Selamlar
Yine bir numune denemesiyle beraberiz.
Ürünleri üreten kişi bizi ve önceki forumları takip eden bir detaycı. Ve kendisiyle görüştüğümde yerli olduğunu ve kimyasal ürünler üreten başka üreticilere kendi isteği ve amacı doğrultusunda ürün ürettirip kendisinin paketlediğini belirtti.
Çok iyi niyetli ve güzel birisi intibalarım. Firmanın profesyonel ve butik kullanımdan ziyade arabasını seven, arabasına vakit ayıran, bunu kendisine uğraş edinmiş, benzinlik tayfaya kaliteli, hızlı, güvenilir bir ürün sağlamak bakış açısı var. Ürünleri de bu yönde
Turnusollü pH ölçümleri
Öncelikle şampuandan başlayalım.
Kokusu yok, kayganlığı az, flde ilk etapta 100ml denedim güzel köpüğü var ama kir sökücülüğü güzel ve bekleme süresi az. İçinde birazcık cila olduğu söyleniyor. Kovada daha performanslı buldum. Normal secho ile 50ml ürün 1000ml su püskürtme yaptığımda etkisi değişmedi. Araçlar korumasız olduğundan korumaya ne yapıyor bilemiyorum
Apc leri hafif güzel kokusu ama derinden kekre bir koku geliyor. Valet proya benzettim azcık. Kir sökümü hafif. Köpürmesi normal-az arasında. Cam, piyano gibi yüzeylerde kalıntı bırakabiliyor. Haftalık temizliğe toz almaya birebir
Engine cleanner. Kokusuz yağ çözmesi hafif ama tozlarda da biraz bulaşma yapabiliyor. Trimler ve hortumlarda daha başarılı. Metal yüzeyde pus bırakabiliyor. Hafif yapışkanlık var.
Whell cleaner bana gayet yumuşak ve güvenli geldi alkali bir ürün kokusu yok ama kesif bir koku da gelmiyor. Yıllanmış kirlerde biraz naif davranıyor. Rutin yıkamalarda daha başarılı olacaktır. Güzel köpürüyor.
Tyre Çok parlak ve kalıcı değil. Suyla beraber gidiyor. Kokusuz tam yazlık bir parlatıcı. Gliserin gibi bir ürün. Yapış yapış olmuyor. Hızlı kuruyor toz tutmaya meyilli. Sulandırılabilir gibi geldi bana
Quick wax yıkadıktan sonra uygulanıp buff ediliyor. Direk ıslak yüzeye püskürtüldüğünde inceden bir örümceklenme var. Sonrasında inanılmaz bir hidrofobisi yok az var ama parlaklığı güzel. Kokusuz bir ürün. Hiç korumasız yüzeyi bir nebze kayganlaştırıyor. Takılma olmuyor. Buff esnasında pus iz bırakmıyor. Kuru yüzeye sık sil şeklinde kullanılması tavsiye ediliyor
Genel bakış
Şişeler çok iyi. Ters çevirdiğinde bile bir kamyon para verilen ürünlerde akma kokma olurken bunda böyle bişi yok çok iyi.
Tasarım olarak gayet şık gözüküyor. Yabancı markalara benzetilebilir ama bu yerli ve milli. Şişeler evladiyelik
Firmanın esas işi profesyonel video edit, efekt, animasyon işleriymiş. Test edile edile ileriki zamanda daha kaliteli ürünleri olacağını ümit ediyorum. Zaten çoğu eksi artıları ben denedikten sonra konuşurken kendileri söyledi. Bu diğer firmaların yapmadığı bişiydi
Bilenler, eskiler, konularımı okuyanlar bilir bende bu yerlilik sevdası ve daha iyi seviyeye gelsinler hevesi vardır. Bu firmada yine içimdeki duygular filizlendi argelerinde özellikle yan destek ürünler, setler ve daha etkili ürünler geliştireceklerini belirttiler. İnşallah olur
Selametle
Yine bir numune denemesiyle beraberiz.
