Yeni Araca Yapılan Uygulamalar

AB01

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
30 May 2024
Mesajlar
38
Beğeniler
114
Yaş
35
İl
Adana
Bu sabah aracı basmak için Hedef Amortisörde önlere coil taktırdım. Normalde arkalarada soğuk press yaptırıp arkayıda basıcaktım ama araçta orjinal S3 spor yay olduğu için biraz basıklığı vardı suanlık bence güzel duruyor o yüzden arkalara bişey yaptırmadım. Yarın sabah arkalara 2 Cm spacer taktırıcam inşallah . Spacerları taktırırken ön arka kaliper ve disk tutuculara zımpara, astar yapıp gümüş gri rengine boyamayı düşünüyorum. Yarın tekrar güncellerim son durumu.
Şuanlık şartların elverdiği en basık halde. Araçta 45 yanak lastik olduğu için önler pek basık gibi durmuyor. Yaza doğru jant lastik alırsam önlere 35 arkalara 40 yanak lastik düşünüyorum 35 yanaklarla ön kesinlikle daha iyi durucaktır. Belki lastiklerin yanak ölçüsü değişince arkayı soguk pressle basabilirim. Şuanlık gözlemlediğim kadarıyla yol tutuşunda bi kayıp yok spor yaylar takılıyken girdiğim virajlara coille aynı hızda girebiliyorum tabi ani durumda reflex gösterince tepkileri nasıl olur onu bilmiyorum.
Araca genel anlamda yapılacak cok şey var yavas yavas elimden geldiğince bütçem elverdikçe yapmaya calısıyorum emek gösterdikçe güzelleşiyor ve bu beni cok mutlu ediyor :)
Ellerinize sağlık. Basık olunca duruşu çok güzel olmuş.
Bu kasada tam emin değilim ama bir sonraki kasada sline paket ile değil de sline spor paket içeriğinde bazı sistemler (direksiyon, jant, koltuk, direksiyon, iç tavan döşemesi, komple amortisörler ve yaylar vs) spor olan versiyon olarak geliyor. Oem parça kodları da zaten bunu söylüyor. Amortisör sistemi fln kıymetli. Nacizane tavsiyem dengenin bozulmaması için yayı pressletmek yerine belki daha kısa yol mesafesi olan başka bir aftermarket yay seçmeniz olur.
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,032
Beğeniler
23,799
Yaş
35
İl
Ankara
Bu sabah aracı basmak için Hedef Amortisörde önlere coil taktırdım. Normalde arkalarada soğuk press yaptırıp arkayıda basıcaktım ama araçta orjinal S3 spor yay olduğu için biraz basıklığı vardı suanlık bence güzel duruyor o yüzden arkalara bişey yaptırmadım. Yarın sabah arkalara 2 Cm spacer taktırıcam inşallah . Spacerları taktırırken ön arka kaliper ve disk tutuculara zımpara, astar yapıp gümüş gri rengine boyamayı düşünüyorum. Yarın tekrar güncellerim son durumu.
Şuanlık şartların elverdiği en basık halde. Araçta 45 yanak lastik olduğu için önler pek basık gibi durmuyor. Yaza doğru jant lastik alırsam önlere 35 arkalara 40 yanak lastik düşünüyorum 35 yanaklarla ön kesinlikle daha iyi durucaktır. Belki lastiklerin yanak ölçüsü değişince arkayı soguk pressle basabilirim. Şuanlık gözlemlediğim kadarıyla yol tutuşunda bi kayıp yok spor yaylar takılıyken girdiğim virajlara coille aynı hızda girebiliyorum tabi ani durumda reflex gösterince tepkileri nasıl olur onu bilmiyorum.
Araca genel anlamda yapılacak cok şey var yavas yavas elimden geldiğince bütçem elverdikçe yapmaya calısıyorum emek gösterdikçe güzelleşiyor ve bu beni cok mutlu ediyor :)
Arabayla cok oynamaaaaa orjinal.sade kalsin:)
 

emirhaneness

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
1,839
Beğeniler
4,533
İl
Gebze
Ellerinize sağlık. Basık olunca duruşu çok güzel olmuş.
Bu kasada tam emin değilim ama bir sonraki kasada sline paket ile değil de sline spor paket içeriğinde bazı sistemler (direksiyon, jant, koltuk, direksiyon, iç tavan döşemesi, komple amortisörler ve yaylar vs) spor olan versiyon olarak geliyor. Oem parça kodları da zaten bunu söylüyor. Amortisör sistemi fln kıymetli. Nacizane tavsiyem dengenin bozulmaması için yayı pressletmek yerine belki daha kısa yol mesafesi olan başka bir aftermarket yay seçmeniz olur.
Merhabalar. Dediğiniz gibi belki eibach vogtland tarzı 3.5 cmlik spor yaylarda takılabilir. Zaten sürüş dinamiği ve denge için pek pressletmek istemiyorum belki ileride daha düşük spor yay olabilir . Teşekkürler fikriniz için :)
 

emirhaneness

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
1,839
Beğeniler
4,533
İl
Gebze
Bugün evdeyken kadranı söküp soft detay fırçası ile tozunu alıp camın dış kısmına kalın-arakat- hare olucak şekilde üç aşamalı pasta yaptım. Cam kendine geldi nasıl olduysa baya çizik varmış camda. En son iç dış izopropil alkol ile güzelce silip son kez tozunu alıp kasayı kapatıp tekrar montajını yaptım. İftara kadar güzel vakit geçti :)

Polisaj öncesi :



Kalın-Arakat-Hare sonrası son durum :
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,032
Beğeniler
23,799
Yaş
35
İl
Ankara
Bugün evdeyken kadranı söküp soft detay fırçası ile tozunu alıp camın dış kısmına kalın-arakat- hare olucak şekilde üç aşamalı pasta yaptım. Cam kendine geldi nasıl olduysa baya çizik varmış camda. En son iç dış izopropil alkol ile güzelce silip son kez tozunu alıp kasayı kapatıp tekrar montajını yaptım. İftara kadar güzel vakit geçti :)

Polisaj öncesi :



Kalın-Arakat-Hare sonrası son durum :
Harika olmuş eline sağlik kardesim.
 

hakan34

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
20 Oca 2019
Mesajlar
146
Beğeniler
83
Bu sabah aracı basmak için Hedef Amortisörde önlere coil taktırdım. Normalde arkalarada soğuk press yaptırıp arkayıda basıcaktım ama araçta orjinal S3 spor yay olduğu için biraz basıklığı vardı suanlık bence güzel duruyor o yüzden arkalara bişey yaptırmadım. Yarın sabah arkalara 2 Cm spacer taktırıcam inşallah . Spacerları taktırırken ön arka kaliper ve disk tutuculara zımpara, astar yapıp gümüş gri rengine boyamayı düşünüyorum. Yarın tekrar güncellerim son durumu.
Şuanlık şartların elverdiği en basık halde. Araçta 45 yanak lastik olduğu için önler pek basık gibi durmuyor. Yaza doğru jant lastik alırsam önlere 35 arkalara 40 yanak lastik düşünüyorum 35 yanaklarla ön kesinlikle daha iyi durucaktır. Belki lastiklerin yanak ölçüsü değişince arkayı soguk pressle basabilirim. Şuanlık gözlemlediğim kadarıyla yol tutuşunda bi kayıp yok spor yaylar takılıyken girdiğim virajlara coille aynı hızda girebiliyorum tabi ani durumda reflex gösterince tepkileri nasıl olur onu bilmiyorum.
Araca genel anlamda yapılacak cok şey var yavas yavas elimden geldiğince bütçem elverdikçe yapmaya calısıyorum emek gösterdikçe güzelleşiyor ve bu beni cok mutlu ediyor :)
maşallah kardeşim konfor durumu nasıl çok kayıp varmı ?
 

emirhaneness

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
1,839
Beğeniler
4,533
İl
Gebze
maşallah kardeşim konfor durumu nasıl çok kayıp varmı ?
Teşekkür ederim abi. Coilden sonra sadece 100 Km kullanabildim hafif sertlik var sekme çok yaşamadım. Genel anlamda ben beğendim. Başaranda sertlik yumuşaklık ayarlı coiller var onlar cok güzel ama fiyatı 15 bin ₺ diyorlar :)
 

emirhaneness

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
1,839
Beğeniler
4,533
İl
Gebze
Yaklaşık 1 ay önce aracın jant lastiğini sahibinden üzerinden ilana koymuştum baya zaman geçince unuttum gitti :) Dün birisi aradı kapora attı bende yeni jant arayışına geçtim. Kafamda Assetto gara 17 inç vardı hem 17 inç in lastiğinin ölçüsünü bulmak zor olduğu için hemde biraz küçük kalacağı için benzeri olan OZ Racing Msw 85 Bronze modelini aldım. Hem 18 inç hem fiyat olarak Assetto garadan daha uygun. Lastik olarakta 225/40/18 Kumho PS72 aldım. Yanakları güzel duruyor fiyat performans oldugunu söyleniyor zaman geçtikçe anlayacağız.
İşlemlerden önce :

Kaliper ve Disk sıyırıcıları ilk önce 800 sulu zımpara ile zımparalayıp sonrasında Motip Üniversal Akrilik sonrasındada Motip Isıya dayanıklı Gümüş griye boyandı. Kesinlikle sağlam zımparalanması gerekiyor zımpara sonrası yüzeye hava tutmakta fayda var astar kullanmak bence lazım zımpara çiziklerini güzel alıyor daha düzgün yüzey oluyor, boyada sanırım motip en iyisi lastikçide garip garip markalar kullandık motip en iyisiymiş dedi. Finalde çok temiz bi görüntü oluştu iyiki yapmışım dedim :)

Zımpara Aşaması :

Motip Üniversal Astar Sonrası :


Astar üstüne iki kat Motip Gümüş Gri boya sonrası :


Finaller :

Aracın kaderi değişti diyebilirim gerçekten bu şekilde cok daha hoş durdu araç şuan basıklık dahada belirgin jantlarla araç dahada güzel durdu maşallah umarım ağız tadıyla sıkıntısız bineriz :)
 
Son düzenleme:

Erkan KOCAKAYA

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Ağu 2023
Mesajlar
809
Beğeniler
2,763
Yaş
44
İl
Bartın
Yaklaşık 1 ay önce aracın jant lastiğini sahibinden üzerinden ilana koymuştum baya zaman geçince unuttum gitti :) Dün birisi aradı kapora attı bende yeni jant arayışına geçtim. Kafamda Assetto gara 17 inç vardı hem 17 inç in lastiğinin ölçüsünü bulmak zor olduğu için hemde biraz küçük kalacağı için benzeri olan OZ Racing Msw 85 Bronze modelini aldım. Hem 18 inç hem fiyat olarak Assetto garadan daha uygun. Lastik olarakta 225/40/18 Kumho PS72 aldım. Yanakları güzel duruyor fiyat performans oldugunu söyleniyor zaman geçtikçe anlayacağız.
İşlemlerden önce :

Kaliper ve Disk sıyırıcıları ilk önce 800 sulu zımpara ile zımparalayıp sonrasında Motip Üniversal Akrilik sonrasındada Motip Isıya dayanıklı Gümüş griye boyandı. Kesinlikle sağlam zımparalanması gerekiyor zımpara sonrası yüzeye hava tutmakta fayda var astar kullanmak bence lazım zımpara çiziklerini güzel alıyor daha düzgün yüzey oluyor, boyada sanırım motip en iyisi lastikçide garip garip markalar kullandık motip en iyisiymiş dedi. Finalde çok temiz bi görüntü oluştu iyiki yapmışım dedim :)

Zımpara Aşaması :

Motip Üniversal Astar Sonrası :


