Merhaba, Soft99 un glaco serisinden hangi cam kaydırıcaları kullandınız. 3-4 tane farklı ürün var birbirleri arasındaki farkı tam olarak anlayamadım. Ultra glaco olan var ömrü daha uzun sanırım onun. Birbirleri arasında su iticilik farklarını bilen var mı ?
Merhaba, Soft99 un glaco serisinden hangi cam kaydırıcaları kullandınız. 3-4 tane farklı ürün var birbirleri arasındaki farkı tam olarak anlayamadım. Ultra glaco olan var ömrü daha uzun sanırım onun. Birbirleri arasında su iticilik farklarını bilen var mı ?
Ultra Glaco olanın dayanımı diğerlerine göre çok daha iyi. Öncesinde glaco dx kullandım 3-4 ay arasında etkisi çok azalmıştı. Eylül ayında ultra glaco uyguladım hala etkisi çok iyi diyebilirim.
Merhaba, Soft99 un glaco serisinden hangi cam kaydırıcaları kullandınız. 3-4 tane farklı ürün var birbirleri arasındaki farkı tam olarak anlayamadım. Ultra glaco olan var ömrü daha uzun sanırım onun. Birbirleri arasında su iticilik farklarını bilen var mı ?
Roll on en az dayanımlısı, ultra en uzun dayanımlısı Q olanı ise en rahat uygulananı. Kendi görüşüm böyle. Dün Nasiol glasshield uyguladım bakalım o nasıl çıkacak.
Ultra Glaco olanın dayanımı diğerlerine göre çok daha iyi. Öncesinde glaco dx kullandım 3-4 ay arasında etkisi çok azalmıştı. Eylül ayında ultra glaco uyguladım hala etkisi çok iyi diyebilirim.
Roll on en az dayanımlısı, ultra en uzun dayanımlısı Q olanı ise en rahat uygulananı. Kendi görüşüm böyle. Dün Nasiol glasshield uyguladım bakalım o nasıl çıkacak.
Nasiolu 2023 yılında sıfır aracıma uyguladım araç şuan 10.000km de ilk zaman ki gibi etkisi olmasada halen camda damlacık oluşturuyor ve kaydırıcılık sağlıyor (tabi 4-5 yıkamada bir koch chemie pw uyguluyorum bu uzun dayanıma onunda faydası olabilir)
Yani DX i 3 ayda bir tazelersek Ultra Glaco ya göre daha iyi bir su kaydırıcılık elde ederiz diyebilir miyiz ? Bir de içindeki sıvı ön camı kaç kere yapmaya yeter sizce.
Yani DX i 3 ayda bir tazelersek Ultra Glaco ya göre daha iyi bir su kaydırıcılık elde ederiz diyebilir miyiz ? Bir de içindeki sıvı ön camı kaç kere yapmaya yeter sizce.
Ultra glaco tavsiye ederim öyle aman aman fark yok 70 km/h üstünde işini iyi yapıyor ben bütün camları cam tavan dahil 2 kez yapıyorum ön camıda + 2 kez daha yapıyorum tek kutu ile.
Merhaba. Ürünün kurumasına izin vermeyin. Sıktıktan hemen sonra hızlıca durulayın.
Ayrıca uygulama öncesinde yüzeyin tamamen temiz ve kalıntısız olduğundan emin olun.