Ürünleri üreten kişi bizi ve önceki forumları takip eden bir detaycı. Ve kendisiyle görüştüğümde yerli olduğunu ve kimyasal ürünler üreten başka üreticilere kendi isteği ve amacı doğrultusunda ürün ürettirip kendisinin paketlediğini belirtti.
Çok iyi niyetli ve güzel birisi intibalarım. Firmanın profesyonel ve butik kullanımdan ziyade arabasını seven, arabasına vakit ayıran, bunu kendisine uğraş edinmiş, benzinlik tayfaya kaliteli, hızlı, güvenilir bir ürün sağlamak bakış açısı var. Ürünleri de bu yönde
Turnusollü pH ölçümleri
Öncelikle şampuandan başlayalım.
Kokusu yok, kayganlığı az, flde ilk etapta 100ml denedim güzel köpüğü var ama kir sökücülüğü güzel ve bekleme süresi az. İçinde birazcık cila olduğu söyleniyor. Kovada daha performanslı buldum. Normal secho ile 50ml ürün 1000ml su püskürtme yaptığımda etkisi değişmedi. Araçlar korumasız olduğundan korumaya ne yapıyor bilemiyorum
Apc leri hafif güzel kokusu ama derinden kekre bir koku geliyor. Valet proya benzettim azcık. Kir sökümü hafif. Köpürmesi normal-az arasında. Cam, piyano gibi yüzeylerde kalıntı bırakabiliyor. Haftalık temizliğe toz almaya birebir
Engine cleanner. Kokusuz yağ çözmesi hafif ama tozlarda da biraz bulaşma yapabiliyor. Trimler ve hortumlarda daha başarılı. Metal yüzeyde pus bırakabiliyor. Hafif yapışkanlık var.
Whell cleaner bana gayet yumuşak ve güvenli geldi alkali bir ürün kokusu yok ama kesif bir koku da gelmiyor. Yıllanmış kirlerde biraz naif davranıyor. Rutin yıkamalarda daha başarılı olacaktır. Güzel köpürüyor.
Tyre Çok parlak ve kalıcı değil. Suyla beraber gidiyor. Kokusuz tam yazlık bir parlatıcı. Gliserin gibi bir ürün. Yapış yapış olmuyor. Hızlı kuruyor toz tutmaya meyilli. Sulandırılabilir gibi geldi bana
Quick wax yıkadıktan sonra uygulanıp buff ediliyor. Direk ıslak yüzeye püskürtüldüğünde inceden bir örümceklenme var. Sonrasında inanılmaz bir hidrofobisi yok az var ama parlaklığı güzel. Kokusuz bir ürün. Hiç korumasız yüzeyi bir nebze kayganlaştırıyor. Takılma olmuyor. Buff esnasında pus iz bırakmıyor. Kuru yüzeye sık sil şeklinde kullanılması tavsiye ediliyor
Genel bakış
Şişeler çok iyi. Ters çevirdiğinde bile bir kamyon para verilen ürünlerde akma kokma olurken bunda böyle bişi yok çok iyi.
Tasarım olarak gayet şık gözüküyor. Yabancı markalara benzetilebilir ama bu yerli ve milli. Şişeler evladiyelik
Firmanın esas işi profesyonel video edit, efekt, animasyon işleriymiş. Test edile edile ileriki zamanda daha kaliteli ürünleri olacağını ümit ediyorum. Zaten çoğu eksi artıları ben denedikten sonra konuşurken kendileri söyledi. Bu diğer firmaların yapmadığı bişiydi
Bilenler, eskiler, konularımı okuyanlar bilir bende bu yerlilik sevdası ve daha iyi seviyeye gelsinler hevesi vardır. Bu firmada yine içimdeki duygular filizlendi argelerinde özellikle yan destek ürünler, setler ve daha etkili ürünler geliştireceklerini belirttiler. İnşallah olur
Selametle





Emeğine sağlık gardaşım
