Corolla'ya detaylı bir bahar temizliği yaptım. Açıkçası beklediğimden daha iyi bir sonuç aldım. İçime sindi.
Yıkama makinem: Bosch Aquatak 120
Foam Lance'im: Bearforce
Önce kirliler;
Önce B33 ile ön yıkama yaptım.
Sonrasında yüzeye 1/1 oranda sulandırılmış K2 Roton sıktım ve ardından valetpro combo 2 sıktım. Beklediğimden az morardı, köpükle beraber güzel bir görsel oluştu.
Roton ve Combo2 çalışırken ben de bu sırada R1 ile tekerlekleri temizledim. Bu esnada bana Michelin lastik fırçası ve K2 detay fırçası eşlik etti.
Yüzeyi duruladıktan sonra Purple Velvet ile temaslı yıkamamı gerçekleştirip iç kısma geçtim.
İçeride Würth Araç İçi Temizleme Sprayi ve cartainer yumuşak detay fırçası kullandım.
İç kısımda finali K2 Satina ile yaptım ve işte temiz hali
Tüm bu işlemler bittikten sonra aklımda koruma olarak Fireball Grace uygulamak vardı fakat o kadar uğraştıktan sonra tekrardan ne zaman vakit bulacağım da kesin olmadığı için Vonixx Blend Spray uygulamaya karar verdim. Harika bir finali var ve yoğun olması nedeniyle gayet ekonomik bir kullanıma sahip.
Dış plastikleri ise AutoGlym Bumper&Trim Gel ile yenileyip korumaya aldım. Lastik parlatıcı uygulamadım.
İşte finaller
Son olarak Instagram'da paylaştığım videoyu da buraya bırakıyorum;
BOM Cars on Instagram: "#detailing #boschaquatak #bearforce #carwash #carcare #wheelcleaning #snowfoam #prewash #ironremoving #asmr #toyota #corolla #bomcars"
Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
Yıkama makinem: Bosch Aquatak 120
Foam Lance'im: Bearforce
Önce kirliler;
Önce B33 ile ön yıkama yaptım.
Sonrasında yüzeye 1/1 oranda sulandırılmış K2 Roton sıktım ve ardından valetpro combo 2 sıktım. Beklediğimden az morardı, köpükle beraber güzel bir görsel oluştu.
Roton ve Combo2 çalışırken ben de bu sırada R1 ile tekerlekleri temizledim. Bu esnada bana Michelin lastik fırçası ve K2 detay fırçası eşlik etti.
Yüzeyi duruladıktan sonra Purple Velvet ile temaslı yıkamamı gerçekleştirip iç kısma geçtim.
İçeride Würth Araç İçi Temizleme Sprayi ve cartainer yumuşak detay fırçası kullandım.
İç kısımda finali K2 Satina ile yaptım ve işte temiz hali
Tüm bu işlemler bittikten sonra aklımda koruma olarak Fireball Grace uygulamak vardı fakat o kadar uğraştıktan sonra tekrardan ne zaman vakit bulacağım da kesin olmadığı için Vonixx Blend Spray uygulamaya karar verdim. Harika bir finali var ve yoğun olması nedeniyle gayet ekonomik bir kullanıma sahip.
Dış plastikleri ise AutoGlym Bumper&Trim Gel ile yenileyip korumaya aldım. Lastik parlatıcı uygulamadım.
İşte finaller
Son olarak Instagram'da paylaştığım videoyu da buraya bırakıyorum;
BOM Cars on Instagram: "#detailing #boschaquatak #bearforce #carwash #carcare #wheelcleaning #snowfoam #prewash #ironremoving #asmr #toyota #corolla #bomcars"
Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
Son düzenleme:




