@Sercan20 kardeşim eline sağlık güzel bir yıkama olmuş. ev13,b33 ve 2.5 üçlüsünü merak ediyordum. ev13 ve b33 malum rüştünü ispatladı... 2.5 ise kokusu sebebiyle almıştım ama performansı da iyiymiş demekki

ev13 fl ile atarken 1 litreye 50 ml ürün atmak yeterli olur sanırım.
x50 konusunda pw ile sıralı olarak kullandım bu zamana kadar. Boncuk olarak pw iyi gibi geliyor, ama parlaklık ve koku olarak x50 hoşuma gidiyor. Ekonomik çözümler olarak baya seviyorum pw ve x50 ikilisini

s3 için de cam filmlerinde de denedim ama sorun yaşamadım 1 sene boyunca. daha önce autofinesse crystal kullanıyordum. o daha uçucu, alkol oranı daha yoğun gibiydi ama cam filmleri için riskliydi. s3 ve amway fp anlamında başarılı 2 cam ürünü bence(sıradaki ürün amway olur denemek için

). C5 kokusuna bayıldım, masama koydum ara ara kokluyorum şahane vanilya kokusunu

spritz'e göre bi tık daha yoğun gibi,ama yine flowey klasiği olarak kokusuyla fark yaratıyor. flowey'in farklı ürünlerinin de incelemesini bekliyorum
