Berk'in (Kendi Halinde) Detailing Paylaşımları

MagicofOz

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
19 Oca 2021
Mesajlar
685
Beğeniler
1,460
Yaş
27
İl
Samsun
#61
Corolla'ya detaylı bir bahar temizliği yaptım. Açıkçası beklediğimden daha iyi bir sonuç aldım. İçime sindi.

Yıkama makinem: Bosch Aquatak 120
Foam Lance'im: Bearforce

Önce kirliler;



Önce B33 ile ön yıkama yaptım.


Sonrasında yüzeye 1/1 oranda sulandırılmış K2 Roton sıktım ve ardından valetpro combo 2 sıktım. Beklediğimden az morardı, köpükle beraber güzel bir görsel oluştu.


Roton ve Combo2 çalışırken ben de bu sırada R1 ile tekerlekleri temizledim. Bu esnada bana Michelin lastik fırçası ve K2 detay fırçası eşlik etti.


Yüzeyi duruladıktan sonra Purple Velvet ile temaslı yıkamamı gerçekleştirip iç kısma geçtim.

İçeride Würth Araç İçi Temizleme Sprayi ve cartainer yumuşak detay fırçası kullandım.


İç kısımda finali K2 Satina ile yaptım ve işte temiz hali


Tüm bu işlemler bittikten sonra aklımda koruma olarak Fireball Grace uygulamak vardı fakat o kadar uğraştıktan sonra tekrardan ne zaman vakit bulacağım da kesin olmadığı için Vonixx Blend Spray uygulamaya karar verdim. Harika bir finali var ve yoğun olması nedeniyle gayet ekonomik bir kullanıma sahip.

Dış plastikleri ise AutoGlym Bumper&Trim Gel ile yenileyip korumaya aldım. Lastik parlatıcı uygulamadım.

İşte finaller



Son olarak Instagram'da paylaştığım videoyu da buraya bırakıyorum;
BOM Cars on Instagram: "#detailing #boschaquatak #bearforce #carwash #carcare #wheelcleaning #snowfoam #prewash #ironremoving #asmr #toyota #corolla #bomcars"

Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:

Erkan KOCAKAYA

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Ağu 2023
Mesajlar
1,105
Beğeniler
4,079
Yaş
46
İl
Bartın
#64
Corolla'ya detaylı bir bahar temizliği yaptım. Açıkçası beklediğimden daha iyi bir sonuç aldım. İçime sindi.

Yıkama makinem: Bosch Aquatak 120
Foam Lance'im: Bearforce

Önce kirliler;



Önce B33 ile ön yıkama yaptım.


Sonrasında yüzeye 1/1 oranda sulandırılmış K2 Roton sıktım ve ardından valetpro combo 2 sıktım. Beklediğimden az morardı, köpükle beraber güzel bir görsel oluştu.


Roton ve Combo2 çalışırken ben de bu sırada R1 ile tekerlekleri temizledim. Bu esnada bana Michelin lastik fırçası ve K2 detay fırçası eşlik etti.


Yüzeyi duruladıktan sonra Purple Velvet ile temaslı yıkamamı gerçekleştirip iç kısma geçtim.

İçeride Würth Araç İçi Temizleme Sprayi ve cartainer yumuşak detay fırçası kullandım.


İç kısımda finali K2 Satina ile yaptım ve işte temiz hali


Tüm bu işlemler bittikten sonra aklımda koruma olarak Fireball Grace uygulamak vardı fakat o kadar uğraştıktan sonra tekrardan ne zaman vakit bulacağım da kesin olmadığı için Vonixx Blend Spray uygulamaya karar verdim. Harika bir finali var ve yoğun olması nedeniyle gayet ekonomik bir kullanıma sahip.

Dış plastikleri ise AutoGlym Bumper&Trim Gel ile yenileyip korumaya aldım. Lastik parlatıcı uygulamadım.

İşte finaller



Son olarak Instagram'da paylaştığım videoyu da buraya bırakıyorum;
BOM Cars on Instagram: "#detailing #boschaquatak #bearforce #carwash #carcare #wheelcleaning #snowfoam #prewash #ironremoving #asmr #toyota #corolla #bomcars"

Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
Eline emeğine sağlık, gayet başarılı ve okurken keyif aldım.
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#66
Corolla'ya detaylı bir bahar temizliği yaptım. Açıkçası beklediğimden daha iyi bir sonuç aldım. İçime sindi.

Yıkama makinem: Bosch Aquatak 120
Foam Lance'im: Bearforce

Önce kirliler;



Önce B33 ile ön yıkama yaptım.


Sonrasında yüzeye 1/1 oranda sulandırılmış K2 Roton sıktım ve ardından valetpro combo 2 sıktım. Beklediğimden az morardı, köpükle beraber güzel bir görsel oluştu.


Roton ve Combo2 çalışırken ben de bu sırada R1 ile tekerlekleri temizledim. Bu esnada bana Michelin lastik fırçası ve K2 detay fırçası eşlik etti.


Yüzeyi duruladıktan sonra Purple Velvet ile temaslı yıkamamı gerçekleştirip iç kısma geçtim.

İçeride Würth Araç İçi Temizleme Sprayi ve cartainer yumuşak detay fırçası kullandım.


İç kısımda finali K2 Satina ile yaptım ve işte temiz hali


Tüm bu işlemler bittikten sonra aklımda koruma olarak Fireball Grace uygulamak vardı fakat o kadar uğraştıktan sonra tekrardan ne zaman vakit bulacağım da kesin olmadığı için Vonixx Blend Spray uygulamaya karar verdim. Harika bir finali var ve yoğun olması nedeniyle gayet ekonomik bir kullanıma sahip.

Dış plastikleri ise AutoGlym Bumper&Trim Gel ile yenileyip korumaya aldım. Lastik parlatıcı uygulamadım.

İşte finaller



Son olarak Instagram'da paylaştığım videoyu da buraya bırakıyorum;
BOM Cars on Instagram: "#detailing #boschaquatak #bearforce #carwash #carcare #wheelcleaning #snowfoam #prewash #ironremoving #asmr #toyota #corolla #bomcars"

Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
Eline sağlık, araç gençleşmiş vallahi :D şu yıkama sonrası siyah aksamların parlak ve temiz kalması arabayı bakımlı ve daha canlı gösteriyor bence. Kaportayı ayna gibi parlatıp siyah yerler kirli ve soluk kalınca böylesine canlı görünmüyor bence.

Bir de koruması olmayan eş dost aracına b33 basıp yıkamak iç rahatlatıcı oluyor :D koruma olan araçlarımıza b33 kullanmaya insanın eli gitmiyor.
 

kaptik_virusu

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2018
Mesajlar
209
Beğeniler
315
Yaş
41
İl
Ankara
#67
Forumda enteresan bir b33 furyası var. Aşağıda b33 konusunun linkini bırakıyorum, ne kadar agresif bir ürün olduğunu hatırlamakta fayda var. Zaten “fırçasız yıkama” adı altında satılan bir ürün, yani acelesi olan ticari yıkamacılar için. Bu forumda neden bu kadar popüler anlayamıyorum.

Flowey B33 Boost Cleaner Extra Hakkında Kısa Bilgiler
 

MagicofOz

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
19 Oca 2021
Mesajlar
685
Beğeniler
1,460
Yaş
27
İl
Samsun
#68
Eline sağlık, araç gençleşmiş vallahi :D şu yıkama sonrası siyah aksamların parlak ve temiz kalması arabayı bakımlı ve daha canlı gösteriyor bence. Kaportayı ayna gibi parlatıp siyah yerler kirli ve soluk kalınca böylesine canlı görünmüyor bence.

Bir de koruması olmayan eş dost aracına b33 basıp yıkamak iç rahatlatıcı oluyor :D koruma olan araçlarımıza b33 kullanmaya insanın eli gitmiyor.
öncelikle çok teşekkürler. Plastik kısımlarda ben de aynı sizin gibi düşünüyorum :)

Ben de koruma öncesi olmadıktan sonra b33 kullanmıyorum :D
 

MagicofOz

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
19 Oca 2021
Mesajlar
685
Beğeniler
1,460
Yaş
27
İl
Samsun
#69
Forumda enteresan bir b33 furyası var. Aşağıda b33 konusunun linkini bırakıyorum, ne kadar agresif bir ürün olduğunu hatırlamakta fayda var. Zaten “fırçasız yıkama” adı altında satılan bir ürün, yani acelesi olan ticari yıkamacılar için. Bu forumda neden bu kadar popüler anlayamıyorum.

Flowey B33 Boost Cleaner Extra Hakkında Kısa Bilgiler
Forumda popüler olmasının sebebi yüksek ph derecesi ile beraber derin temizliklerde veya koruma uygulaması öncesinde yüzeyi en temiz hale getirebilmek.

Bunu yaparken sulandırma oranınız da önemli. Forumumuzda düzenli olarak b33 uygulayan kullanan kişi yoktur, varsa da çok azdır ve bu biraz da tercih meselesi.

Peki Ben neden kullandım? Corollanın belki de son adam akıllı yıkaması 2023 ün son baharında falan yapılmışır. Kış şartlarının getirileri, uzun süre kirli kalması vs gibi sebeplere bir de uygulama yapma durumu eklenince b33 doğru bir tercih oluyor.
 

Ozdemirli

Usta Detaycı
Üye
Katılım
29 Kas 2020
Mesajlar
318
Beğeniler
1,307
Yaş
45
İl
İstanbul
#70
Elinize sağlık. Modeli eski ama kondüsyonu diri araçlar daha çok cezbediyor nedense. 2004 Honda Civic HB aracım vardı, bende yeri ayrıdır.

B33’ü arada sırada kullanırız, wax sökmek için, ağır kirli durumlarda, lastik ve davlumbaz temizliğinde, vs. Düzenli olarak B33 ile araç yıkamak çok riskli, o yüzden yapan pek yoktur. İlk hevesle aldığım B33’ü bitiremeyeceğimi anlayınca fazlasını çeyizden çıkarmıştım o yüzden.

Bu arada herkes istediği ürünle araç detay temizliği yapabilir, buna kimse karışmamalı. İstersen Asperox ile paspas temizlersin, sen onu etkili ve ekonomik buluyorsundur, kim ne diyebilir. Kullandığın ürünü söylersin geçersin, eleştirmeye gerek yok. Yapıcı olmak lazım. Zira bu işte tek bir doğru yok, onlarca belki yüzlerce alternatif ürün ve yöntem var.
 
Son düzenleme:

kaptik_virusu

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2018
Mesajlar
209
Beğeniler
315
Yaş
41
İl
Ankara
#71
Ben eleştiriden ziyade uyarı amaçlı yazmıştım. Unutmayın boyayı eski haline getirebilirsiniz ama solan plastikleri eski haline getiremezsiniz. Uygulama hazırlığı ve wax sökmek için çok daha güvenli yöntemler mevcut. Forumda bunla ilgili yüzlerce yazı vardır. Evet daha zahmetli olur ama kesinlikle daha güvenli olur. Belki bu Corolla bu kadar detayı haketmiyor diyebilirsiniz, eyvallah, fakat bunu görenler sıfır aracına da aynı uygulamayı yapmaya kalkıyor.
 

MagicofOz

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
19 Oca 2021
Mesajlar
685
Beğeniler
1,460
Yaş
27
İl
Samsun
#72
Elinize sağlık. Modeli eski ama kondüsyonu diri araçlar daha çok cezbediyor nedense. 2004 Honca Civic HB aracım vardı, bende yeri ayrıdır.

B33’ü arada sırada kullanırız, wax sökmek için, ağır kirli durumlarda, lastik ve davlumbaz temizliğinde, vs. Düzenli olarak B33 ile araç yıkamak çok riskli, o yüzden yapan pek yoktur. İlk hevesle aldığım B33’ü bitiremeyeceğimi anlayınca fazlasını çeyizden çıkarmıştım o yüzden.

Bu arada herkes istediği ürünle araç detay temizliği yapabilir, buna kimse karışmamalı. İstersen Asperox ile paspas temizlersin, sen onu etkili ve ekonomik buluyorsundur, kim ne diyebilir. Kullandığın ürünü söylersin geçersin, eleştirmeye gerek yok. Yapıcı olmak lazım. Zira bu işte tek bir doğru yok, onlarca belki yüzlerce alternatif ürün ve yöntem var.
Cezbemesinin en büyük nedenlerinden biri o dönemki otomobillerin daha yuvarlak hatlara sahip olması yapılan işlemler kendini daha çok gösteriyor olabilir iyi dilekleriniz için teşekkür ederim :)
 

emretfn

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
24 Nis 2024
Mesajlar
49
Beğeniler
143
Yaş
26
İl
Konya
#73
Corolla'ya detaylı bir bahar temizliği yaptım. Açıkçası beklediğimden daha iyi bir sonuç aldım. İçime sindi.

Yıkama makinem: Bosch Aquatak 120
Foam Lance'im: Bearforce

Önce kirliler;



Önce B33 ile ön yıkama yaptım.


Sonrasında yüzeye 1/1 oranda sulandırılmış K2 Roton sıktım ve ardından valetpro combo 2 sıktım. Beklediğimden az morardı, köpükle beraber güzel bir görsel oluştu.


Roton ve Combo2 çalışırken ben de bu sırada R1 ile tekerlekleri temizledim. Bu esnada bana Michelin lastik fırçası ve K2 detay fırçası eşlik etti.


Yüzeyi duruladıktan sonra Purple Velvet ile temaslı yıkamamı gerçekleştirip iç kısma geçtim.

İçeride Würth Araç İçi Temizleme Sprayi ve cartainer yumuşak detay fırçası kullandım.


İç kısımda finali K2 Satina ile yaptım ve işte temiz hali


Tüm bu işlemler bittikten sonra aklımda koruma olarak Fireball Grace uygulamak vardı fakat o kadar uğraştıktan sonra tekrardan ne zaman vakit bulacağım da kesin olmadığı için Vonixx Blend Spray uygulamaya karar verdim. Harika bir finali var ve yoğun olması nedeniyle gayet ekonomik bir kullanıma sahip.

Dış plastikleri ise AutoGlym Bumper&Trim Gel ile yenileyip korumaya aldım. Lastik parlatıcı uygulamadım.

İşte finaller



Son olarak Instagram'da paylaştığım videoyu da buraya bırakıyorum;
BOM Cars on Instagram: "#detailing #boschaquatak #bearforce #carwash #carcare #wheelcleaning #snowfoam #prewash #ironremoving #asmr #toyota #corolla #bomcars"

Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
Merhabalar, neden Fireball Grace yerine Blend Spray tercih ettiniz tam anlayamadım. Bende bu iki ürün arasında kaldım hangisini tavsiye edersiniz?
 

MagicofOz

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
19 Oca 2021
Mesajlar
685
Beğeniler
1,460
Yaş
27
İl
Samsun
#74
Merhabalar, neden Fireball Grace yerine Blend Spray tercih ettiniz tam anlayamadım. Bende bu iki ürün arasında kaldım hangisini tavsiye edersiniz?
Dayanım ve su iticilik konusunda blend grace den daha iyi.

grace ise parlaklık konusunda çok iddialı fakat dayanım kısa sürüyor.

Bu kadar detaylı yüzey temizliği yapmışken tercihimi dayanımdan yana kullandım.

İki ürün arasından bi tanesini seçeceksek eğer blend tavsiye ederim :)
 

emretfn

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
24 Nis 2024
Mesajlar
49
Beğeniler
143
Yaş
26
İl
Konya
#75
Dayanım ve su iticilik konusunda blend grace den daha iyi.

grace ise parlaklık konusunda çok iddialı fakat dayanım kısa sürüyor.

Bu kadar detaylı yüzey temizliği yapmışken tercihimi dayanımdan yana kullandım.

İki ürün arasından bi tanesini seçeceksek eğer blend tavsiye ederim :)
Teşekkür ederim hocam, siparişleri geçtim :)