Yeni Araca Yapılan Uygulamalar

Enes_10

Usta Detaycı
Üye
Katılım
18 Mar 2023
Mesajlar
498
Beğeniler
1,939
Yaş
34
İl
İstanbul
Konuyu benim için üzücü bir şekilde güncelliyorum. E90ı verdik yarın inşallah satışını gerçekleştireceğiz. İlansız olarak arkadaşıma sattım. Geçen hafta basıklıktan trafikten men olmuştu. Modifiyeli araç sürmekten ve sürekli ceza yemekten ehliyette puan kalmadı satma sebeplerimden biride buydu. Bu araçla her çevirmede durdurulma garantiliydik ve bir ceza daha yersem ehliyet iptal olucak o yüzden ehliyet puanlarım yenilenene kadar babamın tucsonla devam :) 90ı cok sevmiştim direksiyon hissiyatı gidişi duruşu yola oturması yakıtı vs cok iyiydi sanırım birdaha bu bütçelerde araç alıcak olsam sunrooflu cic ekranlı m sport bir 90 alırım. Nasip. Sattığım malda gözüm kalmıyor arkadaşımda eminim çok güzel bakacaktır. Hayırlısı ikimiz içinde
Emirhan kardeş geçmiş olsun, daha iyileri nasip olsun. Şimdilik ehliyeti kurtararak en iyisini yapmışsın bence.
 

Berkay

Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
Hayırlısı olsun diyelim e90 sürüşü çok keyifi bir arabadır :) Daha iyileri gelir zamanla. Basıklığında ne var anlamadım fotoğrafta gördüğüm araba ise m süspansiyon ile tam olması gereken zaten bu değil midir? yay kesip yapmadıysanız aracı daha güvenli hale de getiriyor ayrıca. Spacere falan da yazarlar yakında
 

berkesennturk

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Nis 2024
Mesajlar
604
Beğeniler
3,262
İl
.
Konuyu benim için üzücü bir şekilde güncelliyorum. E90ı verdik yarın inşallah satışını gerçekleştireceğiz. İlansız olarak arkadaşıma sattım. Geçen hafta basıklıktan trafikten men olmuştu. Modifiyeli araç sürmekten ve sürekli ceza yemekten ehliyette puan kalmadı satma sebeplerimden biride buydu. Bu araçla her çevirmede durdurulma garantiliydik ve bir ceza daha yersem ehliyet iptal olucak o yüzden ehliyet puanlarım yenilenene kadar babamın tucsonla devam :) 90ı cok sevmiştim direksiyon hissiyatı gidişi duruşu yola oturması yakıtı vs cok iyiydi sanırım birdaha bu bütçelerde araç alıcak olsam sunrooflu cic ekranlı m sport bir 90 alırım. Nasip. Sattığım malda gözüm kalmıyor arkadaşımda eminim çok güzel bakacaktır. Hayırlısı ikimiz içinde
Hayırlı olsun allah daha iyilerini gönlünce nasip etsin Emirhan. Ceza durumları ile ilgili son değişikliklerden sonra en doğru kararı vermişsin ehliyet vs uğraşmakta can sıkıcı olur hayırlısı inşallah.
 

Throvision

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
28 Nis 2025
Mesajlar
176
Beğeniler
402
İl
Ankara
Hayırlı olsun biz de muzdaribiz bu sorundan. Azıcık basık olsun; araçta fener yok diye ceza yazmışlardı. En mantıklısını yapmışsın bence.
 

keremunlr

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
14 Kas 2024
Mesajlar
108
Beğeniler
372
İl
Gebze
Geçmiş olsun dostum, en doğrusunu yapmışsın bence bu cezalarla uğraşılmaz, zamanla daha iyileri gelir inşallah.
 

emirhaneness

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,339
Beğeniler
6,691
İl
Gebze
Hayırlısı olsun diyelim e90 sürüşü çok keyifi bir arabadır :) Daha iyileri gelir zamanla. Basıklığında ne var anlamadım fotoğrafta gördüğüm araba ise m süspansiyon ile tam olması gereken zaten bu değil midir? yay kesip yapmadıysanız aracı daha güvenli hale de getiriyor ayrıca. Spacere falan da yazarlar yakında
Abi birçok araba sürdüm direksiyon hissiyatı olarak 90 bambaskaydı cok keyifli bir arabaydı inşallah tekrar binmek nasip olur. Ön coil ile davlumbaz boşluğu kapatılmıştı lastik hizasıydı aslında bu şekilde araba daha iyi dedigin gibi ama malesef polislere anlatamadım.
 

emirhaneness

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,339
Beğeniler
6,691
İl
Gebze
Hayırlı olsun allah daha iyilerini gönlünce nasip etsin Emirhan. Ceza durumları ile ilgili son değişikliklerden sonra en doğru kararı vermişsin ehliyet vs uğraşmakta can sıkıcı olur hayırlısı inşallah.
dostum saolasın hakkımızda hayırlısı inşallah
 

emirhaneness

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,339
Beğeniler
6,691
İl
Gebze
Yeni araçla herkese selamlar :) Yeni araç Clio 4 2018 SW 1.5 Dci 75 Beygir. Alalı 15 günü geçiyor. Şimdilik güzel nispeten temiz diri bir araç. Sizlere bir sorun olucak. Araç 0’dan 155 Bine kadar Servis bakımlı. Renault uygulamasından vs yapılan işlemlerin hepsi gözüküyor. Şimdi bakım zamanı geldi servis serüvenini bozayımmı yoksa 2-2.5 katı verip serüveni devammı ettireyim? Yetkili servis bakım ücreti mazot filtresi dahil 16900. Kendim orjinal parçaları alıp Mobil 3000 RN720 onaylı yağ kullanıp yaparsam işçilik dahil 6000₺. Kararsız kaldım sizce servis serüvenini devam ettireyimmi?
 

lampsy

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Şub 2021
Mesajlar
598
Beğeniler
797
Yaş
38
İl
Ankara
Yeni araçla herkese selamlar :) Yeni araç Clio 4 2018 SW 1.5 Dci 75 Beygir. Alalı 15 günü geçiyor. Şimdilik güzel nispeten temiz diri bir araç. Sizlere bir sorun olucak. Araç 0’dan 155 Bine kadar Servis bakımlı. Renault uygulamasından vs yapılan işlemlerin hepsi gözüküyor. Şimdi bakım zamanı geldi servis serüvenini bozayımmı yoksa 2-2.5 katı verip serüveni devammı ettireyim? Yetkili servis bakım ücreti mazot filtresi dahil 16900. Kendim orjinal parçaları alıp Mobil 3000 RN720 onaylı yağ kullanıp yaparsam işçilik dahil 6000₺. Kararsız kaldım sizce servis serüvenini devam ettireyimmi?
Hayırlı olsun güzel ve kullanışlı bir araç. Servis konusuna gelince ben olsam dışarda yaptırırım aradaki farka değmez
 

Erkan KOCAKAYA

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Ağu 2023
Mesajlar
1,105
Beğeniler
4,079
Yaş
46
İl
Bartın
Yeni araçla herkese selamlar :) Yeni araç Clio 4 2018 SW 1.5 Dci 75 Beygir. Alalı 15 günü geçiyor. Şimdilik güzel nispeten temiz diri bir araç. Sizlere bir sorun olucak. Araç 0’dan 155 Bine kadar Servis bakımlı. Renault uygulamasından vs yapılan işlemlerin hepsi gözüküyor. Şimdi bakım zamanı geldi servis serüvenini bozayımmı yoksa 2-2.5 katı verip serüveni devammı ettireyim? Yetkili servis bakım ücreti mazot filtresi dahil 16900. Kendim orjinal parçaları alıp Mobil 3000 RN720 onaylı yağ kullanıp yaparsam işçilik dahil 6000₺. Kararsız kaldım sizce servis serüvenini devam ettireyimmi?
Hayırlı olsun Emirhan. Kazasız, belasız sürüşler dilerim.
 

