Hangi ürünü bitirdiniz ve yorumunuz (resimli)

mirafiori

Uzman Detaycı
Emektar Detaycı
Üye
Katılım
14 Eki 2020
Mesajlar
1,451
Beğeniler
4,275
Yaş
41
İl
İstanbul
#41
bende bu ürünü almayı düşünüyordum. Siyah araçta matlaşma yapmaması başlıca hedefimiz. Üründen neden memnun kalmadığınızı öğrenebilir miyiz ?
Memnuniyetsizlik değil, yazlık şampuan,kışın çok fazla bir becerisi yok ürünün. Yaz için ideal. Ben getiren firmadan ve alışveriş deneyimimden memnun kalmadım.
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#43


Valet Pro nun bence en güzel detay ürün ü komple bitirdim cok begendim islevselligi cok iyi tekrar alirmiyim alirim :)



Güzel ürün begendim ancak hybridlerin karsisinda sansi pek yok.
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#46
Ürünleri çöpe attıktan sonra foto çekmek aklıma geldi ve haliyle çekemedim. Bu ara hızlı bir şekilde depoda tuttuğum ürünleri bitirmeye başladım.
Geçen gün çamaşır kokulu ve bir halta yaramayan auto finesse verso yani kendini temizlemekten aciz apc'yi bitirdim.
Bir apc, nasıl olurda bu kadar beceriksiz olabilir ya, aldığım günden beri bitirmek için her fırsatı değerlendirdim ve nihayet bitirdim. Bir daha kesinlikle satın almam. Birde gidip 2 tane almıştım. Umarım depoda 1 tane daha kalmamıştır.

Autofinesse Glisten'ı da arkadaşımın aracında bitirmeyi planlıyorum. O da bir daha asla satın almayacağım ürünlerin arasında yer alıyor. Kötü mü, değil ama benim beklentimi karşılamadı. Bu kadar teknolojik ürün varken gidip onu almam. Geride kaldı maalesef. Ha ilk çıktığında fena değildi.

Autofinesse Satin'in de sonlarına yaklaştım. Bitsin diye artık lastiklere 3 kat sürüyorum, hayatımda ne değişiyor derseniz hiçbir şey, zira isterseniz 10 kat sürün yine de dayanımı ve görüntü değişmiyor. Kötü ürün mü, değil ama bunu da bir daha satın alacağımı sanmıyorum.

Liquid Elements Quick Detailer'ı bitirdim. Konusu zaten forumda var.

Bu arada, depoda nigrin performance serisi lastik parlatıcı vardı onu da dün bitirdim. Çok severek beğenerek kullandığım üründü. Videosunu da çektim. Etkisi da gayet güzel. :) @Tonyukuk07 Anam Nigrin ellerinden öper :)
 
Son düzenleme:

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#47


Valet Pro nun bence en güzel detay ürün ü komple bitirdim cok begendim islevselligi cok iyi tekrar alirmiyim alirim :)



Güzel ürün begendim ancak hybridlerin karsisinda sansi pek yok.
Luxury Gloss çok güzel ürün ama evet teknolojik değil. Yüzeyi parlak ve kaygan hale getiriyor. Etkisi 1 ay sürüyor. Ölüyü bile parlak gösterebiliyor :)
Uygulaması eziyetli değil. Sık ve sil. (Yıka ve çık gibi oldu :D )
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#48


Bir K2 Pro Roton un Sonuna daha geldik Toplamda 12 litreye kadar tükettim Fiyat Performansin üzerinde bir ürün Demirtozu icin başka markaya bakmiyorum artik :)




K2 Pro Velor 3 litre Bitirdim Zymol Concours tan sonra Kokusuna bayildigim harika bir ürün tavan ve kapi dosemelerini temizledigimde sıfır köpürme durulamaya gerek kalmiyor Velor la devam ediyorum.(Meg Ceramic Liquid Wax in Kokusuda Muazzamdir 3 uncu Favorim :) Haksizmiyim @Berkay )



Yüksek Konsantre ve Temizlik kabiliyeti ile begendim Fiyati gayet gunumuz sartlarinda uygun.



Bir Efsanenin daha sonuna geldik 5 yilda Kac galon bitirdim hatirlamiyorum bile :)
 

Berkay

Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#49


Bir K2 Pro Roton un Sonuna daha geldik Toplamda 12 litreye kadar tükettim Fiyat Performansin üzerinde bir ürün Demirtozu icin başka markaya bakmiyorum artik :)




K2 Pro Velor 3 litre Bitirdim Zymol Concours tan sonra Kokusuna bayildigim harika bir ürün tavan ve kapi dosemelerini temizledigimde sıfır köpürme durulamaya gerek kalmiyor Velor la devam ediyorum.(Meg Ceramic Liquid Wax in Kokusuda Muazzamdir 3 uncu Favorim :) Haksizmiyim @Berkay )



Yüksek Konsantre ve Temizlik kabiliyeti ile begendim Fiyati gayet gunumuz sartlarinda uygun.



Bir Efsanenin daha sonuna geldik 5 yilda Kac galon bitirdim hatirlamiyorum bile :)
Kesinlikle muazzam :begenixx:
 

ege

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#51
yılların ürünü. ne kadara almıştım diye baktım koçtaş alımı oldugu için 16 tl gibi bir rakama ulaştım.2016.
uzun süre dibinde beklemedeydi. test ederim diye ama son vuruşu yaptım.

eh işte bir ürün. yeni şişesiyle hala satışta anladıgım kadarıyla. 118 tl asla etmez. Sonax Cilalı Şampuan 500 ml | Sonax Shop
cila etkisi göstermesi için çok fazla kullanılması gerekli ve köpürme orta karar. su seçiyor. temizlik kabileyeti kafi . yeni bir formalizasyona gidilmemişse bu söylediklerim geçerli elbette.

kapak açma mekanizması çok sorunluydu tırnagı tutmuyor ve yukarı kalkıyordu.ürün hava alma riskiyle karşı karşıya kalıyordu . koli bandıyla çözüme gitmiş olsamda ( aç-kapalı tabi ) bir ekside burdan almış. zati firmada bunu görüp çek-bas kapak kullanmaya geçmiş. ama onlarda sorunlu.

neyse bir artı olarak alt kısmına tak-çıkar bir ölçü aparatı koymaları güzel olmuştu. gerçi hiç kullanmadım gülücük. dibinde kalır zayi olur sinirlerim bozulur diye.

ben çok çeşit cilalı temizleyici kullanıyorum. kısaca söylemek gerekirse kıyaslamalarım bu yönden daha verimli oluyor .bu ürün 5-6 bareminde kaldı. carnauba özü niteligi sentetiklerde tutunmada başarılı olsada sarfiyat miktarı yüzleri güldürmüyor.

 

raptor187

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
2 Ara 2021
Mesajlar
44
Beğeniler
35
Yaş
34
İl
Gaziantep
#52
Fraber bersolux şampuanını bitirdim aracın rengi oldukça soluk duruyordu temizlik de eh işte kışın deneme amaçlı kullanmıştım aracım korumasızdı belki de ondan da memnun kalmadım
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#53
yılların ürünü. ne kadara almıştım diye baktım koçtaş alımı oldugu için 16 tl gibi bir rakama ulaştım.2016.
uzun süre dibinde beklemedeydi. test ederim diye ama son vuruşu yaptım.

eh işte bir ürün. yeni şişesiyle hala satışta anladıgım kadarıyla. 118 tl asla etmez. Sonax Cilalı Şampuan 500 ml | Sonax Shop
cila etkisi göstermesi için çok fazla kullanılması gerekli ve köpürme orta karar. su seçiyor. temizlik kabileyeti kafi . yeni bir formalizasyona gidilmemişse bu söylediklerim geçerli elbette.

kapak açma mekanizması çok sorunluydu tırnagı tutmuyor ve yukarı kalkıyordu.ürün hava alma riskiyle karşı karşıya kalıyordu . koli bandıyla çözüme gitmiş olsamda ( aç-kapalı tabi ) bir ekside burdan almış. zati firmada bunu görüp çek-bas kapak kullanmaya geçmiş. ama onlarda sorunlu.

neyse bir artı olarak alt kısmına tak-çıkar bir ölçü aparatı koymaları güzel olmuştu. gerçi hiç kullanmadım gülücük. dibinde kalır zayi olur sinirlerim bozulur diye.

ben çok çeşit cilalı temizleyici kullanıyorum. kısaca söylemek gerekirse kıyaslamalarım bu yönden daha verimli oluyor .bu ürün 5-6 bareminde kaldı. carnauba özü niteligi sentetiklerde tutunmada başarılı olsada sarfiyat miktarı yüzleri güldürmüyor.

Tek başına çok büyük bir etkisi yok. Yüzeyde bozulmaya başlamış bir hidrofobi varsa onu güzel canlandırıyor(du) Bende açıkçası 1 defa kullandıktan sonra bir daha satın almamıştım.
Cilalı şampuanlarda yüzeyde beklentiyi karşılayacak bir hidrofobi yapabilmesi için kova yerine yüzeye boca etmek lazım. Tabi, gerçekten içinde cila barındırıyorsa bu geçerli. Yoksa süngere de döksen hiçbir etkisi olmayan şampuanlar var.
Cilalı şampuan grubunda yüzeyi haddinden fazla cilalı yapabilen şampuanlar sadece Japonlarda var. Soft99 bu konuda çok başarılı ve etkisi de öyle 1 hafta değil 1 ay sürüyor. Adamlar gerçekten cilalı şampuan yapmışlar ama süngere döküp uygulamak lazım. Zaten yoğunluklarından ve kremsi kıvamından da bu şampuan iş yapar diyorsun :)
 
Beğeniler: ege

ege

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#54
Tek başına çok büyük bir etkisi yok. Yüzeyde bozulmaya başlamış bir hidrofobi varsa onu güzel canlandırıyor(du) Bende açıkçası 1 defa kullandıktan sonra bir daha satın almamıştım.
Cilalı şampuanlarda yüzeyde beklentiyi karşılayacak bir hidrofobi yapabilmesi için kova yerine yüzeye boca etmek lazım. Tabi, gerçekten içinde cila barındırıyorsa bu geçerli. Yoksa süngere de döksen hiçbir etkisi olmayan şampuanlar var.
Cilalı şampuan grubunda yüzeyi haddinden fazla cilalı yapabilen şampuanlar sadece Japonlarda var. Soft99 bu konuda çok başarılı ve etkisi de öyle 1 hafta değil 1 ay sürüyor. Adamlar gerçekten cilalı şampuan yapmışlar ama süngere döküp uygulamak lazım. Zaten yoğunluklarından ve kremsi kıvamından da bu şampuan iş yapar diyorsun :)
katılıyorum hakanım. ama soft99 da öyle 1 ay bende rüya. görseldeki bu senpai (bu terimide bi tek sen bilirsin) üründen bir iki şişe bitirdim. yargıcı az desteklemedim bununla.
gerekten saygıyı hak etsede sarfiyat çok yüksek tutulmalı ki başarı gelsin. bu arada ne kadar uyguna alıyormuşuz o tarihte yahu.



gerçi bu konuda benim favlarım başka. gülücük.

iyi detaylar.
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#55
katılıyorum hakanım. ama soft99 da öyle 1 ay bende rüya. görseldeki bu senpai (bu terimide bi tek sen bilirsin) üründen bir iki şişe bitirdim. yargıcı az desteklemedim bununla.
gerekten saygıyı hak etsede sarfiyat çok yüksek tutulmalı ki başarı gelsin. bu arada ne kadar uyguna alıyormuşuz o tarihte yahu.



gerçi bu konuda benim favlarım başka. gülücük.

iyi detaylar.
Extra Gold ilginç bir ürün, zira tek başına bir işe yaramıyor ama zayıflamış bir koruma var ise onu canlandırıyor . Tabi bu koruma ile şampuanın uyumlu olması lazım, bla bla bla.
Özetle, extra gold dışındakilerin hepsi tek başına iş görebiliyor :)

P.S: Tarih oldu o fiyatlar :(
 

ege

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#56
Extra Gold ilginç bir ürün, zira tek başına bir işe yaramıyor ama zayıflamış bir koruma var ise onu canlandırıyor . Tabi bu koruma ile şampuanın uyumlu olması lazım, bla bla bla.
Özetle, extra gold dışındakilerin hepsi tek başına iş görebiliyor :)

P.S: Tarih oldu o fiyatlar :(
zati bende artık başka markalara yönelmiştim bitince. nitekim yeni ürün geliştirmede yetersiz kalmışlardı ve akabinde, zaman zarfında yeni tedarikçisi hiç cezbedici indirim yapmıyordu. sıkılıyor insan hep aynı marka ürün kullanınca.
yeni bitenlere kadar ..

iyi detaylar.
 

Cilacı

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
2 Haz 2022
Mesajlar
697
Beğeniler
2,314
İl
İstanbul
#57
Hızlı cila konsteptinde Auto finesse finale bitirdim deneyimlediğim kadarıyla ürün parlaklık ve su iticilik konusunda kusursuz çalışmakta fakat wax a zarar veriyor zaten yüzey temizleyici cila olarak belirtilmiş o yüzden şuan koch chemie protector wax a geçiş yaptım bu üründen çok daha memnunum bereketli ve sarfiyat çok az su iticilik ve parlaklık müthiş uygulaması kolay aracın her tarafına uyguluyorum bitecek gibi durmuyor biçilmiş kaftan araç başı 15-20 ml anlık sulanırıp bekletmeden uyguluyorum
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#59


K2 Velor K2 Lotar K2 Roton

Velor un Kokusu Harika Temizlik Kabiliyeti güzel Tavan ve Doseme icin Köpürmeden temizlik yapmasi cok iyi.

Lotar i ben 1/10 Sulandirarak kullandim gayet memnun kaldim.

K2 Roton Hizli calismasi ve hemen tepkimeye girmesi cok iyi Petrol de Jant temizlemek icin ideal sure kisitli oldugu icin avantaj olabilir.