Flowey Ürünleri İle Rutin Yıkama Günlüğüm

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#21
Eline sağlık hocam. Güzel bir yıkama günü olmuş bol fotolu. Jant temizleyiciler için keşke bir peçete testi yapabilseydin :mutlu:
Abi aslında peçete testi yapıcaktım ancak çok kısıtlı zamanım vardı, bide üstüne hortum patlayınca çok garip hal aldı.:D yorum içi sağoalsın abim. :)
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#26
@Sercan20 kardeşim eline sağlık güzel bir yıkama olmuş. ev13,b33 ve 2.5 üçlüsünü merak ediyordum. ev13 ve b33 malum rüştünü ispatladı... 2.5 ise kokusu sebebiyle almıştım ama performansı da iyiymiş demekki :) ev13 fl ile atarken 1 litreye 50 ml ürün atmak yeterli olur sanırım.
x50 konusunda pw ile sıralı olarak kullandım bu zamana kadar. Boncuk olarak pw iyi gibi geliyor, ama parlaklık ve koku olarak x50 hoşuma gidiyor. Ekonomik çözümler olarak baya seviyorum pw ve x50 ikilisini :) s3 için de cam filmlerinde de denedim ama sorun yaşamadım 1 sene boyunca. daha önce autofinesse crystal kullanıyordum. o daha uçucu, alkol oranı daha yoğun gibiydi ama cam filmleri için riskliydi. s3 ve amway fp anlamında başarılı 2 cam ürünü bence(sıradaki ürün amway olur denemek için :) ). C5 kokusuna bayıldım, masama koydum ara ara kokluyorum şahane vanilya kokusunu :D spritz'e göre bi tık daha yoğun gibi,ama yine flowey klasiği olarak kokusuyla fark yaratıyor. flowey'in farklı ürünlerinin de incelemesini bekliyorum :)
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#27
Eyvallah Mustafa abi sağolasın. 2.5 gayet tatmin etti, rutin yıkamalarımda bolca kullanacağım. EV13'ü 80-100ml katmak daha mantıklı gibi geldi Can abinin arabanızda ne değişiklikler yaptınız konusunda paylaşımı vardı. X50 ise yazın daha iyi olucak gibi, S3 de gayet başarılı. Aynen sprtize göre c5 baya yoğun, bütçem yettikçe diğer Flowey ürünlerini test edebilirim ama 1 ay sonra falan.:D
 

ffsahin

Usta Detaycı
Üye
Katılım
8 Ağu 2018
Mesajlar
866
Beğeniler
1,822
Yaş
32
İl
Kayseri
#28
Ellerine sağlık güzel uygulama olmuş . Anlatımda çok iyi özellikle yeni başlayan arkadaşlara çok faydası olacaktır.
Konu ilk açıldığında fotoğrafların tamamını görememiştim , çok şükür şimdi bakabildim :D .
 

Fatihkandemir

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Şub 2019
Mesajlar
679
Beğeniler
1,406
Yaş
38
İl
İstanbul
#30
Elinize sağlık güzel bir uygulama olmuş, ama B33 de kostik var demişsin ama ne İçeriğinde nede satıcının bu yönde bir açıklaması var. Ph yüksek olduğunu söylemişsiniz aynı oranlara cevizde sahip Ama koruma sökmüyor. Bu işte bir enteresanlık var. Umarım bir açıklık gelir @FloweyTurkiye
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#31
Ellerine sağlık güzel uygulama olmuş . Anlatımda çok iyi özellikle yeni başlayan arkadaşlara çok faydası olacaktır.
Konu ilk açıldığında fotoğrafların tamamını görememiştim , çok şükür şimdi bakabildim :D .
Sağolasın abi, yeni başlayanlar yada Flowey ürün almayı düşünenler için uygulama yapmak istedim. :D Fotoğraflar da niyese sıkıntı oldu ya ben yüklerken oldu yada forumla ilgili çözemedim. Yaklaşık 100 kusur foto yükledim.:)
Elinize sağlık. Beyaz kovada ki süzgeçi nereden temin ettiniz ?
Teşekkür ederim, parlatan adamlardan almıştım 26.5 cm çapında kova ise a101den.
Elinize sağlık güzel bir uygulama olmuş, ama B33 de kostik var demişsin ama ne İçeriğinde nede satıcının bu yönde bir açıklaması var. Ph yüksek olduğunu söylemişsiniz aynı oranlara cevizde sahip Ama koruma sökmüyor. Bu işte bir enteresanlık var. Umarım bir açıklık gelir @FloweyTurkiye
Sağolasın abi, aynen dediğin gibi sitelerinde kostik ile ilgili bir açıklama yok ama internetten bilgi aldığım kadarıyla birazda olsa kostik olduğu öğrendim. Ancak ph'ı 13.5-14 civarındaymış ayrıca normal oranda yapmıtığımızda koruma sökyür tabi sizde biliyorsunuz ama ana bayie eğer fazla sulandırma oranı yaparsan koruma sökmez demişti. En kısa sürede sanayiye indiğimde ana bayiye gidip b33 ürün içeriğini düzgünce sorucağım.
 

Orçun

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
158
Beğeniler
566
Yaş
29
#32
Flowey ile görüştüm C5 ürünu sanırsam uv koruması yok firmaya mail geçildi cevap bekliyoruz eğer UV koruması yoksa büyük hayal kırıklığı olacak
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#33
Flowey ile görüştüm C5 ürünu sanırsam uv koruması yok firmaya mail geçildi cevap bekliyoruz eğer UV koruması yoksa büyük hayal kırıklığı olacak
Çok sağolasın ilgin için bunları liste halinde ana bayiye en kısa zaman da soracağım.
 

Yavuz

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
9 Mar 2019
Mesajlar
94
Beğeniler
108
Yaş
50
#34
İncelemen çok güzel oldu ve flowey in kampanyasından ürün almak isteyipte ürünleri tam bilmeyen arkadaşlara yolgösterici oldu. C5 i bende kullandım, sert plastikte yumuşak doku hissiyatı var, vinil yüzeylerde dahada hissediliyor bu doku. Toz çekmemesini bilmiyorum, 1 hafta oldu ve evdeyim. Bu konu için @Mentalfeed üstasın güzel bir testi var. Ellerine koluna sağlık hocam.
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#36
İncelemen çok güzel oldu ve flowey in kampanyasından ürün almak isteyipte ürünleri tam bilmeyen arkadaşlara yolgösterici oldu. C5 i bende kullandım, sert plastikte yumuşak doku hissiyatı var, vinil yüzeylerde dahada hissediliyor bu doku. Toz çekmemesini bilmiyorum, 1 hafta oldu ve evdeyim. Bu konu için @Mentalfeed üstasın güzel bir testi var. Ellerine koluna sağlık hocam.
Teşekkür ederim, yardımım dokunduysa ne mutlu bana. Evet testini incelemiştim. :)
Uv koruması olmayan plastik koruyucuyu da hiç anlamadım. Neyden koruyacaksın uv den korumazsan
Ben anlayamadım abi, internet'de o kadar araştırdım ancak bir sonuç elde edemedim.

C5 kısmını güncelledim.