Astar üstüne iki kat Motip Gümüş Gri boya sonrası :


Finaller :

Aracın kaderi değişti diyebilirim gerçekten bu şekilde cok daha hoş durdu araç şuan basıklık dahada belirgin jantlarla araç dahada güzel durdu maşallah umarım ağız tadıyla sıkıntısız bineriz :)
Emirhan eline emeğine sağlık, genç yaşta bu tür değişiklikler güzel oluyor :) ,
 

sajmora98

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Haz 2020
Mesajlar
204
Beğeniler
922
İl
Kastamonu
Yaklaşık 1 ay önce aracın jant lastiğini sahibinden üzerinden ilana koymuştum baya zaman geçince unuttum gitti :) Dün birisi aradı kapora attı bende yeni jant arayışına geçtim. Kafamda Assetto gara 17 inç vardı hem 17 inç in lastiğinin ölçüsünü bulmak zor olduğu için hemde biraz küçük kalacağı için benzeri olan OZ Racing Msw 85 Bronze modelini aldım. Hem 18 inç hem fiyat olarak Assetto garadan daha uygun. Lastik olarakta 225/40/18 Kumho PS72 aldım. Yanakları güzel duruyor fiyat performans oldugunu söyleniyor zaman geçtikçe anlayacağız.
İşlemlerden önce :

Kaliper ve Disk sıyırıcıları ilk önce 800 sulu zımpara ile zımparalayıp sonrasında Motip Üniversal Akrilik sonrasındada Motip Isıya dayanıklı Gümüş griye boyandı. Kesinlikle sağlam zımparalanması gerekiyor zımpara sonrası yüzeye hava tutmakta fayda var astar kullanmak bence lazım zımpara çiziklerini güzel alıyor daha düzgün yüzey oluyor, boyada sanırım motip en iyisi lastikçide garip garip markalar kullandık motip en iyisiymiş dedi. Finalde çok temiz bi görüntü oluştu iyiki yapmışım dedim :)

Zımpara Aşaması :

Motip Üniversal Astar Sonrası :


Astar üstüne iki kat Motip Gümüş Gri boya sonrası :


Finaller :

Aracın kaderi değişti diyebilirim gerçekten bu şekilde cok daha hoş durdu araç şuan basıklık dahada belirgin jantlarla araç dahada güzel durdu maşallah umarım ağız tadıyla sıkıntısız bineriz :)
Hayırlı olsun MSW'ler güle güle kullanmak nasip olsun emirhan :) Assetto gara 17 inc olunca göstermezdi kendini hatta MSW de 18 ve üzeri güzel duruyor bu jantlarda 17 çok küçük kalıyor doğru seçim olmuş. Bu arada nacizane fikrimi söylemek istiyorum jantları bu renk seçince kaliperler koyu renk olsa daha şık dururdu sanki, yada sadece kaliperi gri yapıp geri kalan kısmı siyah bırakmak gibi.. Yanlış anlaşılmasın eleştiri olarak degil fikir verme açısından yazmak istedim.
 

ygT-

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
8 Oca 2023
Mesajlar
350
Beğeniler
494
İl
İstanbul
Yaklaşık 1 ay önce aracın jant lastiğini sahibinden üzerinden ilana koymuştum baya zaman geçince unuttum gitti :) Dün birisi aradı kapora attı bende yeni jant arayışına geçtim. Kafamda Assetto gara 17 inç vardı hem 17 inç in lastiğinin ölçüsünü bulmak zor olduğu için hemde biraz küçük kalacağı için benzeri olan OZ Racing Msw 85 Bronze modelini aldım. Hem 18 inç hem fiyat olarak Assetto garadan daha uygun. Lastik olarakta 225/40/18 Kumho PS72 aldım. Yanakları güzel duruyor fiyat performans oldugunu söyleniyor zaman geçtikçe anlayacağız.
İşlemlerden önce :

