En begendigimiz sık sil hızlı cila ve koruma (quick detailer) ürünlerimiz..

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
Bu rengi bi senin arabada seviyorum,
Valla bu aracı alış hikayemi anlatayım :)

Bayiye gittik, araç bakarken bize şu an elinde olan son araç ve son indirimli fiyat diye bu aracı gösterdi. (Altur)

Ben cam tavan istediğimi ve bu rengi istemediğimi belirttim. O zaman yeni sipariş geçilecek ve güncel kur ile gelecek aracınız dedi. Ok dedim, hesap çıkarttı 11k daha fazla..

Sonra tekrar bu araca döndük ve kalem kalem opsiyonlar ile fiyatlarını yazdı. Rengin karşısına 3000TL yazmıştı.

Alınca ilk icraatim kaplatmak olur dedim, bu renge para ödemek istemiyorum dedim ve biraz almam giderim havalarına girdik, ona da çizik atıldı :) Çook dalga geçenler oldu, çeşit çeşit küçümsemeler filan (en ilginci ise yeni yapılmış bebek dışkısı rengi benzetmesi idi :D )

Sonra detailing işine bir girdik pir girdik. Artık site içinde araç yıkama vs yaparken bunu nasıl boyle parlatıyorsun muhabbeti ile başlayan samimiyet, pazar günleri 3 araçlık konvoy ile benzinliğe gidip kabayı akıttıktan sonra site içinde detay çalışmaları ile bitiyor :))
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
Valla bu aracı alış hikayemi anlatayım :)

Bayiye gittik, araç bakarken bize şu an elinde olan son araç ve son indirimli fiyat diye bu aracı gösterdi. (Altur)

Ben cam tavan istediğimi ve bu rengi istemediğimi belirttim. O zaman yeni sipariş geçilecek ve güncel kur ile gelecek aracınız dedi. Ok dedim, hesap çıkarttı 11k daha fazla..

Sonra tekrar bu araca döndük ve kalem kalem opsiyonlar ile fiyatlarını yazdı. Rengin karşısına 3000TL yazmıştı.

Alınca ilk icraatim kaplatmak olur dedim, bu renge para ödemek istemiyorum dedim ve biraz almam giderim havalarına girdik, ona da çizik atıldı :) Çook dalga geçenler oldu, çeşit çeşit küçümsemeler filan (en ilginci ise yeni yapılmış bebek dışkısı rengi benzetmesi idi :D )

Sonra detailing işine bir girdik pir girdik. Artık site içinde araç yıkama vs yaparken bunu nasıl boyle parlatıyorsun muhabbeti ile başlayan samimiyet, pazar günleri 3 araçlık konvoy ile benzinliğe gidip kabayı akıttıktan sonra site içinde detay çalışmaları ile bitiyor :))
Siz insanlara aldırmayın. Dalga geçilebilecek bir şey illaki bulurlar. Bakınız beyaza buzdolabı rengi diyorlar :komik:
 

PassionateDetailing

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
2 May 2019
Mesajlar
577
Beğeniler
738
İl
Adana
C2v3 gibi genel anlamda gtechniq fazla şişirilmiş bir marka.


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ
Aynen öyle katılıyorum ürün perdeleme yapıyor ve dayanımı bahsedildiği kadar 8 aya çıkmıyor.Ben alırkende öyle denildi fakat maalesef değil fazla fazla şişirdiler ama performansından memnundum yani şöyle benim bekletimi karşıladı bende tabi 8 ay falan fistan bekleediğim için :D
 

Emre9110

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
1 Ara 2019
Mesajlar
301
Beğeniler
409
Yaş
35
İl
İstanbul
Arkadaşlar merhaba, Benim araçta çin malı seramik var. Divortex'in hızlı cilası da hediye gelmişti bez almıştım. Bu hızlı cila araç köpüklenip durulandıktan sonra ıslak yüzeye uygulanıyor ve siliniyor. Bunu uygulasam dandik seramiği desteklemiş olur muyum ? Olursam Blue marlin beze zararı olur mu yoksa başka bir bez ile mi silmeliyim ?
 

alicankaradag

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
20 Kas 2019
Mesajlar
349
Beğeniler
615
Yaş
36
İl
İstanbul
Arkadaşlar merhaba, Benim araçta çin malı seramik var. Divortex'in hızlı cilası da hediye gelmişti bez almıştım. Bu hızlı cila araç köpüklenip durulandıktan sonra ıslak yüzeye uygulanıyor ve siliniyor. Bunu uygulasam dandik seramiği desteklemiş olur muyum ? Olursam Blue marlin beze zararı olur mu yoksa başka bir bez ile mi silmeliyim ?
Benim de merak ettiğim bir konudur. Pw ya da gyeon wet coat gibi bir ürünü uygulama sonrası twisted pile havlumuzla silsek zararı var mıdır ?
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
Benim de merak ettiğim bir konudur. Pw ya da gyeon wet coat gibi bir ürünü uygulama sonrası twisted pile havlumuzla silsek zararı var mıdır ?
Arkadaşlar merhaba, Benim araçta çin malı seramik var. Divortex'in hızlı cilası da hediye gelmişti bez almıştım. Bu hızlı cila araç köpüklenip durulandıktan sonra ıslak yüzeye uygulanıyor ve siliniyor. Bunu uygulasam dandik seramiği desteklemiş olur muyum ? Olursam Blue marlin beze zararı olur mu yoksa başka bir bez ile mi silmeliyim ?
Ben bir ara 2-3 yikamada bir pw uyguluyordum. Ardindan durulama ve kurulama yapiyordum. Herhangi bir zararini gormedim bezlerde.

Ayrica bu urunler drying aid olarak kullanilan urunler. Bir zarar verecek olsa oyle denmezdi diye dusunuyorum. Bezde yikanana kadar kokusu kaliyor sadece onu da ben cok seviyorum baskasini bilemem :)
 
Son düzenleme:

Berkay

Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
Arkadaşlar merhaba, Benim araçta çin malı seramik var. Divortex'in hızlı cilası da hediye gelmişti bez almıştım. Bu hızlı cila araç köpüklenip durulandıktan sonra ıslak yüzeye uygulanıyor ve siliniyor. Bunu uygulasam dandik seramiği desteklemiş olur muyum ? Olursam Blue marlin beze zararı olur mu yoksa başka bir bez ile mi silmeliyim ?
Divortexi hiç bilmiyorum, destekler mi bilemem ama ıslak uygulanan cilaları kurlama havlunuzla kurularsanız bir miktar havluya geçiyor. O sekilde kurursa performansı düşüyor. Havluyu en kısa sürede yıkarsanız sorun olmaz.
 

Enx

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
51
Beğeniler
50
Yaş
42
aslında bu konuda bende tavsıyeye acığım, Elimde olan hızlı cılaların dışına hıc cıkmadım. cg hybrid v07 ve sonax bsd sureklı bu ıkısını kullanıyordum son zamanlarda af fınal kullanmaya da basladım fınal ı genel olarak etkılı bı kurulama yapamadığım zamanlarda kullanıyorum ama af fınal sonunda boya uzerınde kı kayganlık hıssının bıraz azaldığını gozlemlıyorum yanı fınal kullandıysam ılla bır sonra kı yıkamamdan sonra wax uyguluyorum aynı sekılde bsd kullandıktan sonra da uygulama sonrasında kayganlık hıssının kaybolduğunu dusunuyorum ama bsd de kı su ıtıcılık cok hosuma gıttığı ıcın ılla elımın altında bulunduruyorum v07 ise benım gozumde kutsal su gıbı :D uygulama basıt kayganlık super toz tutuculuk mınımal su ıtme bıraz zayıf ama olsun
 

akko

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
aslında bu konuda bende tavsıyeye acığım, Elimde olan hızlı cılaların dışına hıc cıkmadım. cg hybrid v07 ve sonax bsd sureklı bu ıkısını kullanıyordum son zamanlarda af fınal kullanmaya da basladım fınal ı genel olarak etkılı bı kurulama yapamadığım zamanlarda kullanıyorum ama af fınal sonunda boya uzerınde kı kayganlık hıssının bıraz azaldığını gozlemlıyorum yanı fınal kullandıysam ılla bır sonra kı yıkamamdan sonra wax uyguluyorum aynı sekılde bsd kullandıktan sonra da uygulama sonrasında kayganlık hıssının kaybolduğunu dusunuyorum ama bsd de kı su ıtıcılık cok hosuma gıttığı ıcın ılla elımın altında bulunduruyorum v07 ise benım gozumde kutsal su gıbı :D uygulama basıt kayganlık super toz tutuculuk mınımal su ıtme bıraz zayıf ama olsun
ben gyeon wetcoat tan aşırı memnunum. gerek parlaklık, gerek kayganlık.
ama f/p ürünü değil tabiki 1 litrelik aldım 2 - 3 yıkamada 1 kullanıyorum
 

Enx

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
51
Beğeniler
50
Yaş
42
ben gyeon wetcoat tan aşırı memnunum. gerek parlaklık, gerek kayganlık.
ama f/p ürünü değil tabiki 1 litrelik aldım 2 - 3 yıkamada 1 kullanıyorum
Ürünü inceledim fiyat olarak v07 den daha uygun ama uygulama araba ıslak iken araca püskürtüp bekleniyor daha sonra tekrardan su ile durulanıp aracın kurutulması ile yapılıyor sanırım
Ben şahsen araç kurulandıktan sonra uygulanan hızlı cilaları tercih etmeye çalışıyorum sebebi ıslak iken yapılan uygulamar kurulama havluma zarar veriyor bu ürünü siz de benim anladığım gibi mi kullanıyorsunuz kuru da kullanılıyormu ayrıca ikinci bi durulama yapıldığı için belki havluya zarar vermiyor olabilir
 

akko

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
Ürünü inceledim fiyat olarak v07 den daha uygun ama uygulama araba ıslak iken araca püskürtüp bekleniyor daha sonra tekrardan su ile durulanıp aracın kurutulması ile yapılıyor sanırım
Ben şahsen araç kurulandıktan sonra uygulanan hızlı cilaları tercih etmeye çalışıyorum sebebi ıslak iken yapılan uygulamar kurulama havluma zarar veriyor bu ürünü siz de benim anladığım gibi mi kullanıyorsunuz kuru da kullanılıyormu ayrıca ikinci bi durulama yapıldığı için belki havluya zarar vermiyor olabilir
Söylediğiniz gibi üzerini duruladığınıx için zarar vermiyor. Birçok ürün denedim ama wetcoat benim efsanem. Tozda tutmuyor diğerleri gibi
 

emirksk

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
179
Beğeniler
374
kaportaya meguiars quik wax, camlara 1:1 oranında saf su karıştırıp bsd uyguluyorum ikisinden de aşırı memnunum. quik waxı her yıkama sonrası (3-4 haftada bir) bsdyi 2 ayda bir uyguluyorum.

Arkadaşlar merhaba, Benim araçta çin malı seramik var. Divortex'in hızlı cilası da hediye gelmişti bez almıştım. Bu hızlı cila araç köpüklenip durulandıktan sonra ıslak yüzeye uygulanıyor ve siliniyor. Bunu uygulasam dandik seramiği desteklemiş olur muyum ? Olursam Blue marlin beze zararı olur mu yoksa başka bir bez ile mi silmeliyim ?
Çin malından kasıt Mr. fix ise o kadar da dandik bir ürün değil Türkiyedeki çoğu seramiğe 10 basar. :)
 

Gearbox

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
11 Kas 2017
Mesajlar
103
Beğeniler
346
İl
Ankara
Uzun süredir Gyeon Cure kullaniyorum ve oldukca memnunum.

Urunlere bakarken Nanolex SiFinish ilgimi cekti. Sanirim bir de onu deneyecegim :alisveris:
 

ErayC

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
22 Mar 2019
Mesajlar
11
Beğeniler
63
Yaş
33
Bende koch chemie PW nin sonunu şişeledim. Pw kullanımı pratikliği çok güzel. Yine ıslak kullanım için tavsiye edeceğiniz altarnatif bir ürün var mı yoksa PW den devam mı edelim :)