Cam Temizleme Ürünleri Karşılaştırması - Meguiars vs. Polytop vs. Flowey vs. Amway

Detail 35

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
14 Nis 2018
Mesajlar
1,479
Beğeniler
6,094
İl
İzmir
#21
Elinize sağlık abi çok başarılı bir karşılaştırma olmuş. Benim de favorilerim meguiars ve polytop ikiside bence çok başarılı. floweyin namını çok duyuyoruz ama elimde ürün olduğu için henüz test etme fırsatım olmadı :)
 

murat_kurt

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
20 Eki 2019
Mesajlar
104
Beğeniler
337
Yaş
53
İl
Eskişehir
#23
@omrslhmms, Hocam, öncelikle elinize, emeğinize sağlık. Gerçekten harika bir inceleme olmuş. Teşekkürler.
Ayrıca, “Söz verdim” diyerek konuya başlamanız sizin inceliğinizi gösteriyor. Burada, hemen hemen her konudaki hitap, tavır ve en önemlisi insan kalitesini gördükçe daha bir bağlanıyor insan bu foruma. Tekrar teşekkürler.
 

Noname

Konu Sahibi ✔
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#24
@omrslhmms, Hocam, öncelikle elinize, emeğinize sağlık. Gerçekten harika bir inceleme olmuş. Teşekkürler.
Ayrıca, “Söz verdim” diyerek konuya başlamanız sizin inceliğinizi gösteriyor. Burada, hemen hemen her konudaki hitap, tavır ve en önemlisi insan kalitesini gördükçe daha bir bağlanıyor insan bu foruma. Tekrar teşekkürler.
Rica ederim ne demek.

Hafta sonu fırsat bulamadım, hava yağışlıydı, otopark da karanlık bizim sitenin. Bu nedenle biraz sarktı ama aklımdaydı :)
Ben teşekkür ederim, forumdaki insan kalitesi tartışılmaz zaten, Allah herkesten razı olsun.
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#25
@omrslhmms Ellerine sağlık hocam, yeni bir test uzmanı mı doğuyor yoksa? :alkisss:
 

Noname

Konu Sahibi ✔
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#26
@omrslhmms Ellerine sağlık hocam, yeni bir test uzmanı mı doğuyor yoksa? :alkisss:
Benimkisi amatörce yardımcı olmaya çalışmak, o iş beni aşar Ahmet Hocam, hem maddi hem manevi :)

Hakan Abi gibi sesim olsa sürekli videolar çekip paylaşırım :) @SubaruOutback

Bir de barbones ve 3d magic dressing testim vardı ama arabayı yıkayamadığım için yarım kaldı. Kalabalık vs dışında üşütüp hasta olmaktan korktuğum için yıkayamıyorum arabayı.

Elinize sağlık abi çok başarılı bir karşılaştırma olmuş. Benim de favorilerim meguiars ve polytop ikiside bence çok başarılı. floweyin namını çok duyuyoruz ama elimde ürün olduğu için henüz test etme fırsatım olmadı :)
Teşekkür ederim, eline su dökemeyiz test konusunda, en eski testlerine kadar izlemiş biri olarak söylüyorum bunu :)

Polytop'u ben sevemedim, ama şişesine her anlamda bayıldım. Boyut, tetik, atış hepsi muazzam. Bakalım bir kaç kere daha kullanayım belki benim de yanlışım olmuş olabilir, ilk kullanımımdı çünkü.
 

Noname

Konu Sahibi ✔
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#27
Daha ne olsun. Karşılaştırmanın da ancak bu kadarı olurdu.

Güncel ve merak edilen tüm cam temizleyiciler kapışmış. Eline emeğine sağlık :alkis:<3
Teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

Güzel bir karşılaştırma olmuş elinize sağlık, sadece IPA ile temizleme yapıyorum kendi adıma iyi bir referans oldu. Kirli bir camdada denedikten sonrada yorumlarınızı bekliyoruz. Teşekkürler
İpa ile ben camın iç kısımlarını temizliyorum genelde, ön camda silecek açısından bir sakınca doğurur mu bilemedim, ama diğer camlarda ipa da gayet iyi.

Kirli camda da deneyip konuyu güncelleyeceğim unutmazsam :)

Ellerinize sağlık , bende bugünler de cam temizleyicisi alıcaktım çok güzel bir referans oldu. :)
Bir tane Meg ve ardı sıra amway ya da s3 alabilirsiniz. Meg misafir gelince çıkan çeyiz takımı gibi benim için, kıyamıyorum.

Ne kadar ugrasmissiniz emeginize saglik tesekkurler karsilastirma icin.
Rica ederim, beğenmenize sevindim :)

Elinize sağlık, Güzel test olmuş en merak edilen 4 ürün:alkis:
Teşekkür ederim Doktorum :)

Meraklarımızı gideren referans bir konu olmuş. Ellerinize emeklerinize sağlık.
Çok teşekkür ederim :)

Abi ellerine sağlık test çok başarılı aklımızda ki bütün soruları cevaplamışsın.
Teşekkür ederim, elimden geldiğince ve imkanlar dahilince cevap vermeye çalıştım, yararlı olmuştur inşallah.
 

Gyepestp

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
6 Şub 2020
Mesajlar
323
Beğeniler
733
Yaş
37
İl
İstanbul
#29
Hocam elinize sağlık. Detaylı, neden-sonuçlu testler ve incelemeler çok hoşuma gidiyor.

Benim şöyle bir sorum olacak. Elinizdeki tüm ürünler bitse, ilk olarak hangisini alırsınız? Bir de galon mu alırsınız, bölünmüş ya da küçük şişede mi alırsınız?
 

Noname

Konu Sahibi ✔
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#30
Hocam elinize sağlık. Detaylı, neden-sonuçlu testler ve incelemeler çok hoşuma gidiyor.

Benim şöyle bir sorum olacak. Elinizdeki tüm ürünler bitse, ilk olarak hangisini alırsınız? Bir de galon mu alırsınız, bölünmüş ya da küçük şişede mi alırsınız?
Teşekkür ederim, güzel soru.

Ben de sordum kendime bu soruyu, Meguiars mutlaka bitince alırım. Bayramlık kıyafet gibi, bayramdan bayrama çıkarır kullanırım.
Sonrasında ise alacağım ürün Amway'dir. Başka ürün alacak olursam deneme amaçlı alırım.

Bir ürünün güzel bir şişesi varsa sadece bu bile benim için o ürünü alma sebebi olabilir. Haricinde bölünmüş ürün candır.
 

Detail 35

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
14 Nis 2018
Mesajlar
1,479
Beğeniler
6,094
İl
İzmir
#31
Benimkisi amatörce yardımcı olmaya çalışmak, o iş beni aşar Ahmet Hocam, hem maddi hem manevi :)

Hakan Abi gibi sesim olsa sürekli videolar çekip paylaşırım :) @SubaruOutback

Bir de barbones ve 3d magic dressing testim vardı ama arabayı yıkayamadığım için yarım kaldı. Kalabalık vs dışında üşütüp hasta olmaktan korktuğum için yıkayamıyorum arabayı.



Teşekkür ederim, eline su dökemeyiz test konusunda, en eski testlerine kadar izlemiş biri olarak söylüyorum bunu :)

Polytop'u ben sevemedim, ama şişesine her anlamda bayıldım. Boyut, tetik, atış hepsi muazzam. Bakalım bir kaç kere daha kullanayım belki benim de yanlışım olmuş olabilir, ilk kullanımımdı çünkü.
Ne demek abi ben teşekkür ederim asil. Ben küçük boy aldım polytopu küçük şişesinin başlığı da çok iyi büyük boydaki başlık arexons ile aynı atımı çok güzel abi
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#33
Benimkisi amatörce yardımcı olmaya çalışmak, o iş beni aşar Ahmet Hocam, hem maddi hem manevi :)

Hakan Abi gibi sesim olsa sürekli videolar çekip paylaşırım :) @SubaruOutback

Bir de barbones ve 3d magic dressing testim vardı ama arabayı yıkayamadığım için yarım kaldı. Kalabalık vs dışında üşütüp hasta olmaktan korktuğum için yıkayamıyorum arabayı.



Teşekkür ederim, eline su dökemeyiz test konusunda, en eski testlerine kadar izlemiş biri olarak söylüyorum bunu :)

Polytop'u ben sevemedim, ama şişesine her anlamda bayıldım. Boyut, tetik, atış hepsi muazzam. Bakalım bir kaç kere daha kullanayım belki benim de yanlışım olmuş olabilir, ilk kullanımımdı çünkü.
Krizi fırsata çevireyim, videoları çek üstüne ben sesimi montajlayayım :)
 

Respect3578

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Mar 2019
Mesajlar
1,133
Beğeniler
3,568
Yaş
41
İl
Aliağa/izmir
#35
Test kendine besbelli etmiş plytop direk zaten silerken bile kötü görüntü verdi. Bana göre testin geçeni amway olmuş. Test için emeğinize sağlık.
amway ürünleri ev için üretildiğini ve içindeki maddelerin daha çevreci olduğunu biliyorum yüzden araca zarar vereceğini düşünmüyorum.
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#36
@omrslhmms, bey elinize saglık. ne güzel bir test olmuş .
bende ara ara elime geçen otomobil dışı üretilen cam temizleyicileri test ediyorum kendi çapımda. ama temizleme yeteneklerinden ziyade muhtelif baglantı ve temas noktalarında güven kaygısı yaşadıgımdan paylaşmıyorum. umarım amway ilerde bir sorun çıkarmaz.

iyi detaylar.
 

carking58

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,147
Yaş
30
İl
İstanbul/Kayseri
#37
Elinize sağlık, gayet güzel ve tatminkar bir test olmuş. Bana test sonucunun kazananı Amway gibi geldi, zaten alacaktım sayenizde kararımı pekiştirmiş oldum. Karşılaştırma için çok teşekkürler.
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#38
Eline sağlık, çok güzel bir test olmuş. Politop ve amway i denemedim.
Meguiars kesinlikle her stıkta olması gereken bir ürün, benim en beğendiğim üründür kendisi. Bunu neden diyorum, bu ürünü kireç lekeli camlarda bile denedim. Kireç lekelerini bile kolaylıkla çıkartan bir ürün. Çok güçlü , kaslı bir üründür. Bir o kadar da zariftir. Çok dengeli bir ürün. Ayrıca çok temiz bir finiş bırakır. Ayrıca çok da bereketlidir. Bir fış yeter. Fiyatı pahalıdır ama kesinlikle hakeder.
S3 ü de severim, bence o da f/p olarak en iyi üründür. Eğer s3 ile temizlik yapamayan ve memnun kalmayan varsa camının artık bir polisaja ihtiyacı olabilir diye düşünüyorum ki beni üzmedi şimdiye kadar.
Konuya destek mahiyetinde eklemek istediğim bir kaç markanında kendi kullanım notlarımı ekleyeyim.
Valet pro nun glass cleanerini hiç beğenmedim, çok kötü bir ürün.
Auto brite ın cam yemizleyicisi de çok kötü, hiç meönun kalmadığı bir ürün.
Koch chemie nin ürünü başarılı bir ürün, gönül rahatlıpı ile alıp kullanabilirsiniz
3d nin ürünü sulandırma oranı en yüksek üründür. Çok beğendiğim bir ürün olmasada sulandırma oranı ile orta-kötü katagorisinde
Meguiars in profesyonel serisi sulandırılan ürününü de sevmedim. Kullanmıyorum öyle duruyor stokta. Favorim olan Diğer ürünüyle arasında dağlar kadar fark var.
Soft99 aurosil olan ürününü sevdim, güzel ürün
Soft99 gel olan ürünüde fena değil, o da orta-iyi diyebileceğim bir ürün.
 

eryayli

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Ağu 2019
Mesajlar
404
Beğeniler
1,017
Yaş
40
İl
Kurtköy
#39
Küçük bir ekleme de ben yapayım. Meguiars'da 3 yada 4. fıs'da tetiği elimde kaldı :) Biraz bakındım, aynı sorunu başka yaşayanlar da varmış. Çok fazla abanmamakta fayda var. Bıraktığı koku da şahane.
 

Noname

Konu Sahibi ✔
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#40
Küçük bir ekleme de ben yapayım. Meguiars'da 3 yada 4. fıs'da tetiği elimde kaldı :) Biraz bakındım, aynı sorunu başka yaşayanlar da varmış. Çok fazla abanmamakta fayda var. Bıraktığı koku da şahane.
Benimki de farklı şişede zaten :) Şişesi tombul, hantal, tetik kötü :) Teşekkürler.