Yıkama günü (flowey x50 ve Sonax Bsd Mix)

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#21
Ellerine sağlık Onur kokteyl hazırlar gibi ürün hazırlamışsın. Bende bi ara bsd foam lance ile atmıştım nanolex wash coat dan daha iyi sonuç almıştım.


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#22
Ellerine sağlık Onur kokteyl hazırlar gibi ürün hazırlamışsın. Bende bi ara bsd foam lance ile atmıştım nanolex wash coat dan daha iyi sonuç almıştım.


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ
Teşekkür ederim Sensei, biliyorsun kokteyl bizim işimiz. Hay gözünü sevdiğimin bsd si. Her derde deva. Senin yorumun nedir karışıma. Parlaklık falan.
 

ccibb

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,917
Beğeniler
3,195
Yaş
44
İl
Kırklareli
#24
Ellerine sağlık hacı
Yine kendini aşmışsın maaşallah :super:
X50 bsd mixinin parlaklığı bayaa iyi olmuş bence,bsd boncuk problemini de çözünce olay tamamlanmış
Bir de aklıma takıldı,cevizi hiç foam lance ile denedin mi yada deneyen oldu mu ?:dusun:
Ben hiç rastlamadım da merak ettim
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#25
Ellerine sağlık hacı
Yine kendini aşmışsın maaşallah :super:
X50 bsd mixinin parlaklığı bayaa iyi olmuş bence,bsd boncuk problemini de çözünce olay tamamlanmış
Bir de aklıma takıldı,cevizi hiç foam lance ile denedin mi yada deneyen oldu mu ?:dusun:
Ben hiç rastlamadım da merak ettim
Teşekkür ederim hacı, aynen eksiği
tamamladık. Sonuç iyi oldu.
Bunu nasıl kaçırırsın hacım, v2 nin foam lance li videosu var bolca. Özellikle @Ozgur_gs_91 bolca paylaşım yaptı bu konuyla ilgili. Bende foam lance iile değil ama gloria ve epoca ile kullanıyorum. @Muratcan ın bugün attığı videoda var.
 

smtcglr

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
13 Ara 2017
Mesajlar
720
Beğeniler
1,003
Yaş
37
İl
İstanbul - Beylikdüzü
#27
Eline sağlık abi akşam youtube da gördüm videoları aha dedim uygulama geliyor videolara biraz baktım sonra bıraktım konuyla birlikte izlerim diye :deli: Karışım işi süper olmuş abi :alkis:
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#28
Soft99 Wheel Tonic'in çalışması için biraz sabırlı olmak lazım. Uygulama öncesi janttaki tozun , kirin kabasını basınçlı su ile çıkarmak lazım. İstediğin boncuklanmayı görebilmek için bazen 2.kez uygulamak da gerekebiliyor. Her zaman olmasa da çoğu zaman janta sıkıp sünger ile yaydıktan ve sonrasında su tutunca hemen kendini gösteremiyor. Garip bir ürün ama etkisini 15 gün sürdürebiliyor. Ben açıkçası indirime girdikçe alıyorum. Bunun mendil haldeki versiyonu daha başarılı sonuç veriyor.
Ürünü yüzeye sıkıp sünger ile yaymadığında istenileni veremiyor. Ürün ile beraberinde gelen sünger fırça ile ürünü janta yaymak/yedirmek...vs yapmak lazım :)
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#29
Eline sağlık master :)
Uygulamalarının hastasıyız hocam <3
Teşekkür ederim hocam <3
Eline sağlık abi akşam youtube da gördüm videoları aha dedim uygulama geliyor videolara biraz baktım sonra bıraktım konuyla birlikte izlerim diye :deli: Karışım işi süper olmuş abi :alkis:
Teşekkür ederim kardeşim, konuyla beraber daha iyi olur tabiki izlemek.
Soft99 Wheel Tonic'in çalışması için biraz sabırlı olmak lazım. Uygulama öncesi janttaki tozun , kirin kabasını basınçlı su ile çıkarmak lazım. İstediğin boncuklanmayı görebilmek için bazen 2.kez uygulamak da gerekebiliyor. Her zaman olmasa da çoğu zaman janta sıkıp sünger ile yaydıktan ve sonrasında su tutunca hemen kendini gösteremiyor. Garip bir ürün ama etkisini 15 gün sürdürebiliyor. Ben açıkçası indirime girdikçe alıyorum. Bunun mendil haldeki versiyonu daha başarılı sonuç veriyor.
Ürünü yüzeye sıkıp sünger ile yaymadığında istenileni veremiyor. Ürün ile beraberinde gelen sünger fırça ile ürünü janta yaymak/yedirmek...vs yapmak lazım :)
Ohooo tantanası çok bunun ya:) jant temizdi uygulama yaptığımda, önyıkama sonrası bi kir kalmadı aslında, sonax işini iyi yapmış. Detay yıkamada kovadaki su kirlenmedi bile neredeyse. Neyse bu temizliği yapsın, boncuğu başkasına yaptırırım ben.
 

Muratcan

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Kas 2018
Mesajlar
703
Beğeniler
1,926
Yaş
32
İl
Antalya
#30
Merhabalar, yine ben bu gün hızlı günümdeyim. Son yıkamamın üstünden 12-13 gün geçti. İki şiddetli yağmur gördük bu süre zarfında. Son uygulamaların takibi ve yeni denemeler için heyecanlı bir yıkama günü bizi bekliyor. Konu içinde gerekli yorumları yapmaya çalışacağım. Unutmadan kameramanım ve büyük destekçim @Muratcan a yardımlarından ötürü teşekkürü bir borç bilirim. Muhabbet ederek uygulamalar çok daha keyifli. Hemen kirli halimizle başlayalım. Bu gün konuyu sabaha bırakmaya niyetim yok.
Ekli dosyayı görüntüle 7722
Ekli dosyayı görüntüle 7723
Ekli dosyayı görüntüle 7724
Ekli dosyayı görüntüle 7725
Ekli dosyayı görüntüle 7726
Ekli dosyayı görüntüle 7727
Ekli dosyayı görüntüle 7728
Ekli dosyayı görüntüle 7729
Ekli dosyayı görüntüle 7730
Ekli dosyayı görüntüle 7731
Ekli dosyayı görüntüle 7732
Ekli dosyayı görüntüle 7733
Ekli dosyayı görüntüle 7734

Resimlerde de görüldüğü üzere aracın kirlilik durumu geçen 12 gün ve yağmura rağmen çok kötü değil. Bu konuda da koch so01 i beğendim.

Davlumbaza saf ceviz, jantlara soft99 clear and coat jant temizleyici uyguladım. Demirtozu uygulama sıklığını azaltıyorum bu ara. Kaliperlerin durumu pek iyiye gitmiyor, boyatmam lazım ivedi.
Ekli dosyayı görüntüle 7736
Ekli dosyayı görüntüle 7737

Hemen akabinde yeni aldığım secho fx5 ile 1/4 ceviz uyguladım. Fx5 kullanım olarak çok daha rahat geldi. Hem ürün rahat rahat yetiyor hem her yere dip bucak rahat rahat uygulanıyor.
Ekli dosyayı görüntüle 7738

Hemen cevizin kurumasına izin vermeden bana göre dünyanın en iyi snow foam ı autobritedirect magifoam ile ön yıkamanın son ayağını yapıyoruz. Muhteşem köpürüyor meret. Köpğrmesinden ziyade araca tutunumu çok başarılı. 20 dk çok rahat bekleme süresi var. Bu sürede bütün detay işlerini rahatça yapabiliyorsunuz.
Ekli dosyayı görüntüle 7739
Ekli dosyayı görüntüle 7740
Ekli dosyayı görüntüle 7741
Ekli dosyayı görüntüle 7742
Ekli dosyayı görüntüle 7743
Ekli dosyayı görüntüle 7744

Detaylar ve durulama aşaması videoda. Ayrıca Koch so01 in su ile performasıda videoda var. Ürünün gidişatı oldukça iyi durumda, uygulaması ve gidişati, boncuklaması herşeyiyle çok beğendim ürünü. Bir tık daha parlaklık verse en favorilerim arasına yerleşirdi. Bu haliylede taktirimi kazandı. F/p olarak oldukça başarılı.

Jant, davlumba, lastik ince temizliğini de soft99 ile yaptım. Ürün korumayı ya sildi yada çok fazla perdeledi. Boncuklardan eser kalmadı.
Ekli dosyayı görüntüle 7749
Ekli dosyayı görüntüle 7750
Ekli dosyayı görüntüle 7754
Videoda perdelemeyi görebilirsiniz. Üründe coat ibaresi var ama ondanda eser görmedik.


Gelelim kova yıkamamıza. Bu yıkamamda şampuan tercihimi CarPro Reset den yana kullandım. Çok başarılı bir şampuan. Keşke ülkemizde bulunsa dediğim ürünlerden biri. Oldukça konsantre bir ürün. Yine foam lance ile köpük atıp üstüne kova ve eldivenle girişiyorum. Bu sistemi sevdim.
Ekli dosyayı görüntüle 7745
Ekli dosyayı görüntüle 7746
Ekli dosyayı görüntüle 7747
Ekli dosyayı görüntüle 7748


Aracımızı kurulamadan artık günün en heyecan veren denemelerinde birini yaptım. Flowey x50 nin parlaklığını beğeniyordum ama boncukları pek tatmin edici değildi. Bu duruma söyle bir karışımla çözüm denedim ve oldukça da başarılı oldum sanırım. Takdir sizin artık. Parlaklıkta daha tepe noktaya ulaştı. Ürünlerin karışım aranı 30-40 ml x50, 60-70 ml bsd. Toplamda 100 ml oldu. Foam lance ile uyguladım. Arkasından bez ile yedirdim. Sınrasında duruladım. Merakta bırakmadan resimler ve videolar.
Ekli dosyayı görüntüle 7755
Ekli dosyayı görüntüle 7756
Ekli dosyayı görüntüle 7766
Ekli dosyayı görüntüle 7767

Klin dooka edition ile kuruladım.

Davkumbazlara cg barebones uyguladım. Finallere giden bir yolculuk ve parlaklık videosu.


Ekli dosyayı görüntüle 7759
Ekli dosyayı görüntüle 7760
Ekli dosyayı görüntüle 7761
Ekli dosyayı görüntüle 7762
Kapı içlerine falan bsd-v07 karışımı uyguladı Murat sağolsun.
Camlara Meg Glass cleaner kullandım.
Ekli dosyayı görüntüle 7757

Buyurun finaller, umarım beğenirsiniz.
Ekli dosyayı görüntüle 7758
Ekli dosyayı görüntüle 7763
Ekli dosyayı görüntüle 7764
Ekli dosyayı görüntüle 7765
Ekli dosyayı görüntüle 7768
Ekli dosyayı görüntüle 7769
Ekli dosyayı görüntüle 7770
Ekli dosyayı görüntüle 7771
Ekli dosyayı görüntüle 7772
Ekli dosyayı görüntüle 7773
Ekli dosyayı görüntüle 7774

Ekli dosyayı görüntüle 7775

Bu arada jet blacke de değinmeden geçmeyeyim, ilk defa bir yıkamdan sonra lasyik parlatıcı kullanma ihitiyacı duymadım. O kadar söyleyeyim.

Ekli dosyayı görüntüle 7776
Ekli dosyayı görüntüle 7777
Ekli dosyayı görüntüle 7778

Günğn özeti....
Asıl ben teşekkür ederim abi. Senin yanında her zaman yeni birşeyler öğrenip keşfediyorum :)
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#32
ilk söz hip hop sever @Muratcan için teşekkürümüz olsun.
sayın @onurçiko uygulama şaheser, karışımlar havada uçuşmuş lakin bence günün starı tosbaga Jet black .
karşışmın toz peformansı merak konusu benim için. elinize saglık .güzel günlerde kirletin.
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#33
ilk söz hip hop sever @Muratcan için teşekkürümüz olsun.
sayın @onurçiko uygulama şaheser, karışımlar havada uçuşmuş lakin bence günün starı tosbaga Jet black .
karşışmın toz peformansı merak konusu benim için. elinize saglık .güzel günlerde kirletin.
Sayın üstadım çok teşekkür ederim. Övgüne mazhar olmak ayrı gurur kaynağı benim için.
Tosbanın performansı benimde yüzümü güldürdü gerçekten.
Karışımın toz performansı dünden beri çok iyi, hiç toz tutmadı diyebilirim rahatlıkla.
 
Beğeniler: ege

Muratcan

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Kas 2018
Mesajlar
703
Beğeniler
1,926
Yaş
32
İl
Antalya
#34
ilk söz hip hop sever @Muratcan için teşekkürümüz olsun.
sayın @onurçiko uygulama şaheser, karışımlar havada uçuşmuş lakin bence günün starı tosbaga Jet black .
karşışmın toz peformansı merak konusu benim için. elinize saglık .güzel günlerde kirletin.
Teşekkürler abi :tesekkurr:

Turtle beklenenden çok çok fazlasını verdi gibi. Hazır fiyatı uygunken herkesin edinmesi gereken bir ürün.
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#39
Bu gün arabamı yıkadım, fazla resim çekmediğim için yeni konu açmıyorum. Vaktim yoktu hızlı olması gerekiyordu. Ayrıca güneşe yakalandım. Çekebildiğim kadar çektim, bu seferlik idare edin beni.
Kirlilerimiz.
IMG_20190423_095949.jpg
IMG_20190423_095959.jpg
IMG_20190423_100011.jpg
IMG_20190423_100023.jpg
IMG_20190423_100029.jpg
IMG_20190423_100036.jpg
IMG_20190423_100051.jpg
Bunu yazamı bulursam büyük cezalandıracağım:kizgin::kizgin::aksii::boxing::boxing:
IMG_20190423_100044.jpg
IMG_20190423_100104.jpg
IMG_20190423_100115.jpg

Bugün bir değişiklim yapıp önce jant lastik davlumbaz temizliğini arabayı yımadan bitireceğim.
Davlumbaza Ceviz uyguladım her zaman ki gibi.
IMG_20190423_101220.jpg
IMG_20190423_101227.jpg

Sonrasında Adams deep wheel cleaner ile jantların kaba kirini ve demirtozunu söktüm ve duruladım. Durulama sonunda ja tlar tertemiz çıktı, detaya pek birşey bırakmadı. Ürün köpüklü çıkıyor, bu yüzden tutunum iyi oluyor jantlara, kokusuda diğer ürünlere göre oldukça iyi. Uygun fiyatlı yakalanırsa kaçırılmayacak bir ürün.
Jantlardan da pek demirtozu çıkmadı zaten.

IMG_20190423_101407.jpg


Sırada jant ve davlumbaz detayına geldi. Chemical guys signature wheel cleaner kullandım jantlarda. Bu ürün şu anda tam bir f/p ürünü. Güzel köpürüyor ve güzel temizlik yapıyor. Konsantre oluşuyla da bereketli. Kokusu yok gibi yada ben almıyorum.
Davlumbazlara epoca ile ceviz-b33 karışımı sıktım. Fırçaladım.
IMG_20190423_102622.jpg

Bu alanda işimiz bitti, tertemiz oldu. Pre wash aşamasına geçelim. Ceviz ve secho fx5 ikilisi. Kirlenen kapı eşiklerine de bu ikiliyi kullandım ön yıkama olarak.
IMG_20190423_123350.jpg

Snow foam olarak flowey ev9 kullandım. Evopur un perfect serisinden ürün. B33 ün wax zararsız hali gibi. Korumaya bir zararı olmadı. Trafik filmini bir yere kadar temizledi ama tamamen sökemedi. Bunda bsd nin kir tutma durumunda etkisi var tabi. Zarasız bir şekilde bsd nin trafik filmini sökecek babayiğit zor bulunur.
IMG_20190423_123526.jpg
IMG_20190423_123907.jpg
IMG_20190423_123920.jpg
IMG_20190423_123929.jpg
Ürünün yüzeye tutunumu b33 daha uzun. Tabii ki bir magifoam değil.
Köpük çalışırken kapı içleri , bagaj kapısı gibi detaylar unutulmadı. Epoca ile ceviz - b33 karışımı kullandım.

Kova yıkamamızı flowey asidik shampoo ile yaptım. Önce snow foam ile yüzeye püskürttüm sonra kova eldiven ile üstünden geçtim. Harika köpürüyor, süper kaygan, kokusuda çok güzel. Ama korumayı oldukça yıprattı. Wax öncesi temizliği için biçilmiş kaftan bir ürün. Normal yıkamalarda kullanılmaz.
IMG_20190423_130742.jpg

Kırulamadan ıslak yüzeye chemical guys p40 detailer sprey sıkarak chemical guys wolly mammoth ile kuruladım yüzeyi. P40 çok sevdiğim bir ürün. Parlaklık üst düzey, yüzey saten. Boncuklar eh işte, çok başarılı değil. Dayanım da fazla değil.
IMG_20190423_135853.jpg

Bagaj kapağında bir kaç bölgede gölgeler ve yıkamayla geçmeyen sitah lekeler oluşmuş. Bunlara ise flowey Cristal wax ile müdahale ettim. Ürünün hafif aşındırıcı özelliği var. İşe yarar mı diye denemek istedim, tahmin ettiğim gibi işe yaradı ve kil falan derdinden beni kurtardı. Özellikle beyaz aracı olanların çok işine yarayacak bir ürün. Uygulaması çok kolay. Qd yada qw gibi sık, mikrofiber bez ile sil şeklinde..
Öncesi
IMG_20190423_135610.jpg
IMG_20190423_135616.jpg
IMG_20190423_135630.jpg

Sonrası
IMG_20190423_135728.jpg

Öncesi
IMG_20190423_135740.jpg
IMG_20190423_135756.jpg
Sonrası
IMG_20190423_135822.jpg

Bu da final. Tek resim:)
IMG_20190423_135838.jpg

İç temizliğini de yaptım fakat hiç resim çekmedim. Bu seferlik böyle olsun.:utandim::of: