Hangi ürünü bitirdiniz ve yorumunuz (resimli)

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#63
Vonixx Spell , uygulaması kolay, kokusu hoş ama maalesef boncuklanması çok zayıf olan bir ürün. Mecbur kalmadıkça bir daha satın alacağımı sanmıyorum.

Bu da videosu

Fraber Lega , şişesinin hacmi 750ml, baskın bir kokusu yok ama hafiften deterjan kokusu burnuma gelmişti. pH değeri de çok yüksek değildi ama fırça gerektiren bir üründü. Ayrıca, her ne kadar test etme şansım olmasa da antioksidan özelliği varmış. Ürünü bir daha satın almak istesem maalesef satışı yok. Distribütör getirmiyor bu ürünü :(

Bu da videosu
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#64
Nerden Baksan Ultimate Wax tan Detaya başladigimdan bu yana 10/12 tane bitirdim Dayanimi zayif 2 hafta 2 yikama gidiyor ama parlaklik her zaman mükemmel



Favori Seramik ürünüm Dayanimi ve Parlakligi çok iyidir.Güncel olarak kullaniyorum harika birseydir kendisi.

internete resim yükleme
 

Ozdemirli

Usta Detaycı
Üye
Katılım
29 Kas 2020
Mesajlar
318
Beğeniler
1,307
Yaş
45
İl
İstanbul
#65
Vonixx Blend Black Spray Wax
Aşırı memnun kaldığım bir ürün. Gerek parlaklık, gerek kayganlık, gerek dayanım, gerekse kullanım kolaylığı bakımından hoşuma gitmiştir kendisi. Bana göre tek iyileştirmesi gereken özelliği sprey başlığı…

 

Deniz_86

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
7 Tem 2022
Mesajlar
139
Beğeniler
362
Yaş
40
İl
Ankara
#66
Vonixx Blend Black Spray Wax
Aşırı memnun kaldığım bir ürün. Gerek parlaklık, gerek kayganlık, gerek dayanım, gerekse kullanım kolaylığı bakımından hoşuma gitmiştir kendisi. Bana göre tek iyileştirmesi gereken özelliği sprey başlığı…

Ben de @Sefa46 hocamın tavsiyesi ile almıştım. Çok memnun bir şekilde kullanıyorum. Dediğiniz gibi sprey biraz zayıf :)
 

Ozdemirli

Usta Detaycı
Üye
Katılım
29 Kas 2020
Mesajlar
318
Beğeniler
1,307
Yaş
45
İl
İstanbul
#67
Leraton A3 Tatlı Kavun aromalı kova şampuanı
Ürün oldukça konsantre. 8 litre suya 20ml yeterli geldi. Kokusu öyle baskın değil ama kavun kokusu geliyor. Kayganlığı iyi derecede diyebilirim. Araç üzerinde hemen kurumuyor. Kolayca durulanıyor. Angelwax’ın bir şampuanı var birebir aynısı. Bilen birisi bu iki şampuan aynı fabrikadan çıkıyor derse şaşırmam :)
 

eddy35

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
7 Eyl 2020
Mesajlar
117
Beğeniler
361
Yaş
35
İl
izmir
#68
Leraton A3 Tatlı Kavun aromalı kova şampuanı
Ürün oldukça konsantre. 8 litre suya 20ml yeterli geldi. Kokusu öyle baskın değil ama kavun kokusu geliyor. Kayganlığı iyi derecede diyebilirim. Araç üzerinde hemen kurumuyor. Kolayca durulanıyor. Angelwax’ın bir şampuanı var birebir aynısı. Bilen birisi bu iki şampuan aynı fabrikadan çıkıyor derse şaşırmam :)
Çok beğendiğim bir seri a3, her kokusunu kullanıyorum ama çikolata bambaşka:gulumsemex:
 

Ozdemirli

Usta Detaycı
Üye
Katılım
29 Kas 2020
Mesajlar
318
Beğeniler
1,307
Yaş
45
İl
İstanbul
#69
Adams Rinseless Wash
Artık üretilmiyor, yerine alternatif olarak waterless wash adlı ürünü mevcut ama çok sayıda da rakibi var.
Benim gibi yıkama yeri olmayan, benzinliğe mahkum detaycılar için çok kullanışlı bir ürün. Arabayı yıka ve kurula şeklinde çok pratik, özellikle yaz aylarında az kirli durumlarda hayat kurtarıcı. Değişik seyreltme oranlarıyla quick detailer ve kil kaydırıcı olarak da kullanıldığından bana göre joker ürünlerin başında geliyor bu ve muadilleri.
Üretimi durduğu için ONR’den devam edeceğiz…