Kaliper ve Disk sıyırıcıları ilk önce 800 sulu zımpara ile zımparalayıp sonrasında Motip Üniversal Akrilik sonrasındada Motip Isıya dayanıklı Gümüş griye boyandı. Kesinlikle sağlam zımparalanması gerekiyor zımpara sonrası yüzeye hava tutmakta fayda var astar kullanmak bence lazım zımpara çiziklerini güzel alıyor daha düzgün yüzey oluyor, boyada sanırım motip en iyisi lastikçide garip garip markalar kullandık motip en iyisiymiş dedi. Finalde çok temiz bi görüntü oluştu iyiki yapmışım dedim :)

Zımpara Aşaması :

Motip Üniversal Astar Sonrası :


Astar üstüne iki kat Motip Gümüş Gri boya sonrası :


Finaller :

Aracın kaderi değişti diyebilirim gerçekten bu şekilde cok daha hoş durdu araç şuan basıklık dahada belirgin jantlarla araç dahada güzel durdu maşallah umarım ağız tadıyla sıkıntısız bineriz :)
Emirhan kazasız belasız ağız tadıyla binersin inşallah. Aracı her gün daha da güzelleştiriyorsun, aracın yaşına göre tecrübeli bilinçli kullanıcının elinden geçtiği belli oluyor :)
 

Burak731

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
8 Kas 2024
Mesajlar
34
Beğeniler
11
Yaş
31
İl
ESKİŞEHİR
Kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle. Zevkler ve renkler tartışılmaz. Aracı basmak ve bu tarz jantlar benim gözümde daha bir itici duruyor güzelligini bozuyormuş gibi aracın. Zevk senin istediğini yapabilirsin düşüncemi söylemek istedim bir eleştiri degil. Aracı da baştan yarattın tekrardan dirilttin emeğine saglık.
 

emirhaneness

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
1,839
Beğeniler
4,533
İl
Gebze
Hayırlı olsun MSW'ler güle güle kullanmak nasip olsun emirhan :) Assetto gara 17 inc olunca göstermezdi kendini hatta MSW de 18 ve üzeri güzel duruyor bu jantlarda 17 çok küçük kalıyor doğru seçim olmuş. Bu arada nacizane fikrimi söylemek istiyorum jantları bu renk seçince kaliperler koyu renk olsa daha şık dururdu sanki, yada sadece kaliperi gri yapıp geri kalan kısmı siyah bırakmak gibi.. Yanlış anlaşılmasın eleştiri olarak degil fikir verme açısından yazmak istedim.
Abi çok teşekkürler. Evet 17 küçük durucaktı ve 225/40 yanak 17 inçte yok. Aslında kaliper ve disk sıyırıcıları gümüş gri yapmamın sebebi biraz daha temiz durması. Baska bi sebebi yok. Abi iyisiyle kötüsüyle eleştiri iyidir banada fikir oluyor cok teşekkürler yorumun için
 

emirhaneness

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
1,839
Beğeniler
4,533
İl
Gebze
Emirhan kazasız belasız ağız tadıyla binersin inşallah. Aracı her gün daha da güzelleştiriyorsun, aracın yaşına göre tecrübeli bilinçli kullanıcının elinden geçtiği belli oluyor :)
Abi teşekkür ederim :) Yavas yavas hayalimdeki gibi yapıyorum gün geçtikçe dahada iyi olucak inşallah.
 

emirhaneness

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
1,839
Beğeniler
4,533
İl
Gebze
Kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle. Zevkler ve renkler tartışılmaz. Aracı basmak ve bu tarz jantlar benim gözümde daha bir itici duruyor güzelligini bozuyormuş gibi aracın. Zevk senin istediğini yapabilirsin düşüncemi söylemek istedim bir eleştiri degil. Aracı da baştan yarattın tekrardan dirilttin emeğine saglık.
Abi teşekkür ederim yorumların için tabi kişiden kişiye değişir kimisi tatlı modifiye sever kimisi orjinal binmeyi sever. Zevkler ve renkler tartışılmaz dediğiniz gibi. Tekrardan teşekkürler yorumunuz için