20 Mart Güncel - TR de İlk Zymöl İtal MB E250

akhisar

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
745
Beğeniler
1,285
İl
kocaeli
#21
yanıyorsun fuat abi ne ara açtın konuyu harika görünüyor kral destny alırız bi dal

SM-N9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Detail Guy

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Uygulama Uzmanı
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
1,042
Beğeniler
748
İl
Belirtilmedi
#24
Hallederiz abi sıkıntı yok


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#26
Dursun ellerine sağlık, makine yanıyor. :)
 

Nonamee

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
20 Oca 2018
Mesajlar
1,543
Beğeniler
1,547
Yaş
35
#27
@Detail Guy Ellerine sağlık abicim harika bir uygulama olmuş muhtemelen bir yerlerde Türkiye sınırlarında uygulanmıştır ama forumda paylaşılan ilk olması açısından özrl olmuş. Şurası kesin ki kimse aracının üstündeki Glasurü silip yerine Ital atmamıştır o kesin o açıdan mutlaka bir ilktir. :)
Araç da güzel kaliteli bir araba özellikle çizik durumu iyi iken be gyeon primer ile daha da iyileştirilmişken daha detaylı fotolar güneş ışığında final fotoları ve özellikle çıplak el Ital masaj foto ve videosu beklerdik. Artık bşr dahaki sefere diyelim nasılsa o pot bitmez sür sür Ital uygularsınız. Özellikle baharda güneşle beraber aracı görürüz parıl parıl. Hem uygulama yapmak hem foto çekmek kolay değil bir dahakine sadece foto için bir arkadaş ayarlayalım yanınıza. :) Tekrar ellerinize sağlık mis gibi bir uygulama olmuş forumun kalitesine yakışır araç ve ürünlerle. Bu arada Glasurü o kadar da gömmeyin Titanium bile iyidir hemen koyvermeyin gerisini. :)) Glasurde Ital a göre daha yüksek carnauba oranı var ve sert vernik Porsche araçları için özel; Ital biraz daha az carnaubalı ve yumuşak Ferrari F40 boyasına göre. Yani hikayeleri böyle pazarlama taktikleri ama fiyat olarak Ital 20% daha pahalı ortalama olarak. Forum aldı başını gidiyor yaza kadar Atlantique olur Destiny olur Concourse olur bişiler çıkarsa şaşırmayacam. Bir dahakine yanına foto için bir arkadaş hazır ilk heyecan da gitmişken daha detaylı fotolar görmek dileğiyle güle güle parlasın kazasız belasız takipteyiz daynım su iticilik ve gözlemlerin için.
 

Nonamee

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
20 Oca 2018
Mesajlar
1,543
Beğeniler
1,547
Yaş
35
#29
Teşekkür ederim bi sonraki sefere detaylı fotolar gelecek yaza doğru swissvax yada destiny neden olmasın


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Ben de onu diyorum neden olmasın? ;) Swisswax çok niyetlendim pazarlık ettim indirim için ama genel kanaat o fiyatlara değmeyeceğini yönünde. ;)
 

Detail Guy

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Uygulama Uzmanı
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
1,042
Beğeniler
748
İl
Belirtilmedi
#30
Ben de onu diyorum neden olmasın? ;) Swisswax çok niyetlendim pazarlık ettim indirim için ama genel kanaat o fiyatlara değmeyeceğini yönünde. ;)
Zymöl Ebony olur Swisvax Scuderia olur olur inşallah bişeyler Allah’ın izniyle


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

detailwolf

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
20 May 2018
Mesajlar
32
Beğeniler
39
Yaş
30
İl
Istanbul
#36
Ellerinize sağlık , resmen ayna olmuş :D İlerleyen günler de su iticiliği ve dayanıklılık ile ilgili de görüşlerinizi okumak isteriz :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Detail Guy

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Uygulama Uzmanı
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
1,042
Beğeniler
748
İl
Belirtilmedi
#39
Ellerinize sağlık , resmen ayna olmuş :D İlerleyen günler de su iticiliği ve dayanıklılık ile ilgili de görüşlerinizi okumak isteriz :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
İlk yıkamada paylaşırım.Teşekkür ederim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi