Gyeon Yeni Wet Coat Incelemesi

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#1
Ürünü 2 hafta önce Volvo ve Duster'a dün itibariyle de Subaru'ya uyguladım. Volvo ve Duster sürekli dışarıda park imkanına sahipler ve her ikisinin kaput, tavan ve bagaj kapağında gün batımından gün doğumuna kadar nemli bir tabaka oluşuyor. Subaru ise sürekli kapalı otoparkta duruyor.
Volvo ve Duster'a ürünü uyguladıktan sonra hortumla su tuttum; Subaru'da ise basınçlı su tuttum. Volvo ve Subaru'nun yüzeyinde az da olsa hidrofobik özellik sağlayan bir katman vardı ama Duster'da hiçbirşey yoktu.
Ürünü korumasız yüzeye uyguladığınızda mucizevi bir hidrofobi oluşmuyor ama geride kaygan bir yüzey oluşuyor. (videoda testi mevcut) . Mevcutta koruma olan ama etkisi azalmış bir yüzeye ürünü uygularsanız o zaman sonuç daha başarılı oluyor. Hatta uyguladıktan sonra ürünü aktif hale getirmek için basınçlı su tutarsanız daha iyi bir sonuç elde edebilirsiniz.
Volvo'ya uygulama yaptıktan 1 hafta sonra sadece su tuttum durum fena değildi. Duster'ı ise bugün class petrolde onalrın köpüğü ile yıkadım ne yazıkki kaputta çok çok az bir hidrofobik alan kalmıştı, çoğunlukla su yüzeyde kalıyordu. Geride kalan paneller ve camlarda ise ürün halen varlığını sürdürüyor. Tamamen ürün yüzeyden gidene kadar gözlemleyeceğim ama şimdilik Duster'da kaputun durumu yüzünden sonuç beni mutlu etmedi desem yeridir.
Ürünü susuz alana sıktığınızda da yüzeyde leke bırakmadı gerçi birde yazın sıcak altında bakmak lazım belki o zaman leke bırakabilir.
Aşağıya videoları sıralıyorum.
İlk sırada Volvo ve Duster'ın videoları var.
2.video Volvo'ya 1 hafta sonra su tutma videosu. (Volvo'nun yan panellerinde uzun yolda oluşan kir vardı, su tutma ile hepsi olmasa da %80'ni akıp gitmişti.)
3.video ise dün Subaru'ya yaptığım uygulamanın videosu :)

Duster'ın bugünkü videsounu da yarın sizlerle paylaşacağım. (Ofiste, dandik bile olsa video düzenleme programı malesef yok :( )
 

DetayDeposu

Tonyukuk07
Firma Yetkilisi
Üye
Katılım
19 Haz 2018
Mesajlar
1,380
Beğeniler
5,562
#10
Güzel inceleme olmuş Hakan hocam emeğinize sağlık güzel bir Türkçe içerik oluşturmuş. Bu sezon forumdan güzel uygulama ve inceleme videoları çıkacağına inanıyorum her ürün için. Yabancı kaynaklara bağımlılığımız azalacak bu tarz içerikler ile. Ürün inceleyen ve ekipmanı olan arkadaşların ellerindeki ürünleri inceleme ve kıyaslaması taraftarıyım. :)

Ürün PW’den çok da farklı gibi gelmedi bana videoda. Elinizdeki Pw ile kıyaslamanız bizlere yol gösterecektir :)
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#12
İnceleme için teşekkürler Hakan güzel inceleme anlatım olmuş. nanolex dahil bir kaç bu tür ürün kullandım bu tür ürünler 2-3 yıkama zor gidiyor.


DENİZLİ
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#13
@SubaruOutback, ellerine saglık hakanım.
güzel inceleme olmuş. 3 araç daha ne olsun. teşekkürler çok faydalı oacaktır.

@Bodrum48, ben kendi fikrimi söylemek isterim. eski versiyon için konuşarak.
benim tercihim olmayan bir ürün. hem uygulama şekli hem f/P olarak . muadili pw gibi fiyatları yakın .
pw:140 bu 150 tl bandında. 1000ml pw bir litrelik ürünle ortalama 33 uygulama çıkartıyor ( orjinal şişe bu degerler. f/P bölünmüşte dahada artarak kar saglayacaktır.) bunun en az kullanımıyla ne kadar çıkaracagını test etmek gerek tabi ama bunun üstüne çıkması zor olur çıksada performan düşecektir ihtiyaç azı kullanımla.
yine pw bahsi geçen kuru kalan alanlarda leke sorunu harici benim en iyi uygulama metedu olan köpük sprey şeklinde bu gibi sorunlar bertaraf edilmiş oluyor. yüzeyde daha homojen yayılıyor ve tutunma - kaplama başarı olasılıgı yükseliyor.

iyi detaylar.
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#14
Eline sağlık Hakan, benim sevdiğim oldukça pratik bir ürün, kısa yıkamaların hayat kurtarıcı ürünleri bunlar. Ayrıca zayıflamış korumalar üstüne de çok etkili oluyor.
 

akko

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
#15
Eline sağlık Hakan, benim sevdiğim oldukça pratik bir ürün, kısa yıkamaların hayat kurtarıcı ürünleri bunlar. Ayrıca zayıflamış korumalar üstüne de çok etkili oluyor.
kesinlikle katılıyorum abi.
Ben ayda 1 kez bu ürünü uyguluyorum mevcut waxımın üzerine, parlaklık ve su iticiliği bu kadar pratik bir ürüne göre çok çok iyi bence.
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#16
Arkadaşlar çok teşekkürler. Firmanın bu ürün için tüketim miktarı 80ml . 80ml baz alınırsa 500ml ürün ile 6 uygulama çıkar. Lakin benim elim biraz bol, 3 uygulama sonrası sadece 1 uygulama daha çıkacak ürün kaldı. Gerçi ben 3 araçta camalra da uyguladım, Volvo'da artı olarak jantlara da ürünü sıktım.
Volvo ve Subaru'nun büyüklüğünü de göz önüne alırsak çok da aşırı bir tüketimim olduğunu düşünmüyorum.
Bu arada, dün otomobili yıkarken Duster'ın kaputunda çok çok az bir hidrofobi oluşmuştu ve su perde şeklinde aşağıya da inenememişti. Diğer alanlarda özellik yan panellerde va yan camlarda ürün görevine devam ediyordu. Bugün ise sabah yağan yağmur ile ofise geldim ve yol boyu kaputta boncuklanma olduğunu hatta 80km/h'den itibaren boncukların yuvarlanma eğilimine girdiğini de gözlemledim. Ofise geldiğimde yağmur çoktan durmuştu, bende hemen bir video çektim. Durduk yere ürün kendini mi yeniledi nedir :D :D
Neyse, dediğim gibi, ürün yüzeyden tamamen silinene kadar incelemeye devam :)
 

akko

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
#17
Arkadaşlar çok teşekkürler. Firmanın bu ürün için tüketim miktarı 80ml . 80ml baz alınırsa 500ml ürün ile 6 uygulama çıkar. Lakin benim elim biraz bol, 3 uygulama sonrası sadece 1 uygulama daha çıkacak ürün kaldı. Gerçi ben 3 araçta camalra da uyguladım, Volvo'da artı olarak jantlara da ürünü sıktım.
Volvo ve Subaru'nun büyüklüğünü de göz önüne alırsak çok da aşırı bir tüketimim olduğunu düşünmüyorum.
Bu arada, dün otomobili yıkarken Duster'ın kaputunda çok çok az bir hidrofobi oluşmuştu ve su perde şeklinde aşağıya da inenememişti. Diğer alanlarda özellik yan panellerde va yan camlarda ürün görevine devam ediyordu. Bugün ise sabah yağan yağmur ile ofise geldim ve yol boyu kaputta boncuklanma olduğunu hatta 80km/h'den itibaren boncukların yuvarlanma eğilimine girdiğini de gözlemledim. Ofise geldiğimde yağmur çoktan durmuştu, bende hemen bir video çektim. Durduk yere ürün kendini mi yeniledi nedir :D:D
Neyse, dediğim gibi, ürün yüzeyden tamamen silinene kadar incelemeye devam :)
abi, gerçekten ben çok memnunum bu üründen ayda 1 kere anca uyguluyorum çünkü çok pahalı.
pw gibi olsa her yıkamada uygulardım heralde :) gerçekten parlaklık, ıslak görünüm ve derinlik katıyor.
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#18
Arkadaşlar çok teşekkürler. Firmanın bu ürün için tüketim miktarı 80ml . 80ml baz alınırsa 500ml ürün ile 6 uygulama çıkar. Lakin benim elim biraz bol, 3 uygulama sonrası sadece 1 uygulama daha çıkacak ürün kaldı. Gerçi ben 3 araçta camalra da uyguladım, Volvo'da artı olarak jantlara da ürünü sıktım.
Volvo ve Subaru'nun büyüklüğünü de göz önüne alırsak çok da aşırı bir tüketimim olduğunu düşünmüyorum.
Bu arada, dün otomobili yıkarken Duster'ın kaputunda çok çok az bir hidrofobi oluşmuştu ve su perde şeklinde aşağıya da inenememişti. Diğer alanlarda özellik yan panellerde va yan camlarda ürün görevine devam ediyordu. Bugün ise sabah yağan yağmur ile ofise geldim ve yol boyu kaputta boncuklanma olduğunu hatta 80km/h'den itibaren boncukların yuvarlanma eğilimine girdiğini de gözlemledim. Ofise geldiğimde yağmur çoktan durmuştu, bende hemen bir video çektim. Durduk yere ürün kendini mi yeniledi nedir :D:D
Neyse, dediğim gibi, ürün yüzeyden tamamen silinene kadar incelemeye devam :)
Pan The Organizer wet coat'u jantlara sıkıyor genelde hızlı bir koruma amacıyla. Biz arabaya bulamıyoruz adam jantlara boca ediyor, aklıma geldi bilmem neden :) Jant dayanımını da merak ettim açıkçası
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#19
Pan The Organizer wet coat'u jantlara sıkıyor genelde hızlı bir koruma amacıyla. Biz arabaya bulamıyoruz adam jantlara boca ediyor, aklıma geldi bilmem neden :) Jant dayanımını da merak ettim açıkçası
Volvo'da jantlara da sıktım bakalım ne kadar dayanım sağlayacak.
Yanlız kafama takıldı, yıkama esnasında kaputta olmayan boncuklanma ertesi gün yağmurda oldu. Ürün kendi kendini mi yeniledi nedir. Neyse o videoyu da eklerim paylaşırım :)
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#20
Volvo'da jantlara da sıktım bakalım ne kadar dayanım sağlayacak.
Yanlız kafama takıldı, yıkama esnasında kaputta olmayan boncuklanma ertesi gün yağmurda oldu. Ürün kendi kendini mi yeniledi nedir. Neyse o videoyu da eklerim paylaşırım :)
Şart olmasa da bir kürleşme süreci yaşamış da olabilir. Bilemiyorum tabi ürünü hiç kullanmadım. Yağmurla temizlenince de ben buyum diye çıkmıştır ortaya :)