İnceleme Yerli Washpro

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#1
Selamlar


Yine bir numune denemesiyle beraberiz.


Ürünleri üreten kişi bizi ve önceki forumları takip eden bir detaycı. Ve kendisiyle görüştüğümde yerli olduğunu ve kimyasal ürünler üreten başka üreticilere kendi isteği ve amacı doğrultusunda ürün ürettirip kendisinin paketlediğini belirtti.


Çok iyi niyetli ve güzel birisi intibalarım. Firmanın profesyonel ve butik kullanımdan ziyade arabasını seven, arabasına vakit ayıran, bunu kendisine uğraş edinmiş, benzinlik tayfaya kaliteli, hızlı, güvenilir bir ürün sağlamak bakış açısı var. Ürünleri de bu yönde






Turnusollü pH ölçümleri






Öncelikle şampuandan başlayalım.
Kokusu yok, kayganlığı az, flde ilk etapta 100ml denedim güzel köpüğü var ama kir sökücülüğü güzel ve bekleme süresi az. İçinde birazcık cila olduğu söyleniyor. Kovada daha performanslı buldum. Normal secho ile 50ml ürün 1000ml su püskürtme yaptığımda etkisi değişmedi. Araçlar korumasız olduğundan korumaya ne yapıyor bilemiyorum










Apc leri hafif güzel kokusu ama derinden kekre bir koku geliyor. Valet proya benzettim azcık. Kir sökümü hafif. Köpürmesi normal-az arasında. Cam, piyano gibi yüzeylerde kalıntı bırakabiliyor. Haftalık temizliğe toz almaya birebir




Engine cleanner. Kokusuz yağ çözmesi hafif ama tozlarda da biraz bulaşma yapabiliyor. Trimler ve hortumlarda daha başarılı. Metal yüzeyde pus bırakabiliyor. Hafif yapışkanlık var.




Whell cleaner bana gayet yumuşak ve güvenli geldi alkali bir ürün kokusu yok ama kesif bir koku da gelmiyor. Yıllanmış kirlerde biraz naif davranıyor. Rutin yıkamalarda daha başarılı olacaktır. Güzel köpürüyor.







Tyre Çok parlak ve kalıcı değil. Suyla beraber gidiyor. Kokusuz tam yazlık bir parlatıcı. Gliserin gibi bir ürün. Yapış yapış olmuyor. Hızlı kuruyor toz tutmaya meyilli. Sulandırılabilir gibi geldi bana




Quick wax yıkadıktan sonra uygulanıp buff ediliyor. Direk ıslak yüzeye püskürtüldüğünde inceden bir örümceklenme var. Sonrasında inanılmaz bir hidrofobisi yok az var ama parlaklığı güzel. Kokusuz bir ürün. Hiç korumasız yüzeyi bir nebze kayganlaştırıyor. Takılma olmuyor. Buff esnasında pus iz bırakmıyor. Kuru yüzeye sık sil şeklinde kullanılması tavsiye ediliyor



Genel bakış


Şişeler çok iyi. Ters çevirdiğinde bile bir kamyon para verilen ürünlerde akma kokma olurken bunda böyle bişi yok çok iyi.


Tasarım olarak gayet şık gözüküyor. Yabancı markalara benzetilebilir ama bu yerli ve milli. Şişeler evladiyelik


Firmanın esas işi profesyonel video edit, efekt, animasyon işleriymiş. Test edile edile ileriki zamanda daha kaliteli ürünleri olacağını ümit ediyorum. Zaten çoğu eksi artıları ben denedikten sonra konuşurken kendileri söyledi. Bu diğer firmaların yapmadığı bişiydi


Bilenler, eskiler, konularımı okuyanlar bilir bende bu yerlilik sevdası ve daha iyi seviyeye gelsinler hevesi vardır. Bu firmada yine içimdeki duygular filizlendi argelerinde özellikle yan destek ürünler, setler ve daha etkili ürünler geliştireceklerini belirttiler. İnşallah olur


Selametle
 

Cavraoğlu

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Nis 2020
Mesajlar
450
Beğeniler
1,025
İl
Samsun
#2
Sayın hocam emeginize sağlık kesenize bereket. Güzel bir inceleme yapmışsınız ürünler hakkında. Bu ürünleri instagram da denk geliyordum ama gene kata kulli işidir diye hiç güvenmiyordum açıkcası :) Ben alıp kullanıcak olsam şampuanı jant yıkamasında APC'yi lastik temizleme de falan kullanirım. Ama siyaha'a olan düşkünlüğüm sebebi ile sırf şişe için bile alabilirim :)
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#3
Hurşit emeklerine sağlık, inşallah daha kaliteli ürün üretmeyi başarabilirler.
 

