Merhaba arkadaşlar.
Bu konuyu neden açtığımı Anket konusunu takip eden arkadaşlar biliyor. Biz oto bakım ürünleri üretip satan bir firmayız. Ben Ocak 2021 itibariyle başka bir marka satarak girdiğim bu işte Şubat 2021'den itibaren kendi markamızı oluşturup yolumuza devam etmeyi seçtik. Öncelikle belirtmeliyim ki burası bir detailing forumu olmasına rağmen bizim ürünlerimiz detailing sektörüne değil daha ziyade son kullanıcıların arabasıyla ayda 1-2 defa uğraşan, pH Nötr şampuan nedir bilmeyen, tamamen son kullanıcıya hitap ediyoruz
. Benim buradaki amacım yerli ürünle ithal ürünlerin arasındaki benzerlik ya da farklılıkları hem kendi gözümle ve fikrimle yorumlayabilmektir. Bizim ürünümüz süper kaliteli ya da ithal ürün süper kaliteli olabilir. Amacım tamamen siz değerli forum üyelerine bir karşılaştırma sunmak ve eğer varsa eksiğimiz gediğimiz bunları tamamlayabilmek ya da daha iyi olabilmektir. İki ürünü karşılaştırırken tamamen eşit olmaya gayret ettim.
Bu demek oluyor ki;
- İki ürünü de torpidoya sıkmadan önce mikrofiber bir bezle torpidonun tozunu aldım.
- Torpidoya kağıt bant yapışmadığı için ayrımı fotoğraflarda da belirteceğim üzere Multimedya ekranını baz alarak yaptım.
- İki ürünü de eşit ve 7-8 fıs olmak üzere uyguladım.
- Ardından mikrofiber bir bezle ürünleri torpidoya yaydım.
- Ürünleri hiç su katmadan direkt şişedeki haliyle uyguladım.
Karşılaştırma Ürünleri:
1. Yerli - Shine Masters Interior Armor
2. İthal - Auto Finesse Spritz
Öncelikle ürünleri nereye uyguladığımı göstermek istiyorum.
Uyguladıktan sonraki fotoğraflar.
Shine Masters Interior Armor
Auto Finesse Spritz
Gelelim karşılaştırmaya: Auto Finesse Spritz kokusuyla gerçekten aracın içine çok hoş bir hava kattı. Bizim ürünümüzde koku yok. Benim gözlemlediğim iki ürün de yüzeyi çok fazla parlatmadı. Hani böyle parlatıp yapış yapış yapmadı. Ama Shine Masters Interior Armor yani bizim ürünümüz biraz daha yağlı Spritz'e göre. Yani dokunduğunuzda Spritz uygulanan yüzeyden elinize bir şey geçmiyor. Ama bizim üründen hafif bir yağ geçişi oldu elime. Dediğim gibi iki ürünü de 7-8 defa püskürttüm torpido üzerine.
Shine Masters Interior Armor:
1. Spritz'e göre kokusu yok.
2. Spritz'e göre biraz daha yağlı bir doku bırakıyor.
3. Mat görünüm veriyor.
Auto Finesse Spritz:
1. Hoş kokulu.
2. Dokunulduğunda nerdeyse eline hiç yağlı bir dokunuş bırakmıyor, pürüzsüz gibi.
3. Mat görünüm veriyor.
Demekki biz Shine Masters Interior Armor ürünümüzde yapacağımız 2 şey varmış. Bunlar;
1. Hoş bir koku katabiliriz.
2. Dokunulduğunda elimize yağlı bir doku gelmemesi için çalışma yapmalıyız.
Saygılar ve selamlar,
Mert
Bu konuyu neden açtığımı Anket konusunu takip eden arkadaşlar biliyor. Biz oto bakım ürünleri üretip satan bir firmayız. Ben Ocak 2021 itibariyle başka bir marka satarak girdiğim bu işte Şubat 2021'den itibaren kendi markamızı oluşturup yolumuza devam etmeyi seçtik. Öncelikle belirtmeliyim ki burası bir detailing forumu olmasına rağmen bizim ürünlerimiz detailing sektörüne değil daha ziyade son kullanıcıların arabasıyla ayda 1-2 defa uğraşan, pH Nötr şampuan nedir bilmeyen, tamamen son kullanıcıya hitap ediyoruz
Bu demek oluyor ki;
- İki ürünü de torpidoya sıkmadan önce mikrofiber bir bezle torpidonun tozunu aldım.
- Torpidoya kağıt bant yapışmadığı için ayrımı fotoğraflarda da belirteceğim üzere Multimedya ekranını baz alarak yaptım.
- İki ürünü de eşit ve 7-8 fıs olmak üzere uyguladım.
- Ardından mikrofiber bir bezle ürünleri torpidoya yaydım.
- Ürünleri hiç su katmadan direkt şişedeki haliyle uyguladım.
Karşılaştırma Ürünleri:
1. Yerli - Shine Masters Interior Armor
2. İthal - Auto Finesse Spritz
Öncelikle ürünleri nereye uyguladığımı göstermek istiyorum.
Uyguladıktan sonraki fotoğraflar.
Shine Masters Interior Armor
Auto Finesse Spritz
Gelelim karşılaştırmaya: Auto Finesse Spritz kokusuyla gerçekten aracın içine çok hoş bir hava kattı. Bizim ürünümüzde koku yok. Benim gözlemlediğim iki ürün de yüzeyi çok fazla parlatmadı. Hani böyle parlatıp yapış yapış yapmadı. Ama Shine Masters Interior Armor yani bizim ürünümüz biraz daha yağlı Spritz'e göre. Yani dokunduğunuzda Spritz uygulanan yüzeyden elinize bir şey geçmiyor. Ama bizim üründen hafif bir yağ geçişi oldu elime. Dediğim gibi iki ürünü de 7-8 defa püskürttüm torpido üzerine.
Shine Masters Interior Armor:
1. Spritz'e göre kokusu yok.
2. Spritz'e göre biraz daha yağlı bir doku bırakıyor.
3. Mat görünüm veriyor.
Auto Finesse Spritz:
1. Hoş kokulu.
2. Dokunulduğunda nerdeyse eline hiç yağlı bir dokunuş bırakmıyor, pürüzsüz gibi.
3. Mat görünüm veriyor.
Demekki biz Shine Masters Interior Armor ürünümüzde yapacağımız 2 şey varmış. Bunlar;
1. Hoş bir koku katabiliriz.
2. Dokunulduğunda elimize yağlı bir doku gelmemesi için çalışma yapmalıyız.
Saygılar ve selamlar,
Mert




