Yasaklar Sonrası İlk Yıkama ve Polisaj !!

ozkameh

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
30 Tem 2019
Mesajlar
32
Beğeniler
51
#1
Merhaba dostlarım ,

Uzun süren hafta sonu yasakları ve yoğun çalışma temposundan sonra hafta içi de zaman bulamadığımdan aracımı uzun zamandır yıkayamamıştım ve benliğine terk etmiştim. İçim hiç rahat değildi ancak sonunda detaylı yıkama fırsatını buldum ve kaputuna polisaj uyguladım bu adımları sizlerle eğlenceli şekilde paylaşmak istiyorum.

Öncelikle aracımın durumu :
;



Aracımı ilk önce ön yıkama yaparak başladım
Kullandığım ekipmanlar ; Karcher K5 , Aliexpress Foam lance , Valet Pro ANSF , Koch chemie FB demirtozu , normal çift kova, UFS yumuşak eldiven.
Bunlarla ön yıkama ve çift kovayı yaparak aracı polisaja hazırlamaya başladım.



Aracı kurulamaya aldım ve nam-ı diğer mahmut bezimle (CG woolly mammoth ) gerçekten büyük iş görüyor gün boyunca toplamda 4 kere aracı kuruladı.



Demir tozu ( Koch chemie FB :

:


Kil uygulaması ( VP turuncu kil ) :
;


Kil kaydırıcı olarak kullandığım meguiars şampuan :

:


Kilin son durumu :

:


Aracın çizik durumu



1 Adet önceden kalan macun çatlağı ;



Kullandığım pasta ve rotary makina (Koch Chemie H9,F6,M2- Bosch GPO 14CE- UFS keçe ped-Befar Turuncu,Mavi,Siyah sünger pedler) ;



UFS keçe polish sonrası biraz bekledikten sonra ölçülen sıcaklık ;



H9 ile tek kat sonrası ;



F6 ile tek kat sonrası ;



M2 ile tek kat sonrası :



Finish :



Sonrasında iç mekanda ufak bir gezinti yaptım (Valet Pro APC , Aliexpress Detay fırçası ) :




Polisaj sonrası pasta tozlarından arındırmak için yine Valet pro ANSF ile yıkama yaptım :



Ve sonrasında Gtechniq C2V3 ile kaputu korumaya aldım ;




Jantlarımı Gtechniq C2V3 ile korumaya aldım lastikleri ise meşhur olan SARP uyguladım ;



Kaput altına da ufaktan bir dokundum (Würth Motor temizleyici , Plak2 Cilası ;

Öncesi :



Sonrası :



En son olarak kokusunu çok sevdiğim Little Trees Vanilla Pride asıp kahvemi yudumladım ;




Aracın bitmiş hali ;




DİP NOT: Aracın resimlerin tümünde görünen park sensörleri ve tampon ayarsızlığını tüm işlerim bittikten sonra tamponu söküp park sensörlerini yerine taktım ve tamponu ayarladım :)

Yorumlarınızı ve düşüncelerinizi beklerim

Saygılarımla ,

HQ Works
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

ugurus

Usta Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2020
Mesajlar
755
Beğeniler
1,156
Yaş
42
İl
İzmir-Antalya
#2
Onu bunu bilmem ama. Mekan çok süper içi ve dışın. Hasta oldum .

Elinize sağlık kullanılan malzemeler ve işçilik için tabi ki çok güzel ellerinize sağlık. Ama. Mekan Amerikan detaycıların mekanları gibi
 

Ttfor1

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
164
Beğeniler
364
Yaş
32
İl
Denizli
#3
Eline sağlık hocam. Kaputun halini gerçekten vahimmiş. Iyi bir dokunuş yapmışsın araç kendine gelmiş
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#4
@ozkameh, mesajların tümünde veya çoğunluğunda bold karakter ve konu başlığınında tamamen büyük harf olması forum kurallarınca yasaktır.Konu düzenlendi.

Uygulama içinse ellerinize sağlık, işletme sahibi misiniz? HQ Works olarak??
 

ozkameh

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
30 Tem 2019
Mesajlar
32
Beğeniler
51
#7
Onu bunu bilmem ama. Mekan çok süper içi ve dışın. Hasta oldum .

Elinize sağlık kullanılan malzemeler ve işçilik için tabi ki çok güzel ellerinize sağlık. Ama. Mekan Amerikan detaycıların mekanları gibi
Hocam mekan isyerim sagolsunlar böyle şeylere izin veriyorlar :)

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ozkameh

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
30 Tem 2019
Mesajlar
32
Beğeniler
51
#8
elinize sağlık güzel işler olmuş ama mekan da ayrıca ilgimizi çekti kapalı depo gibi bir yer. Öyle yerim olsun evim olmasın :D
Vallahi evimden çok isyerindeyim hocam sagolsunlar izin veriyorlar böyle uygulamalara :)

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ozkameh

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
30 Tem 2019
Mesajlar
32
Beğeniler
51
#9
@ozkameh, mesajların tümünde veya çoğunluğunda bold karakter ve konu başlığınında tamamen büyük harf olması forum kurallarınca yasaktır.Konu düzenlendi.

Uygulama içinse ellerinize sağlık, işletme sahibi misiniz? HQ Works olarak??
Teşekkür ederim düzenleme için hocam
Mekan çalıştığım işyeri ancak yakın zamanda HQ WORKS olarak bir hobi garajı açacağız İstanbul tuzla da beklerim sizleri :)

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ozkameh

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
30 Tem 2019
Mesajlar
32
Beğeniler
51
#10
Eline sağlık hocam. Kaputun halini gerçekten vahimmiş. Iyi bir dokunuş yapmışsın araç kendine gelmiş
Teşekkürler hocam hafta sonu tekrardan tavana ve yan panellere gireceğiz inşallah onlarida paylaşırım

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Kaptan_34

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
25 Haz 2019
Mesajlar
140
Beğeniler
534
Yaş
37
İl
İstanbul
#13
Hayırlı Olsun mekan, uygulama kullanılan malzemelerin güzel. Pasta cila 250 liracılar görse utanır sanırım temassız Ateş ölçer için ayrıca tebrik ederim sizi @ozkameh

Eski Kaptan, Eski Detaycı
 

GirayGirgin

Usta Detaycı
Üye
Katılım
12 Kas 2019
Mesajlar
448
Beğeniler
1,805
Yaş
36
İl
Çanakkale
#15
Güzel uygulama emeğine sağlık, lakin mekan tam kısa film çekmek için ideal :) ne fotoğraflar ne videolar çıkar o ambiyansta :)
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#18
Ellerinize sağlık. Güzel bir uygulama olmuş. Renk de şahane olunca süper bir parlaklık ile gözlerimiz şenlendi.

Tüm araca c2v3 mü uyguladınız?

Ayrıca imzanızı düzenlemek zorunda kaldım çünkü her mesajınızda büyük boy bir fotoğraf ile karşılaşıyoruz.
 

ozkameh

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
30 Tem 2019
Mesajlar
32
Beğeniler
51
#20
Ellerinize sağlık. Güzel bir uygulama olmuş. Renk de şahane olunca süper bir parlaklık ile gözlerimiz şenlendi.

Tüm araca c2v3 mü uyguladınız?

Ayrıca imzanızı düzenlemek zorunda kaldım çünkü her mesajınızda büyük boy bir fotoğraf ile karşılaşıyoruz.
Hocam imza için kusura bakmayın tekrardan editlerim

Tüm araca değil sadece kaputa jantlara ve ön cama attım su kaydırıcıligini bir nebze test etmek için yorumunuz için teşekkürler :)

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi