Valla bu aracı alış hikayemi anlatayım
Bayiye gittik, araç bakarken bize şu an elinde olan son araç ve son indirimli fiyat diye bu aracı gösterdi. (Altur)
Ben cam tavan istediğimi ve bu rengi istemediğimi belirttim. O zaman yeni sipariş geçilecek ve güncel kur ile gelecek aracınız dedi. Ok dedim, hesap çıkarttı 11k daha fazla..
Sonra tekrar bu araca döndük ve kalem kalem opsiyonlar ile fiyatlarını yazdı. Rengin karşısına 3000TL yazmıştı.
Alınca ilk icraatim kaplatmak olur dedim, bu renge para ödemek istemiyorum dedim ve biraz almam giderim havalarına girdik, ona da çizik atıldı

Çook dalga geçenler oldu, çeşit çeşit küçümsemeler filan (en ilginci ise yeni yapılmış bebek dışkısı rengi benzetmesi idi

)
Sonra detailing işine bir girdik pir girdik. Artık site içinde araç yıkama vs yaparken bunu nasıl boyle parlatıyorsun muhabbeti ile başlayan samimiyet, pazar günleri 3 araçlık konvoy ile benzinliğe gidip kabayı akıttıktan sonra site içinde detay çalışmaları ile bitiyor

)