Astra K | Yıkama ve Bakım Uygulamaları

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
Ellerine sağlık mal yanıyor maşallah:nazar:
Direksiyon dikişlerine tutuldum bende:atess:
Teşekkür ederim :) elimden geldiğince korumaya çalışıyorum

Teşekkürler :)

Uygulama güzel olmuş.Açıklayıcı bilgiler için teşekkürler.Bizde detay ürünler ve verilen bilgiler doğrultusunda bilgi sahibi oluyoruz.
Ben teşekkür ederim, biz de öğreniyoruz üstadlardan. Faydam olduysa ne mutlu bana.

@Berkay, Hocam baştan sona sayfanıza baktım. harika iş çıkarıyorsunuz.kendi garajınız olmasını hakediyorsunuz. aydınlatıcı paylaşımlar için teşekkürler. bu arada flowey s3 cam temizleyiciyi kaça kaç sulandırıyorsunuz. 1-15 denilmiş hobiotomda. cam temizleyici alma arefesindeyim. s3-maguiars ve polytop cam temizleyiciler arasında kalmıştım. s3 tercihim olacak muhtemelen seyreltme imkanından ve memnuniyet paylaşımlarından dolayı
Öncelikle geç cevabım için kusura bakmayın. Kendi garajımın olmasını çok isterdim, elimden geldiğince sizlere de yardımcı olurdum ama malesef anca kendi arabamı benzinlikte yıkayabiliyorum. S3 ü 1:10 içme suyu ile sulandırırsanız iyi verim elde edersiniz.

Ellerinize sağlık özlemişim sizin bu detaylı konularınızı :)
Teşekkůrler :) 1-2 aya daha fazla görüneceğim inşallah
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
Merhabalar, rutin yıkamamızı yaptım, yeni bir kaç ürün denedim. Başlayalım :)

Kirli hali







Jant davlumbaz temizliğiyle başlıyorum. Jantların ön yıkamasını flowey r1 (1:5) ile yaptım. Çok iyi kir söküyor. Ardından davlumbazlara ceviz prewash (1:3) sıktım


Jantın temaslı yıkamasında chemical guys wheel cleaner (1:4) tercih ettim




Flowey ev13 (1:30) ile ön yıkama yaptım. Ürün çalışırken detayları yaptım


Kova yıkamasında autobrite purple velvet kullandım


Durulandık ve Le black hole havlu ile kuruladım.

Otoparka geldim.
Tac system shinee wax uygulaması yaptım. Jayswax exteme waxın üzerine kullandım. Tatmin edici bir boncuklanması vardı. Kayganlık ve parlaklık harika


Camlar içten ve dıştan good stuff glass cleaner
Parlaklık flowey s3 ile aynı, kayganlık good stuff bir tık daha iyi. Su ve kireç lekelerinde de biraz daha başarılı. Kokusu muazzam :mutlu:


İç uygulamalara geçiyorum. Detaylı süpürdüm, piano black parçaları makyaj fırçası ile temizledim


Direksiyon, vitesin oradaki deri parça ve diğer plastik aksam nanolex interior cleaner ve nemli bez yardımıyla temizlendi.


Direksiyona af hide conditioner uygulayarak nemini geri kazandırdım. Çok hızlı emdi, biraz kurumuştu.


Bir süre bekledikten sonra nemli bez ile sildim ve colourlock deri kalkanı uyguladım


Trim sesi yapan parçaları ve sesin kaynağını çözüp sesi kesmek için kendi yöntemim, keçeler. Bıçakla ince şerit halinde kesip ses yapan yere sıkıştırıyorum.


Bir çok yerdeki sesi bu şekilde kestim. Bagajdaki iki plastik kapakçık sürekli ses yapıyordu, tamamen sorun çözüldü. Aynı şekilde sol kapı tutamağı rölanti devrinde ses yapıyordu o da çözüldü


Uygulaması linktedir, sesi açıp izleyin.

Öncesi
VID_20200703_202147

Sonrası
VID_20200703_202649

Sonuç :)


Keyifli forumlar..:)
 
Son düzenleme:

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
Bazıları şanslı doğar ya sende detaya şanslı başlıyorsun, çok güzel arabanın rengi be kardeşim :) Biz beyazı parlatana kadar:)
Eline sağlık, yine maaşallahı var, nazar değmesin.
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
Merhabalar, rutin yıkamamızı yaptım, yeni bir kaç ürün denedim. Başlayalım :)

Kirli hali







Jant davlumbaz temizliğiyle başlıyorum. Jantların ön yıkamasını flowey r1 (1:5) ile yaptım. Çok iyi kir söküyor. Ardından davlumbazlara ceviz prewash (1:3) sıktım


Jantın temaslı yıkamasında chemical guys wheel cleaner (1:4) tercih ettim




Flowey ev13 (1:30) ile ön yıkama yaptım. Ürün çalışırken detayları yaptım


Kova yıkamasında autobrite purple velvet kullandım


Durulandık ve Le black hole havlu ile kuruladım.

Otoparka geldim.
Tac system shinee wax uygulaması yaptım. Jayswax exteme waxın üzerine kullandım. Tatmin edici bir boncuklanması vardı. Kayganlık ve parlaklık harika


Camlar içten ve dıştan good stuff glass cleaner
Parlaklık flowey s3 ile aynı, kayganlık good stuff bir tık daha iyi. Su ve kireç lekelerinde de biraz daha başarılı. Kokusu muazzam :mutlu:


İç uygulamalara geçiyorum. Detaylı süpürdüm, piano black parçaları makyaj fırçası ile temizledim


Direksiyon, vitesin oradaki deri parça ve diğer plastik aksam nanolex interior cleaner ve nemli bez yardımıyla temizlendi.


Direksiyona af hide conditioner uygulayarak nemini geri kazandırdım. Çok hızlı emdi, biraz kurumuştu.


Bir süre bekledikten sonra nemli bez ile sildim ve colourlock deri kalkanı uyguladım


Trim sesi yapan parçaları ve sesin kaynağını çözüp sesi kesmek için kendi yöntemim, keçeler. Bıçakla ince şerit halinde kesip ses yapan yere sıkıştırıyorum.


Bir çok yerdeki sesi bu şekilde kestim. Bagajdaki iki plastik kapakçık sürekli ses yapıyordu, tamamen sorun çözüldü. Aynı şekilde sol kapı tutamağı rölanti devrinde ses yapıyordu o da çözüldü


Uygulaması linktedir, sesi açıp izleyin.

Öncesi
VID_20200703_202147

Sonrası
VID_20200703_202649

Sonuç :)


Keyifli forumlar..:)
Ellerine sağlık siyahvert yine formunda:alkis:
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
Berkay abi ellerine sağlık, yine bilgilendirici bir konu olmuş. :) Good Stuff'ın ürünlerini incelemek istiyorum ama maddi yönden bir müsait olamadım. :D Bide abi Shinee Wax nasıl bişey, hızlı cila tarzı bir ürün mü yoksa hızlı wax mı?
 

KaiZeN

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
1,146
Beğeniler
3,143
Yaş
41
İl
Tekirdağ
Eline sağlık Berkay hocam güzelce temizlenip paklanılmış.. Meguiars ile karşılaştırırsan good stuff ı yorumun ne olur :mutlu:
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
Bazıları şanslı doğar ya sende detaya şanslı başlıyorsun, çok güzel arabanın rengi be kardeşim :) Biz beyazı parlatana kadar:)
Eline sağlık, yine maaşallahı var, nazar değmesin.
Güzel yorumun için teşekkür ediyorum. Bu rengi ilk 2017 istanbul autoshowda gördüm. Yeni insigniayı fuara bu renkle getirmişlerdi. Uzaktan siyah görünüyordu, yaklaşınca bazı paneller maviye döndü. Bakış açına göre değişiyor. Yanına gittim ışıkların altında parlament mavisi simler patlıyordu harika bir renkti. O zaman astrada yoktu bu renk, benim de astraya niyetim vardı. Bu renk olsada bunu kullansam dedim içten. Sonra odaktan Mert Akar burdan selam olsun aradı beni dedi Berkay safir mavisi astra geliyor, arabayı görmeden hemen kapora verdim. Bir parti falan geldi bu renkten alan aldı, çok istiyordum bana da kısmet oldu. Ben de hakkını vermeye çalışıyorum elimden geldiğince. Uzun oldu abi idare et :)

Teşekkürler abim :) Konuşamadık ne zamandır yazıcam sana

Ellerine sağlık siyahvert yine formunda:alkis:
Teşekkür ederim :)

Berkay abi ellerine sağlık, yine bilgilendirici bir konu olmuş. :) Good Stuff'ın ürünlerini incelemek istiyorum ama maddi yönden bir müsait olamadım. :D Bide abi Shinee Wax nasıl bişey, hızlı cila tarzı bir ürün mü yoksa hızlı wax mı?
Teşekkür ederim :) Hızlı cila ama biraz arada kalmış bir ürün wax gibi donuyor uygulayınca. Parlaklık baya iyi. Sıjuk sil değil de benim uyguladığım gibi uygulamak lazım. İçinde temizleyici de var az miktarda. Good stuff ürünleri iyi gibi görünüyor apc sini denedim beğendim. Hafif kaygan çalışması daha kolay.

Eline sağlık Berkay hocam güzelce temizlenip paklanılmış.. Meguiars ile karşılaştırırsan good stuff ı yorumun ne olur :mutlu:
Teşekkür ederim :) Good stuff flowey s3 ile benzer performansa sahip, bir gömlek daha üstünü. Bu karşılaştırmada meg derim.

Bu arabanın rengi muazzam:nazar: daha fazla final fotosu istiyoruz efem:)
Teşekkür ederim doktor beyim :) Bilerek uzaktan tek kare çektim belli olmasın diye, çok detaylı koymak istemedim. Ne zaman paylaşsam başına bir iş geliyor. Bundan sonra da böyle yapmayı düşünüyorum açıkçası
 

DetayDeposu

Tonyukuk07
Firma Yetkilisi
Üye
Katılım
19 Haz 2018
Mesajlar
1,380
Beğeniler
5,562
Merhabalar, rutin yıkamamızı yaptım, yeni bir kaç ürün denedim. Başlayalım :)

Kirli hali







Jant davlumbaz temizliğiyle başlıyorum. Jantların ön yıkamasını flowey r1 (1:5) ile yaptım. Çok iyi kir söküyor. Ardından davlumbazlara ceviz prewash (1:3) sıktım


Jantın temaslı yıkamasında chemical guys wheel cleaner (1:4) tercih ettim




Flowey ev13 (1:30) ile ön yıkama yaptım. Ürün çalışırken detayları yaptım


Kova yıkamasında autobrite purple velvet kullandım


Durulandık ve Le black hole havlu ile kuruladım.

Otoparka geldim.
Tac system shinee wax uygulaması yaptım. Jayswax exteme waxın üzerine kullandım. Tatmin edici bir boncuklanması vardı. Kayganlık ve parlaklık harika


Camlar içten ve dıştan good stuff glass cleaner
Parlaklık flowey s3 ile aynı, kayganlık good stuff bir tık daha iyi. Su ve kireç lekelerinde de biraz daha başarılı. Kokusu muazzam :mutlu:


İç uygulamalara geçiyorum. Detaylı süpürdüm, piano black parçaları makyaj fırçası ile temizledim


Direksiyon, vitesin oradaki deri parça ve diğer plastik aksam nanolex interior cleaner ve nemli bez yardımıyla temizlendi.


Direksiyona af hide conditioner uygulayarak nemini geri kazandırdım. Çok hızlı emdi, biraz kurumuştu.


Bir süre bekledikten sonra nemli bez ile sildim ve colourlock deri kalkanı uyguladım


Trim sesi yapan parçaları ve sesin kaynağını çözüp sesi kesmek için kendi yöntemim, keçeler. Bıçakla ince şerit halinde kesip ses yapan yere sıkıştırıyorum.


Bir çok yerdeki sesi bu şekilde kestim. Bagajdaki iki plastik kapakçık sürekli ses yapıyordu, tamamen sorun çözüldü. Aynı şekilde sol kapı tutamağı rölanti devrinde ses yapıyordu o da çözüldü


Uygulaması linktedir, sesi açıp izleyin.

Öncesi
VID_20200703_202147

Sonrası
VID_20200703_202649

Sonuç :)


Keyifli forumlar..:)
Ellerine sağlık Berkay, çok güzel bakıyorsun K’ya maşallah :)

aynı araç bende de olduğu için şu dış plastikler aşırı bakım istiyor sürekli yenilemek gerekiyor kullanılan ürünleri, yoksa ben mi takıntı yaptım hep koyu siyah olsunlar diye? :)
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
Ellerine sağlık Berkay, çok güzel bakıyorsun K’ya maşallah :)

aynı araç bende de olduğu için şu dış plastikler aşırı bakım istiyor sürekli yenilemek gerekiyor kullanılan ürünleri, yoksa ben mi takıntı yaptım hep koyu siyah olsunlar diye? :)
Teşekkürler :) Yok doğrusun sürekli yenilemek gerekiyor. Ben de anlamış değilim nasıl bir plastik
 

Cavraoğlu

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Nis 2020
Mesajlar
450
Beğeniler
1,025
İl
Samsun
Maşallah Berkay ağabey. Senin şu Opel'i gördükçe inip kendi aracımı yıkayasım geliyor. Opelde en sevdiğim Kasası. Renk muazzam.
 

Cavraoğlu

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Nis 2020
Mesajlar
450
Beğeniler
1,025
İl
Samsun
Ellerine sağlık Berkay, çok güzel bakıyorsun K’ya maşallah :)

aynı araç bende de olduğu için şu dış plastikler aşırı bakım istiyor sürekli yenilemek gerekiyor kullanılan ürünleri, yoksa ben mi takıntı yaptım hep koyu siyah olsunlar diye? :)
Vallahi ağabey çok haklısın bende de opel var nasıl bir plastikse sürekli soluk duruyor anlamadım gitti. Dış plastik için bir ürün almam şart oldu
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
Maşallah Berkay ağabey. Senin şu Opel'i gördükçe inip kendi aracımı yıkayasım geliyor. Opelde en sevdiğim Kasası. Renk muazzam.
Teşekkürler hocam :) İn yıka valla iyi terapi oluyor. Plastiklere en sonunda kafam kızdı arka sileceğe endurance uyguladım, o da dayanmadı. Cam çıtalarına da deneyeceğim olmadı magic dressing deneyeceğim. Ne yapmak lazım çözemedim
 

Cavraoğlu

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Nis 2020
Mesajlar
450
Beğeniler
1,025
İl
Samsun
Teşekkürler hocam :) İn yıka valla iyi terapi oluyor. Plastiklere en sonunda kafam kızdı arka sileceğe endurance uyguladım, o da dayanmadı. Cam çıtalarına da deneyeceğim olmadı magic dressing deneyeceğim. Ne yapmak lazım çözemedim
Ben çinli seramik yapmayı düsünuyorum ağabey açıkcası. Onur ağabey'in bir konusunda plastik için tek ürün yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Pss falan fayda etmez diye hiç alıp masrafa girmiyorum.
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
Ben çinli seramik yapmayı düsünuyorum ağabey açıkcası. Onur ağabey'in bir konusunda plastik için tek ürün yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Pss falan fayda etmez diye hiç alıp masrafa girmiyorum.
seramik yumuşak plastiğe tutunamayabilir belki. Cam çıtaları yumuşak plastik.
 

Cavraoğlu

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Nis 2020
Mesajlar
450
Beğeniler
1,025
İl
Samsun
seramik yumuşak plastiğe tutunamayabilir belki. Cam çıtaları yumuşak plastik.
Evet doğru cam etrafı ve ortası sizde pianoblack bende çok sert olmayan bir plastik malzeme Astra J. Seramiğin o yönünü bilmiyordum sayın ağabey çok teşekkür ederim bu güzel bilgi için. Seramikte elendi ne kullanıcaksak biz :)
 

DetayDeposu

Tonyukuk07
Firma Yetkilisi
Üye
Katılım
19 Haz 2018
Mesajlar
1,380
Beğeniler
5,562
@Berkay @Cavraoğlu alman forumunda da buna benzer şikayetler vardı bir Opelcinin söylediğine göre özellikle kapı cam dış fitillerinin boyasız kauçuk bir maddeden üretildiği için solgun olduğunu söyledi. Aslında ön camın ön kısmındaki sert plastik ve ön tampon panjuru vs oralar çok iyi bir ürün sürünce uzun süre gidiyor ama cam dış fitilleri soluyor ürün sonrası en fazla bir ayda.