Hızlı Soru - Cevap

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,562
Beğeniler
25,892
Yaş
37
İl
Ankara
Sefa hocam bu ürünün K2 neorime göre farkı sanırım ph değerinin nötr olması değil mi?

K2 neorimde asitsiz ama alkali daha güçlü bir temizleyici değil mi?
Selamlar hocam Meguiars Ph Nötr degildir.Alkali Üründür :)

Neorimden Tek Farki Konsantre olmasi tabi konsantre olunca Alkali degeride dusmus oluyor.
 

senturk35

Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Nis 2022
Mesajlar
465
Beğeniler
1,802
İl
İzmir
Selamlar hocam Meguiars Ph Nötr degildir.Alkali Üründür :)

Neorimden Tek Farki Konsantre olmasi tabi konsantre olunca Alkali degeride dusmus oluyor.
Anladım o zaman k2 neorim kadarda agresif bir temizleyici olmuyor. Kış aylarında kirli jant lastik için K2 ve yaz aylarındaki nispeten daha temiz yüzeylerde kullanmak mantıklı gibi duruyor.
 
Son düzenleme:

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,562
Beğeniler
25,892
Yaş
37
İl
Ankara
Anladım o zaman k2 neorim kadarda agresif bir temizleyici olmuyor. Kış aylarında kirli jant lastik için K2 ve yaz aylarındaki nispeten daha temiz yüzeylerde kullanmak mantıklı gibi duruyor.
Temizlik kabiliyeti cok guzel hocam ben ozellikle.kopuk pompasinda kullandim iyi sonuc aliyorum Flowey R1 le ayni seviyede diyebilirim
 

Ayazkahraman

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
25 Eyl 2020
Mesajlar
247
Beğeniler
458
Yaş
37
İl
Ankara
Pw ye çok toz tutuyor diyorlar onuds geçtim fiyat farkı fazla o aradaki farka eldivenimi yenilerim
Toz tutma olayini kendiniz deneyimlediniz mi yoksa sagdan soldan duydugunuzumu yaziyorsunuz normalde Toz cekme olayi mümkün degil bu tarz ürünlerde kullandigik icin biliyorum kalite olarak polytopla kiyaslamamak lazim.
 

Omerfru

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
21 Oca 2021
Mesajlar
39
Beğeniler
12
İl
Ankara
Toz tutma olayini kendiniz deneyimlediniz mi yoksa sagdan soldan duydugunuzumu yaziyorsunuz normalde Toz cekme olayi mümkün degil bu tarz ürünlerde kullandigik icin biliyorum kalite olarak polytopla kiyaslamamak lazim.
Malesef kullanmadım ancak kullanıcıların yorumları o şekilde idi hem Türk hem Yabancı o yüzden emin olamadım hemde pw polytopa göre pahalı geldi arabaya zaten her sezona girmeden fusso coat yapıyorum yakında da ppf kaplanıcak bunu destekleyici olarak yıkama sonralarında kullanacağım o yüzden fiyat olarak çokta uçmak istemiyorum
 

E4321

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
24
Beğeniler
4
Yaş
32
İl
Samsun
Merhaba Dış Plastik bölümler, kapı eşiklerindeki plastik ksımlar ve lastikler için kullanılabilecek UV korumalı ürün öneriniz nedir acaba
 

rewhere

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2025
Mesajlar
133
Beğeniler
325
Yaş
38
İl
Zonguldak
Hızlı cila için bende nacizane Vonixx hydrox pro öneriyorum. Ürünü 1:20 seyreltme ile 10 ay kalıcılığı olduğu söyleniyor. 10 ay olmasa da 5 aydır hala aracın üstünde duruyor çok memnunum.
 

keremunlr

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
14 Kas 2024
Mesajlar
108
Beğeniler
372
İl
Gebze
Carpro Perl
Konsantre üründür, kullanılacak bölgeye göre sulandırılarak kullanılır, bu sayede ekonomiktir.
Ben de kullanıyorum çok memnunum.
1:1 seyreltme ile lastik parlatıcı ve dış trim koruyucu.
1:3 seyreltme ile iç trimlere kullanıyorum.
Benim için tek kötü yanı kış için lastiklerde çok uygun olmaması. Su bazlı olduğundan sanırım diğer ürünler kadar yüzeyde kalamıyor.
 

E4321

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
24
Beğeniler
4
Yaş
32
İl
Samsun
Koch Chemia Pss ürünü dış trimler ve lastikler için güzel bir ürün diye okudum forumdaki yorumlarda, peki motor kısmına da uygulamaya uygun mudur acaba ? Ve Tecrübe eden varsa Carpro Perl ile kıyaslarsak hangisini önerirsiniz acaba?
 

berkesennturk

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Nis 2024
Mesajlar
605
Beğeniler
3,266
İl
.
Koch Chemia Pss ürünü dış trimler ve lastikler için güzel bir ürün diye okudum forumdaki yorumlarda, peki motor kısmına da uygulamaya uygun mudur acaba ? Ve Tecrübe eden varsa Carpro Perl ile kıyaslarsak hangisini önerirsiniz acaba?
Ben su bazlı yani sulandırılan plastik ve lastik parlatıcıları önermiyorum yağmura ve dış etkene dayanımları solvent bazlı parlatıcılar gibi olmuyor dayanım daha düşük zaman zaman akma tarzı izde yapabiliyor, perl ve pss denemedim deneyen arkadaşlarımızın bu yönde bir deneyimi var ise yazacaklardır.
 

tolgabasak91

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
6 Ara 2022
Mesajlar
190
Beğeniler
921
Yaş
34
İl
Keşan
herkese merhaba. araçtaki kireç lekeleri için carpro spotless 2.0 ürününü aldım. daha önce tecrübe eden arkadaşlar varsa dikkat etmem gereken bi durum var mı uygulanışını nasıl yaptınız bi fikir verirseniz sevinirim
 

enesbkds

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
13 Nis 2025
Mesajlar
276
Beğeniler
688
İl
İstanbul
herkese merhaba. araçtaki kireç lekeleri için carpro spotless 2.0 ürününü aldım. daha önce tecrübe eden arkadaşlar varsa dikkat etmem gereken bi durum var mı uygulanışını nasıl yaptınız bi fikir verirseniz sevinirim
Spotless değilde ee custom car ın kireç çözücüsünü kullanmıştım sıkıp 10 15 saniye bekleyip silmeye ve ön camda kullanmamaya dikkat etmenizi tavsiye ederim