Merhabalar, rutin yıkamamızı yaptım, yeni bir kaç ürün denedim. Başlayalım
Kirli hali
Jant davlumbaz temizliğiyle başlıyorum. Jantların ön yıkamasını
flowey r1 (1:5) ile yaptım. Çok iyi kir söküyor. Ardından davlumbazlara
ceviz prewash (1:3) sıktım
Jantın temaslı yıkamasında
chemical guys wheel cleaner (1:4) tercih ettim
Flowey ev13 (1:30) ile ön yıkama yaptım. Ürün çalışırken detayları yaptım
Kova yıkamasında
autobrite purple velvet kullandım
Durulandık ve
Le black hole havlu ile kuruladım.
Otoparka geldim.
Tac system shinee wax uygulaması yaptım. Jayswax exteme waxın üzerine kullandım. Tatmin edici bir boncuklanması vardı. Kayganlık ve parlaklık harika
Camlar içten ve dıştan
good stuff glass cleaner
Parlaklık flowey s3 ile aynı, kayganlık good stuff bir tık daha iyi. Su ve kireç lekelerinde de biraz daha başarılı. Kokusu muazzam
İç uygulamalara geçiyorum. Detaylı süpürdüm, piano black parçaları makyaj fırçası ile temizledim
Direksiyon, vitesin oradaki deri parça ve diğer plastik aksam nanolex interior cleaner ve nemli bez yardımıyla temizlendi.
Direksiyona
af hide conditioner uygulayarak nemini geri kazandırdım. Çok hızlı emdi, biraz kurumuştu.
Bir süre bekledikten sonra nemli bez ile sildim ve
colourlock deri kalkanı uyguladım
Trim sesi yapan parçaları ve sesin kaynağını çözüp sesi kesmek için kendi yöntemim, keçeler. Bıçakla ince şerit halinde kesip ses yapan yere sıkıştırıyorum.
Bir çok yerdeki sesi bu şekilde kestim. Bagajdaki iki plastik kapakçık sürekli ses yapıyordu, tamamen sorun çözüldü. Aynı şekilde sol kapı tutamağı rölanti devrinde ses yapıyordu o da çözüldü
Uygulaması linktedir, sesi açıp izleyin.
Öncesi
VID_20200703_202147
Sonrası
VID_20200703_202649
Sonuç
Keyifli forumlar..