kullanımı nasıldır? ılk yıkama yapıp bekletmek gerekırmı? Kullanım sonrası nasıl temızlık ve saklama koşulu olması lazım bılen üstadlar aydınlatabılır mı acaba http://www.detailforum.net/styles/default/xenforo/clear.png
Sizce hatamı yaptık acep http://www.detailforum.net/styles/default/xenforo/clear.png
Bugun meraktan Würth markasının %100 koyun güderi bezini sipariş geçtim.Fiyatı biraz tuzlu ama bir üst kuşağın ahhh gerçek güderilerin yerını bırsey tutmaz soylenımlerıne ıstınaden denemek ıstedım http://www.detailforum.net/styles/default/xenforo/clear.png
Uber blue vs baya bır bezım var ama ılk kez guderı kullanıcagımdan bunun kullanımı nasıldır? ılk yıkama yapıp bekletmek gerekırmı? Kullanım sonrası nasıl temızlık ve saklama koşulu olması lazım bılen üstadlar aydınlatabılır mı acaba http://www.detailforum.net/styles/default/xenforo/clear.png
Sizce hatamı yaptık acep http://www.detailforum.net/styles/default/xenforo/clear.png
Ekli dosyalar
-
28.4 KB Görüntüleme: 26





