Benimkisi amatörce yardımcı olmaya çalışmak, o iş beni aşar Ahmet Hocam, hem maddi hem manevi
Hakan Abi gibi sesim olsa sürekli videolar çekip paylaşırım
@SubaruOutback
Bir de barbones ve 3d magic dressing testim vardı ama arabayı yıkayamadığım için yarım kaldı. Kalabalık vs dışında üşütüp hasta olmaktan korktuğum için yıkayamıyorum arabayı.
Teşekkür ederim, eline su dökemeyiz test konusunda, en eski testlerine kadar izlemiş biri olarak söylüyorum bunu
Polytop'u ben sevemedim, ama şişesine her anlamda bayıldım. Boyut, tetik, atış hepsi muazzam. Bakalım bir kaç kere daha kullanayım belki benim de yanlışım olmuş olabilir, ilk kullanımımdı çünkü.