BSI

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
210
Beğeniler
1,042
Yaş
39
#4
Eline sağlık, kesene bereket hocam... Yerli ürünleri daha iyi yerlerde görmeyi hepimiz isteriz... Bunun için firmalara geri bildirim yapıp görüşlerin aktarılması önemli tabii.

Ancak ürünün haricinde kalite algısını etkileyen çok konu olduğunu düşünüyorum... Bence mesela Koch Chemie... Ambalaj tasarımı, içinde teknik bir ürün olduğunu hissettiriyor... Belli ki üzerinde çalışılmış... Carpro aynı şekilde...

Diğer taraftan örneğin Chemical Guys... Rengarenk şişeler... Sanki birşeyleri renklendirip renklendirip şişelere doldurmuşlar. :) Tabii ki ürünleri kaliteli olabilir ama bende yarattığı algı bu ve bence bunlar birer pazarlama stratejisi...

Zamanla bizim ürünlerimizin de bir stratejisi olmalı, üzerinde arge çalışmaları, labaratuvar testleri yapılmalı ve bunlar tüketiciyle paylaşılmalı diye düşünüyorum... Bu işler tarifle, yönlendirmeyle başlayabilir ama umarım zamanla dünya çapında katmadeğerli markalarımız da olur...
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#5
Sayın hocam emeginize sağlık kesenize bereket. Güzel bir inceleme yapmışsınız ürünler hakkında. Bu ürünleri instagram da denk geliyordum ama gene kata kulli işidir diye hiç güvenmiyordum açıkcası :) Ben alıp kullanıcak olsam şampuanı jant yıkamasında APC'yi lastik temizleme de falan kullanirım. Ama siyaha'a olan düşkünlüğüm sebebi ile sırf şişe için bile alabilirim :)
Teşekkürler şişeleri çok şık. Etiketleride suya dayanıklı kanallı folyoymuş. Ürünler numune geldi :)

Hurşit emeklerine sağlık, inşallah daha kaliteli ürün üretmeyi başarabilirler.
İnşallah en büyük temennimiz bu. Ben neler çektim Sercan adım numuneciye boşuna çıkmadı. Ama hala aranan kan bulunmadı

Eline sağlık, kesene bereket hocam... Yerli ürünleri daha iyi yerlerde görmeyi hepimiz isteriz... Bunun için firmalara geri bildirim yapıp görüşlerin aktarılması önemli tabii.

Ancak ürünün haricinde kalite algısını etkileyen çok konu olduğunu düşünüyorum... Bence mesela Koch Chemie... Ambalaj tasarımı, içinde teknik bir ürün olduğunu hissettiriyor... Belli ki üzerinde çalışılmış... Carpro aynı şekilde...

Diğer taraftan örneğin Chemical Guys... Rengarenk şişeler... Sanki birşeyleri renklendirip renklendirip şişelere doldurmuşlar. :) Tabii ki ürünleri kaliteli olabilir ama bende yarattığı algı bu ve bence bunlar birer pazarlama stratejisi...

Zamanla bizim ürünlerimizin de bir stratejisi olmalı, üzerinde arge çalışmaları, labaratuvar testleri yapılmalı ve bunlar tüketiciyle paylaşılmalı diye düşünüyorum... Bu işler tarifle, yönlendirmeyle başlayabilir ama umarım zamanla dünya çapında katmadeğerli markalarımız da olur...
İntiba kesinlikle önemli ama içerisinde olan üründe önemli. Mesela ben 3d ürünlerini çok severim işe yaradıkları için. Ama şişe etiket tasarımları vasat. Bu marka çok şık duruyor daha iri puntolar, daha gösterişli şekiller grafiklerle çok iyi yere gelir. Ürünler numune geldi dostum:)
 

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#6
Eline emeğine sağlık, güzel incelemeler... Valla yerli adamlar desteklenmeli. Webden satışı vs. var ise link de paylaşır mısın? Ufak tefek bir iki bir iki alınabilecek ürünlere bakılabilir. Wheel cleaner VP Billbery den daha kötü zaten olamaz, her şekilde alınabilir :) Şampuan da denenebilir ve bence bazı durumlarda bu tür şampuanlar da gerekebiliyor.

Emeği geçenlere teşekkürler.
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#7
@Mentalfeed güzel inceleme olmuş :) bilindik markalar harici bu tarz ürünlerin incelemesi de yol gösterici oluyor. Bazen bu tarz markalardan sürpriz ürünler çıkabiliyor :) teşekkürler inceleme için
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#8
Eline emeğine sağlık, güzel incelemeler... Valla yerli adamlar desteklenmeli. Webden satışı vs. var ise link de paylaşır mısın? Ufak tefek bir iki bir iki alınabilecek ürünlere bakılabilir. Wheel cleaner VP Billbery den daha kötü zaten olamaz, her şekilde alınabilir :) Şampuan da denenebilir ve bence bazı durumlarda bu tür şampuanlar da gerekebiliyor.

Emeği geçenlere teşekkürler.
Kesinlikle katılıyorum. Bu tarz ürünlere de ihtiyaç duyuyoruz. N11 de falan olması lazım satışlarının. Belki kendisi sitemize üye olup kampanya falan hazırlar bilemeyiz:)
Ayrıca bu ince düşüncenden dolayı da tebrik ediyorum
@Mentalfeed güzel inceleme olmuş :) bilindik markalar harici bu tarz ürünlerin incelemesi de yol gösterici oluyor. Bazen bu tarz markalardan sürpriz ürünler çıkabiliyor :) teşekkürler inceleme için
Evet mesela jant temizleyici çok hoşuma gitti. Değişik markaları denemek hepimizin içinde olan bişi:D
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#10
Selamlar


Yine bir numune denemesiyle beraberiz.


Ürünleri üreten kişi bizi ve önceki forumları takip eden bir detaycı. Ve kendisiyle görüştüğümde yerli olduğunu ve kimyasal ürünler üreten başka üreticilere kendi isteği ve amacı doğrultusunda ürün ürettirip kendisinin paketlediğini belirtti.


Çok iyi niyetli ve güzel birisi intibalarım. Firmanın profesyonel ve butik kullanımdan ziyade arabasını seven, arabasına vakit ayıran, bunu kendisine uğraş edinmiş, benzinlik tayfaya kaliteli, hızlı, güvenilir bir ürün sağlamak bakış açısı var. Ürünleri de bu yönde






Turnusollü pH ölçümleri






Öncelikle şampuandan başlayalım.
Kokusu yok, kayganlığı az, flde ilk etapta 100ml denedim güzel köpüğü var ama kir sökücülüğü güzel ve bekleme süresi az. İçinde birazcık cila olduğu söyleniyor. Kovada daha performanslı buldum. Normal secho ile 50ml ürün 1000ml su püskürtme yaptığımda etkisi değişmedi. Araçlar korumasız olduğundan korumaya ne yapıyor bilemiyorum










Apc leri hafif güzel kokusu ama derinden kekre bir koku geliyor. Valet proya benzettim azcık. Kir sökümü hafif. Köpürmesi normal-az arasında. Cam, piyano gibi yüzeylerde kalıntı bırakabiliyor. Haftalık temizliğe toz almaya birebir




Engine cleanner. Kokusuz yağ çözmesi hafif ama tozlarda da biraz bulaşma yapabiliyor. Trimler ve hortumlarda daha başarılı. Metal yüzeyde pus bırakabiliyor. Hafif yapışkanlık var.




Whell cleaner bana gayet yumuşak ve güvenli geldi alkali bir ürün kokusu yok ama kesif bir koku da gelmiyor. Yıllanmış kirlerde biraz naif davranıyor. Rutin yıkamalarda daha başarılı olacaktır. Güzel köpürüyor.







Tyre Çok parlak ve kalıcı değil. Suyla beraber gidiyor. Kokusuz tam yazlık bir parlatıcı. Gliserin gibi bir ürün. Yapış yapış olmuyor. Hızlı kuruyor toz tutmaya meyilli. Sulandırılabilir gibi geldi bana




Quick wax yıkadıktan sonra uygulanıp buff ediliyor. Direk ıslak yüzeye püskürtüldüğünde inceden bir örümceklenme var. Sonrasında inanılmaz bir hidrofobisi yok az var ama parlaklığı güzel. Kokusuz bir ürün. Hiç korumasız yüzeyi bir nebze kayganlaştırıyor. Takılma olmuyor. Buff esnasında pus iz bırakmıyor. Kuru yüzeye sık sil şeklinde kullanılması tavsiye ediliyor



Genel bakış


Şişeler çok iyi. Ters çevirdiğinde bile bir kamyon para verilen ürünlerde akma kokma olurken bunda böyle bişi yok çok iyi.


Tasarım olarak gayet şık gözüküyor. Yabancı markalara benzetilebilir ama bu yerli ve milli. Şişeler evladiyelik


Firmanın esas işi profesyonel video edit, efekt, animasyon işleriymiş. Test edile edile ileriki zamanda daha kaliteli ürünleri olacağını ümit ediyorum. Zaten çoğu eksi artıları ben denedikten sonra konuşurken kendileri söyledi. Bu diğer firmaların yapmadığı bişiydi


Bilenler, eskiler, konularımı okuyanlar bilir bende bu yerlilik sevdası ve daha iyi seviyeye gelsinler hevesi vardır. Bu firmada yine içimdeki duygular filizlendi argelerinde özellikle yan destek ürünler, setler ve daha etkili ürünler geliştireceklerini belirttiler. İnşallah olur


Selametle
Ben mallara değil adamların eksilerini kendilerinin söylemelerine bayıldım. İnşallah hep böyle devam eder ve kendilerini geliştirmeyi hedeflerler. Siz yanlış uygulamışsınız gibi bahanelerle detaycı adamların karşılarına çıkmazlar inşallah.

Kendilerine ilk tavsiyem o başlıkları değiştirmeleri olurdu bu arada.

İncelemen için teşekkür ederiz numunecibaşı :D
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#11
:alkis:Emeğine sağlık gardaşım:alkis:
İşin rastgele Adanalı:mutlu:
Ben mallara değil adamların eksilerini kendilerinin söylemelerine bayıldım. İnşallah hep böyle devam eder ve kendilerini geliştirmeyi hedeflerler. Siz yanlış uygulamışsınız gibi bahanelerle detaycı adamların karşılarına çıkmazlar inşallah.

Kendilerine ilk tavsiyem o başlıkları değiştirmeleri olurdu bu arada.

İncelemen için teşekkür ederiz numunecibaşı :D
Başlıkların daha kaliteli olması çok iyi olur. Umarım pes edip bırakmazlar. Yada parayı görünce böyle iyi devam demezler. Bakalım neler olacak.
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#13
@Mentalfeed Eline, emeğine ve paylaşımına sağlık :) Firma umarım forum ve sayende daha iyi ürünler yapar, mevcutları da geliştirir :)
8-9 markaya Arge gibi karşılaştırmalar geri bilgilendirmeler yaptım. Yaptık. Ama sonuç hüsrandı. Bakalım Washpro markası istediğimiz yerlerde olacak mı?
 

pilotgokhann

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
18 May 2020
Mesajlar
327
Beğeniler
616
Yaş
37
İl
ANKARA
#15
Arkadaşım emeğine sağlık kesene bereket harika bir inceleme olmuş. Bilindik markalardan şaşmamaya özen gösteririm ama yenilikler her zaman iyidir. Teşekkür ederiz.
 

Muratcan

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Kas 2018
Mesajlar
703
Beğeniler
1,926
Yaş
32
İl
Antalya
#16
Hurşit hocam inceleme için teşekkür ederim. Umarım Ar-Ge olayını güzel yapan bir firma çıkar. Şu yurtdışı bağımlılığımızdan bir kurtulabilsek keşke.
 

GirayGirgin

Usta Detaycı
Üye
Katılım
12 Kas 2019
Mesajlar
448
Beğeniler
1,805
Yaş
36
İl
Çanakkale
#17
İnceleme için teşekkürler kardeşim vaktine emeğine sağlık umarım arge çalışmalarını katlıyarak daha iyi yerlere gelirler detailing'te bari dışa bağımlılığı azaltsak mutlu olacağız :)
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#18
Arkadaşım emeğine sağlık kesene bereket harika bir inceleme olmuş. Bilindik markalardan şaşmamaya özen gösteririm ama yenilikler her zaman iyidir. Teşekkür ederiz.
Teşekkürler değişim iyi oluyor. Bana numune geldi ama amin demiyeceğim bir dua ediyorsunuz hep beraber :)
Hurşit hocam inceleme için teşekkür ederim. Umarım Ar-Ge olayını güzel yapan bir firma çıkar. Şu yurtdışı bağımlılığımızdan bir kurtulabilsek keşke.
Direk aklıma şu şarkı geldi
İnceleme için teşekkürler kardeşim vaktine emeğine sağlık umarım arge çalışmalarını katlıyarak daha iyi yerlere gelirler detailing'te bari dışa bağımlılığı azaltsak mutlu olacağız :)
İnşallah birgün kendi ürünlerimizle övünecez:boxing:
 

Dr HCD

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#19
Elinize sağlık inceleme için teşekkürler:) İnstada karşıma çıkıyordu ama hiç güvenmiyorum reklamı çıkan ürünlere:D umarım arge yapıp ürünlerini geliştirirler
 

carking58

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,147
Yaş
30
İl
İstanbul/Kayseri
#20
Abi ellerine sağlık, daha önceden bahsetmiştin gerçekten şişeler kaliteli tasarımlar da oldukça başarılı görünüyor. Şampuan ve Apc'yi radarıma aldım, umarım ürünlerin gelişimi devam eder de güvenilebilir bir yerli markaya sahip oluruz.

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi