Merhaba Arkadaşlar.
Yeni bir yıkama günümde beraberiz.Eğlenceli, denemeli uzun bir yıkama günü yine.
Hemen kirli hallerimizle başlayalım. Arabam 2-3 sefer ağır yağmur gördü, birinde çamur yağdı.
Final resmi değildir, yanlış olmasın pis hali
Jantlarımıza demirtozu temiliği ile ön yıkamamıza başlıyoruz.
Akabinde davlumbazlara saf ceviz uyguladım. sonrasında durulayıp jantlarımızın ön yıkamasını yapmış oldum.
Kaportanın ön yıkama işlemine geçebiliriz artık. İşe 1/6 oranında sulandırılmış ceviz üstüne de MJJC Foam lance ile CG Honeydew uyguladım. Honeydew in kokusu çok güzel bir şampuan. Köpürme ve temzilik kabiliyeti olarak olarak tabiiki Magifoamın çok gerisinde kalsada ceviz faktörü ve aracın çok kirli olmamasından ötürü yeterli seviyedeydi. Daha yazlık bir snow foam diyebiliriz.Ayrıca benim görüşüm kova şampuanı olarak daha kullanışlı olabilir bu şampuan. Fiyatı göz önüne alınınca daha iyi alternatifler olduğu aşikar. Şunuda belirtmek isterim ki kokusu güzel ürün sevenler için bu tek başına almak için bir sebepde olabilir.Bayılıyorum ben kokusuna. Sulandırma oranım 1/10.
Köpük çalışırken dış detaylara giriştim. Ceviz ve VP fırçalarım iyi bir ikili oluşturuyor. Gayet güvenliler. Köpük kuruma süresi bu işleri bitirmem için yeterli süreyi verdi
Ön yıkama sonrası yan Paneldeki Infinty Supergloss boncukları, hala çok iyi durumda, videodada göreceğiniz üzere, Lakin tavan ve kaputta aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bu iki kısımda cortingen olmuş. 2 ay gibi bir süre dayandı bu kısımlarda. Benim için yeterli bir süre. Zaten sıkındım, oynamam lazımdı artık.
Jantlarımız detay işlemlerini yapıyoruz artık. VP Blue gel kullandım Jantlara. Daha jel kıvammında olduğu için jantlara iyi tutunuyor. Jantlar çok kirli olmadığı için temizlik kabiliyetini zorlayamadım ama yeterli seviyede olduğunu fikrine sahibim.Ürünle ilgili f/p yorumum sulandırılmadığı için sulandırılan ürünlerin gerisinde kalıyor gibi, bu açığını yüzeye iyi tutunduğundan kullanılan ürünün azlığı ile kapatabilir. Tekrar alır mıyım, cg signature bana daha sıcak geliyor açıkcası.
Davlumbazlara Alta Foamer ile B33 ve ceviz karışımı kullandım, kovada da aynı karışım mevcut.
Jantları, lastik ve davllumbazları bitirip Kapı içlerinin detayına giriştim.
Artık kova yıkamamıza geçebiliriz.
Hibrit severim bilirsiniz.
Öncelikle foam lance kullanmayı özlediğim Adams Car shampoo koydum, Kovada CarPro Reset kullandım. İkiside harika şampuanlar. Bu liğin zirvesinde oynar ikiside. REset süper konsatre bir şampuan. Birde önemli bir anktod daha aktarayım. Korumanıza en çok zarar veren şeylerden biride temaslı yıkmada şampuanın araç üzerinde bekleme süresi korumanız durumuna çok etki ediyor. Videoda göreceğiniz gibi kova yıkamasından sonra yan panelin boncuklama durumunda bir değişim yaşanıyor. Mümkün olduğunca hızlı uygullayıp durulmak gerekiyor şampuanı. Şampuanın araç üstünde beklediği her dakika korumaya zarar veriyor. Bu konunun üstüne testler yapılması gerekiyor gibi. Üzerine konuşuruz bakalım.
Geldik kurulama işlemine, önce hava ile kabaca kurulayıp, wizart ile de noktayı koyuyoruz. Kurulama da twisted bir milattır kesinlikle. Bu hobiye azcık ama azcık gönül verdiyseniz ilk alınacak listesinde en üstte olması gerekir.
Evet yıkandık, temizlendik, testsiz bir yıkama bitmez benim için.
Bu günkü testimizin kahramanları Turtle Wax Ice Seal&Shine ve Turtle Wax Sealant Hidrofibic Wax. İkisinin aynı olduğu gibi bir kanımız var aslında, bakalım aynı mı yoksa farkları neler. Dayanımı, toz tutması, hidrofobik etkileri, parlaklığı, kokusu, uygulama zorluğu ve kıvamları nasılmış bakalım. Takip edeceğiz önümüzdeki günlerde ve bu sorulara cevap arayacağız.Öncelikle bulduğumuz cevaplar.
Koku olarak farkları var, Ice olan çok daha kokulu ve kokusuda çok hoş.
Kıvam olarak Ice daha yoğun kıvamlı gibi.
Yüzey kayganlığı Ice olan daha kaygan bir yüzey bırakıyor. Hatta oldukça kaygan bir yüzey bırakıyor, video da göreceğiniz üzere ürünlerin karışmasını engellemek için kullandığım bezi sabitlemekte zorlandım, durmuyor kayıyor meret. Bu özelliği çok üst düzeyde.
Toz tutma ilk günün ardından araca baktığımda ikiside aynı seviyede bir fark göremedim, Bu arada fırtına var, havada oldukça tozlu ve uçuşuyor adata. Bu durumun etkisinden olabilir ama değilse iki ürünüde toz tutma kokusunda beğenmedim. çok toz tutuyor.
Parlaklık konusunda çok bir fark göremesemde renk itibariyle tabi bunu görmek zor oluyor, bana bir tık Ice önde gibi geldi. Genel olarak parlaklık yorumum fena değil. Çok süper değil. Ya bir Glosmetre lazım, Offffff offfff
Dayanım ve Hidrofobik etkiler ile ilgili olan sorularımız cevaplarını ilerleyen günlerde takip edeceğiz.
Bu arada Arabayı komple ikiye böldüm, Söför mahalı tarafı Ice, Yolcu tarafı Sealant,
Dış plastik aksama en favorilerimden olan DR. Besaleys Plastik Sealant kullandım. Harika bir ürün. Videoda kullanımı ve bıraktığı finiş görülüyor.
Selsil i merak edenler için onunda kullanımı ve verdiği efect görülüyor. ben bu tür pratik ürünleri seviyorum iyiyse tabi ki. Bence bu ürün gayet yeterli ve iyi. Önce Turtlewav Black the future kullanıyordum şimdi maalesef bulamıyorum. bu onu aratmadı pek. Bir alternatifde Meg in endurancesi var bu türden ama çok pahalı, bir imkan boşluk bulursam aslında alıp bir karşılaştırma çekebilirim, ucuz ve pahalı arasındaki farka bakalım.
Camlara yeni deneyeceğim bir ürün kullandım, Soft99 un Glass gel ürünü, ürün kullanımı ve işlevinin durumu videoda açıkça görülüyor. rtık yorumu sizin, bence sarfıyat az ve güzel bir ürün. Yeni oluşan kireç lekelerini gayet aldı ve güzel bir finiş bıraktı. Aksi yorum varsa duymak isteriz.
Jantların korumasıda bitmişti, Poorboys Wheel Sealant ile tekrar korumaya aldık. Kullanımı ve silmesi kolay bir ürün, pad ile uygula yaklaşık 10 dk bekle sil ve parlat şeklinde uygulanıyor. Zaten videoda göreceksiniz. Ürün kullanım prospektüsünde 2-3 kat uygulayın yazıyor. Ben iki kat uyguladım, 3 e gücüm yetmedi artık.
Davlumbazlara Adams Undercarrige kullandım. Barebonesim bitti sanıyordum, baktım bitmemiş ama kullanmayada kıyamıyorum, Neyse adams undercarrige de gayet başarılı bir üründür bu konuda. Benim sevdiğim bir ürün gerçekten. Ama aşkım barebonestir.
Lastiklere AD Tyre Gloss ve yine Ad Tire Sheen kullandım, Bir farklarına beraber bakalım diye bir test yapalım. Pek bir fark yok finiş olarak.Buradaki parlaklığa bakmayın ürünler kuruyunca tam saten bir finiş bırakıyor. Ben finişlerini çok seviyorum ikisininde. Dayanımları çok uzun süreli değil mesela endurance gibi ama finiş olarak tam saten sevenlere hitap ediyor. Kullanımları çok rahat. Araya tonyin kullanayım dedim, sonra bir tekme vurdum
Yeter artık bitsin, 5 buçuk saat olmuş.
Yeni başlayan ve arabamı nasıl yıkamam gerekiyor diyen arkadaşlar videodan mutlaka kendilerine çıkaracak birşeyler bulacak ve kendilerine bir yol haritası çizecektir diye düşünüyorum.
Hadi kalın sağlıcakla,
Yeni bir yıkama günümde beraberiz.Eğlenceli, denemeli uzun bir yıkama günü yine.
Hemen kirli hallerimizle başlayalım. Arabam 2-3 sefer ağır yağmur gördü, birinde çamur yağdı.



Final resmi değildir, yanlış olmasın pis hali









Jantlarımıza demirtozu temiliği ile ön yıkamamıza başlıyoruz.

Akabinde davlumbazlara saf ceviz uyguladım. sonrasında durulayıp jantlarımızın ön yıkamasını yapmış oldum.
Kaportanın ön yıkama işlemine geçebiliriz artık. İşe 1/6 oranında sulandırılmış ceviz üstüne de MJJC Foam lance ile CG Honeydew uyguladım. Honeydew in kokusu çok güzel bir şampuan. Köpürme ve temzilik kabiliyeti olarak olarak tabiiki Magifoamın çok gerisinde kalsada ceviz faktörü ve aracın çok kirli olmamasından ötürü yeterli seviyedeydi. Daha yazlık bir snow foam diyebiliriz.Ayrıca benim görüşüm kova şampuanı olarak daha kullanışlı olabilir bu şampuan. Fiyatı göz önüne alınınca daha iyi alternatifler olduğu aşikar. Şunuda belirtmek isterim ki kokusu güzel ürün sevenler için bu tek başına almak için bir sebepde olabilir.Bayılıyorum ben kokusuna. Sulandırma oranım 1/10.

Köpük çalışırken dış detaylara giriştim. Ceviz ve VP fırçalarım iyi bir ikili oluşturuyor. Gayet güvenliler. Köpük kuruma süresi bu işleri bitirmem için yeterli süreyi verdi



Ön yıkama sonrası yan Paneldeki Infinty Supergloss boncukları, hala çok iyi durumda, videodada göreceğiniz üzere, Lakin tavan ve kaputta aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bu iki kısımda cortingen olmuş. 2 ay gibi bir süre dayandı bu kısımlarda. Benim için yeterli bir süre. Zaten sıkındım, oynamam lazımdı artık.


Jantlarımız detay işlemlerini yapıyoruz artık. VP Blue gel kullandım Jantlara. Daha jel kıvammında olduğu için jantlara iyi tutunuyor. Jantlar çok kirli olmadığı için temizlik kabiliyetini zorlayamadım ama yeterli seviyede olduğunu fikrine sahibim.Ürünle ilgili f/p yorumum sulandırılmadığı için sulandırılan ürünlerin gerisinde kalıyor gibi, bu açığını yüzeye iyi tutunduğundan kullanılan ürünün azlığı ile kapatabilir. Tekrar alır mıyım, cg signature bana daha sıcak geliyor açıkcası.
Davlumbazlara Alta Foamer ile B33 ve ceviz karışımı kullandım, kovada da aynı karışım mevcut.

Jantları, lastik ve davllumbazları bitirip Kapı içlerinin detayına giriştim.


Artık kova yıkamamıza geçebiliriz.
Hibrit severim bilirsiniz.
Öncelikle foam lance kullanmayı özlediğim Adams Car shampoo koydum, Kovada CarPro Reset kullandım. İkiside harika şampuanlar. Bu liğin zirvesinde oynar ikiside. REset süper konsatre bir şampuan. Birde önemli bir anktod daha aktarayım. Korumanıza en çok zarar veren şeylerden biride temaslı yıkmada şampuanın araç üzerinde bekleme süresi korumanız durumuna çok etki ediyor. Videoda göreceğiniz gibi kova yıkamasından sonra yan panelin boncuklama durumunda bir değişim yaşanıyor. Mümkün olduğunca hızlı uygullayıp durulmak gerekiyor şampuanı. Şampuanın araç üstünde beklediği her dakika korumaya zarar veriyor. Bu konunun üstüne testler yapılması gerekiyor gibi. Üzerine konuşuruz bakalım.

Geldik kurulama işlemine, önce hava ile kabaca kurulayıp, wizart ile de noktayı koyuyoruz. Kurulama da twisted bir milattır kesinlikle. Bu hobiye azcık ama azcık gönül verdiyseniz ilk alınacak listesinde en üstte olması gerekir.

Evet yıkandık, temizlendik, testsiz bir yıkama bitmez benim için.
Bu günkü testimizin kahramanları Turtle Wax Ice Seal&Shine ve Turtle Wax Sealant Hidrofibic Wax. İkisinin aynı olduğu gibi bir kanımız var aslında, bakalım aynı mı yoksa farkları neler. Dayanımı, toz tutması, hidrofobik etkileri, parlaklığı, kokusu, uygulama zorluğu ve kıvamları nasılmış bakalım. Takip edeceğiz önümüzdeki günlerde ve bu sorulara cevap arayacağız.Öncelikle bulduğumuz cevaplar.
Koku olarak farkları var, Ice olan çok daha kokulu ve kokusuda çok hoş.
Kıvam olarak Ice daha yoğun kıvamlı gibi.
Yüzey kayganlığı Ice olan daha kaygan bir yüzey bırakıyor. Hatta oldukça kaygan bir yüzey bırakıyor, video da göreceğiniz üzere ürünlerin karışmasını engellemek için kullandığım bezi sabitlemekte zorlandım, durmuyor kayıyor meret. Bu özelliği çok üst düzeyde.
Toz tutma ilk günün ardından araca baktığımda ikiside aynı seviyede bir fark göremedim, Bu arada fırtına var, havada oldukça tozlu ve uçuşuyor adata. Bu durumun etkisinden olabilir ama değilse iki ürünüde toz tutma kokusunda beğenmedim. çok toz tutuyor.
Parlaklık konusunda çok bir fark göremesemde renk itibariyle tabi bunu görmek zor oluyor, bana bir tık Ice önde gibi geldi. Genel olarak parlaklık yorumum fena değil. Çok süper değil. Ya bir Glosmetre lazım, Offffff offfff
Dayanım ve Hidrofobik etkiler ile ilgili olan sorularımız cevaplarını ilerleyen günlerde takip edeceğiz.
Bu arada Arabayı komple ikiye böldüm, Söför mahalı tarafı Ice, Yolcu tarafı Sealant,
Dış plastik aksama en favorilerimden olan DR. Besaleys Plastik Sealant kullandım. Harika bir ürün. Videoda kullanımı ve bıraktığı finiş görülüyor.

Selsil i merak edenler için onunda kullanımı ve verdiği efect görülüyor. ben bu tür pratik ürünleri seviyorum iyiyse tabi ki. Bence bu ürün gayet yeterli ve iyi. Önce Turtlewav Black the future kullanıyordum şimdi maalesef bulamıyorum. bu onu aratmadı pek. Bir alternatifde Meg in endurancesi var bu türden ama çok pahalı, bir imkan boşluk bulursam aslında alıp bir karşılaştırma çekebilirim, ucuz ve pahalı arasındaki farka bakalım.
Camlara yeni deneyeceğim bir ürün kullandım, Soft99 un Glass gel ürünü, ürün kullanımı ve işlevinin durumu videoda açıkça görülüyor. rtık yorumu sizin, bence sarfıyat az ve güzel bir ürün. Yeni oluşan kireç lekelerini gayet aldı ve güzel bir finiş bıraktı. Aksi yorum varsa duymak isteriz.
Jantların korumasıda bitmişti, Poorboys Wheel Sealant ile tekrar korumaya aldık. Kullanımı ve silmesi kolay bir ürün, pad ile uygula yaklaşık 10 dk bekle sil ve parlat şeklinde uygulanıyor. Zaten videoda göreceksiniz. Ürün kullanım prospektüsünde 2-3 kat uygulayın yazıyor. Ben iki kat uyguladım, 3 e gücüm yetmedi artık.
Davlumbazlara Adams Undercarrige kullandım. Barebonesim bitti sanıyordum, baktım bitmemiş ama kullanmayada kıyamıyorum, Neyse adams undercarrige de gayet başarılı bir üründür bu konuda. Benim sevdiğim bir ürün gerçekten. Ama aşkım barebonestir.
Lastiklere AD Tyre Gloss ve yine Ad Tire Sheen kullandım, Bir farklarına beraber bakalım diye bir test yapalım. Pek bir fark yok finiş olarak.Buradaki parlaklığa bakmayın ürünler kuruyunca tam saten bir finiş bırakıyor. Ben finişlerini çok seviyorum ikisininde. Dayanımları çok uzun süreli değil mesela endurance gibi ama finiş olarak tam saten sevenlere hitap ediyor. Kullanımları çok rahat. Araya tonyin kullanayım dedim, sonra bir tekme vurdum
Yeter artık bitsin, 5 buçuk saat olmuş.
Yeni başlayan ve arabamı nasıl yıkamam gerekiyor diyen arkadaşlar videodan mutlaka kendilerine çıkaracak birşeyler bulacak ve kendilerine bir yol haritası çizecektir diye düşünüyorum.
Hadi kalın sağlıcakla,