keremunlr

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
14 Kas 2024
Mesajlar
108
Beğeniler
372
İl
Gebze
Araç hayırlı olsun, bence dışarıda yaptır serviste yaptıracağın bakımların satarken sana aynı oranda geri dönüşü olacağını sanmıyorum arada az buz fark yokmuş.
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
Yeni araçla herkese selamlar :) Yeni araç Clio 4 2018 SW 1.5 Dci 75 Beygir. Alalı 15 günü geçiyor. Şimdilik güzel nispeten temiz diri bir araç. Sizlere bir sorun olucak. Araç 0’dan 155 Bine kadar Servis bakımlı. Renault uygulamasından vs yapılan işlemlerin hepsi gözüküyor. Şimdi bakım zamanı geldi servis serüvenini bozayımmı yoksa 2-2.5 katı verip serüveni devammı ettireyim? Yetkili servis bakım ücreti mazot filtresi dahil 16900. Kendim orjinal parçaları alıp Mobil 3000 RN720 onaylı yağ kullanıp yaparsam işçilik dahil 6000₺. Kararsız kaldım sizce servis serüvenini devam ettireyimmi?
Knkim.Hayirli olsun.

Bu araclardan bizde 50 e yakin var SW olandan siyah renk.

Yakiti Asiri iyi sehiri ici 4.5 larda geziyor.

Aracin garantisi vs yok Serviste Yaptirmanin mantigida yok.Sonucta bir garanti islemi olmayacak bir ariza durumunda.

Malzemeleri sen kendin al iyi bir ustaya degistirttir.

Kisin Amortisorler biraz ses yapar bilgin olsun kroniktir.
Motor Kolay kolay sorun cikarmaz.300 binde olan var bizde hala.cok iyi durumda.
Klima menfezleri biraz cabuk bozuluyor birde teyp cercevesi kaplamasi soyuluyor.

Harici bisey yok.Bu arabaya bu haliyle güzel modifiye yapma :terlisırıtan:
 

Enes_10

Usta Detaycı
Üye
Katılım
18 Mar 2023
Mesajlar
498
Beğeniler
1,939
Yaş
34
İl
İstanbul
Yeni araçla herkese selamlar :) Yeni araç Clio 4 2018 SW 1.5 Dci 75 Beygir. Alalı 15 günü geçiyor. Şimdilik güzel nispeten temiz diri bir araç. Sizlere bir sorun olucak. Araç 0’dan 155 Bine kadar Servis bakımlı. Renault uygulamasından vs yapılan işlemlerin hepsi gözüküyor. Şimdi bakım zamanı geldi servis serüvenini bozayımmı yoksa 2-2.5 katı verip serüveni devammı ettireyim? Yetkili servis bakım ücreti mazot filtresi dahil 16900. Kendim orjinal parçaları alıp Mobil 3000 RN720 onaylı yağ kullanıp yaparsam işçilik dahil 6000₺. Kararsız kaldım sizce servis serüvenini devam ettireyimmi?
Hayırlı olsun kardeşim. Kazasız belasız cezasız bin inş :)
 

Enes Gökmen

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
351
Beğeniler
1,731
İl
Ankara
Yeni araçla herkese selamlar :) Yeni araç Clio 4 2018 SW 1.5 Dci 75 Beygir. Alalı 15 günü geçiyor. Şimdilik güzel nispeten temiz diri bir araç. Sizlere bir sorun olucak. Araç 0’dan 155 Bine kadar Servis bakımlı. Renault uygulamasından vs yapılan işlemlerin hepsi gözüküyor. Şimdi bakım zamanı geldi servis serüvenini bozayımmı yoksa 2-2.5 katı verip serüveni devammı ettireyim? Yetkili servis bakım ücreti mazot filtresi dahil 16900. Kendim orjinal parçaları alıp Mobil 3000 RN720 onaylı yağ kullanıp yaparsam işçilik dahil 6000₺. Kararsız kaldım sizce servis serüvenini devam ettireyimmi?
Kardeşim hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız inşallah.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi