Hızlı Soru - Cevap

Omerfru

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
21 Oca 2021
Mesajlar
40
Beğeniler
12
İl
Ankara
Öne çıkan konu #29,941
Arka kısmın deformesi sorun yaratmaz, iş görür
Korkum zaten iyi çalışıp çalışmaması değil tekrar çıkarabilmek. Sanırım iade üründü bu çünkü sağ alttaki deforme bana geldiğinde vardı diğer yorumlarda baktım sorunsuz. Birde dişli kısımları korozyon olmuş yeşil yeşildi sanırım kim kullandıysa abanıp sıkmış ihale bana kaldı. Markaya yazdım belki yardımcı olurlar olurlarsa güzel olucak
 

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
754
Beğeniler
1,405
Yaş
45
İl
Istanbul
Korkum zaten iyi çalışıp çalışmaması değil tekrar çıkarabilmek. Sanırım iade üründü bu çünkü sağ alttaki deforme bana geldiğinde vardı diğer yorumlarda baktım sorunsuz. Birde dişli kısımları korozyon olmuş yeşil yeşildi sanırım kim kullandıysa abanıp sıkmış ihale bana kaldı. Markaya yazdım belki yardımcı olurlar olurlarsa güzel olucak
(Pirinç malzeme) metal olarak yapısı gereği suyu gördüğü anda oksitlenir, gördüğünüz şey metalin oksitlenmesidir,

Yenisini de alsanız 1-2 kullandıktan sonra sökün aynı oksitlenmenin olduğunu şait olursunuz., Pirinç yapısı gereği elinizdeki terleme / yağ vb. şeylerden bile anında etkilenen bir metaldir.,

Pirinç yapısı gereği çok yumuşak bir metaldir, ürün size gelmeden önce doğal olarak montaj sırasında hafif deformeler yaşanması kaçınılmazdır.
 

Omerfru

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
21 Oca 2021
Mesajlar
40
Beğeniler
12
İl
Ankara
(Pirinç malzeme) metal olarak yapısı gereği suyu gördüğü anda oksitlenir, gördüğünüz şey metalin oksitlenmesidir,

Yenisini de alsanız 1-2 kullandıktan sonra sökün aynı oksitlenmenin olduğunu şait olursunuz., Pirinç yapısı gereği elinizdeki terleme / yağ vb. şeylerden bile anında etkilenen bir metaldir.,

Pirinç yapısı gereği çok yumuşak bir metaldir, ürün size gelmeden önce doğal olarak montaj sırasında hafif deformeler yaşanması kaçınılmazdır.
Yo biliyorum oksit olur suyu görünce demek istediğim iade bir ürün belki benden önceki alıp iade eden yaptı maksadıyla söyledim onu zaten.
 

tolgabasak91

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
6 Ara 2022
Mesajlar
190
Beğeniler
921
Yaş
34
İl
Keşan
k2 serüvenine bende katılıp bela almak istiyorum ama 3 farklı çeşidi mevcut hangisinin koku olayı daha iyidir :)
 

arayco

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Mar 2026
Mesajlar
31
Beğeniler
9
Yaş
26
İl
ankara
Yo biliyorum oksit olur suyu görünce demek istediğim iade bir ürün belki benden önceki alıp iade eden yaptı maksadıyla söyledim onu zaten.
Benimkide aynı şekilde korozyonluydu ancak çiziksizdi. Kalite kontrol testleri esnasında olduğunu düşünerek iade etmedim sorun mu bilemem
 

rewhere

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2025
Mesajlar
133
Beğeniler
325
Yaş
38
İl
Zonguldak
bear force köpük aparatını bosch aquatak 135 ile kovadan su çekerek kullanacağım için 1.25 nozzle söküp 1.1i takayım dedim 1.25 çıkmak bilmedi ağzı biraz bozuldu bunu 1.1 i beğenmezsem tekrar taktığımda sorun olur mu? Sorun olursa bunu nereden bulabilirim
Hocam elimde fazla var olmazsa haber edin kargo ne kadar tutar bilmiyorum ama ücretsiz gönderirim.
 

irfanziii

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
2 Kas 2020
Mesajlar
19
Beğeniler
91
Yaş
33
İl
Trabzon
K2 Bela’nın yanına kova şampuanı olarak ne alsak olur acaba ? Aracımda yeni seramik kaplama var. İşlem yapıldığından beri ph nötr şampuanım yok diye yıkamıyorum aracı Bir de kova şampuanını da köpüklü pompayla atıp öyle temaslı yıkama yapmak istiyorum. Deneyen verim alan var mıdır ?
 

Omerfru

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
21 Oca 2021
Mesajlar
40
Beğeniler
12
İl
Ankara
Benimkide aynı şekilde korozyonluydu ancak çiziksizdi. Kalite kontrol testleri esnasında olduğunu düşünerek iade etmedim sorun mu bilemem
Benimkide aynı şekilde korozyonluydu ancak çiziksizdi. Kalite kontrol testleri esnasında olduğunu düşünerek iade etmedim sorun mu bilemem
Satıcı sağolsun bilgilendirdi iade edenler yok olanlarda hasarlı olanlar dedi gelse bile gönderim sağlamıyorlarmış ben zaten iade ürün olup olmamasına takmıyorum dedim acaba o sağ alttaki hasar ondan dolayımı oda fabrikadan öyle gelmiş olabilir dedi. Benim hatam olmasına rağmen sağolsun 1.25 nozzle gönderelim dedi tekrardan gayet ilgili idi Satıcı eğer bu forumdaysa ve görüyorsa tekrardan çok teşekkür ederim kendisine
 

Baykara

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
9 Nis 2024
Mesajlar
22
Beğeniler
87
İl
İstanbul
Satıcı sağolsun bilgilendirdi iade edenler yok olanlarda hasarlı olanlar dedi gelse bile gönderim sağlamıyorlarmış ben zaten iade ürün olup olmamasına takmıyorum dedim acaba o sağ alttaki hasar ondan dolayımı oda fabrikadan öyle gelmiş olabilir dedi. Benim hatam olmasına rağmen sağolsun 1.25 nozzle gönderelim dedi tekrardan gayet ilgili idi Satıcı eğer bu forumdaysa ve görüyorsa tekrardan çok teşekkür ederim kendisine
bear force distribitörü Onur isimli arkadaşımız çok ilgili, çözüm odaklı bir esnaflık yapıyor, firma olarak satmamasına rağmen bana bosch pro makine için foam cannon bağlantı ara parçasını bulup gönderdi. Bir malzemede belki de bizden kaynaklanan sorunu söylediğimde uğraşma abi ben yollayım sana yenisini dedi. ali expresten aldığımız şeylerin hepsini ülkeye getirmeye başladılar. uzun zamandır çinden aldığım kısa tetik ve farklı nozullar ile eski beyaz tip bear force kullanıyordum. şuan ülkede hem yeni tip hem Pro versiyonları satılıyor, hem kısa tetik tabanca ve uzatma borusunu bulabiliyoruz. Foruma üyemi bilmiyorum okuyorsa selamlar olsun işleri rast gitsin.
 

Omerfru

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
21 Oca 2021
Mesajlar
40
Beğeniler
12
İl
Ankara
bear force distribitörü Onur isimli arkadaşımız çok ilgili, çözüm odaklı bir esnaflık yapıyor, firma olarak satmamasına rağmen bana bosch pro makine için foam cannon bağlantı ara parçasını bulup gönderdi. Bir malzemede belki de bizden kaynaklanan sorunu söylediğimde uğraşma abi ben yollayım sana yenisini dedi. ali expresten aldığımız şeylerin hepsini ülkeye getirmeye başladılar. uzun zamandır çinden aldığım kısa tetik ve farklı nozullar ile eski beyaz tip bear force kullanıyordum. şuan ülkede hem yeni tip hem Pro versiyonları satılıyor, hem kısa tetik tabanca ve uzatma borusunu bulabiliyoruz. Foruma üyemi bilmiyorum okuyorsa selamlar olsun işleri rast gitsin.
Valla sağolsun kaliteli adamm böylesi az kalmıştır ben içine ettim malzemenin ama kendisi gönderdi mahcup bıraktı beni. Kırılsın mjjc alıcaktım vazgeçtim o düşünceden yine gidip kendisinden bearforce alıcağım.
 

eminewe

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 Eki 2023
Mesajlar
11
Beğeniler
23
Yaş
31
İl
Bursa
K2 Bela’nın yanına kova şampuanı olarak ne alsak olur acaba ? Aracımda yeni seramik kaplama var. İşlem yapıldığından beri ph nötr şampuanım yok diye yıkamıyorum aracı Bir de kova şampuanını da köpüklü pompayla atıp öyle temaslı yıkama yapmak istiyorum. Deneyen verim alan var mıdır ?
Bela’yı kova şampuanı olarak da kullanabilirsiniz.
 

35sk

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
14 May 2025
Mesajlar
18
Beğeniler
11
Yaş
35
İl
izmir
K2 Bela’nın yanına kova şampuanı olarak ne alsak olur acaba ? Aracımda yeni seramik kaplama var. İşlem yapıldığından beri ph nötr şampuanım yok diye yıkamıyorum aracı Bir de kova şampuanını da köpüklü pompayla atıp öyle temaslı yıkama yapmak istiyorum. Deneyen verim alan var mıdır ?
merhaba, ben ön yıkamada k2 bela benzeri bora kullanıyorum. üzerine de köpük pompası ile vonixx vfloc atarak temaslı yıkama yapıyorum. genel olarak ikisinin de kir çözücülüğünden memnunum. v-floc için seramik kaplı araçlarda uygulanabilir demiş sitede. siz de bir kontrol ederseniz iyi olur.

Vonixx V-FLOC – Süper Konsantre Ph Nötr Araç Şampuanı 1: 400 - 1.5 Litre
 

lampsy

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Şub 2021
Mesajlar
599
Beğeniler
797
Yaş
38
İl
Ankara

Erkan KOCAKAYA

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Ağu 2023
Mesajlar
1,106
Beğeniler
4,079
Yaş
46
İl
Bartın
İyi Akşamlar ,

Cuma günü stoklarımıza giren yeni twist havlularımızdan 1 ürüne iyi bir indirim yaparak perakende satalım diye karar aldık .

Her zamanki kalitemiz , İşciliğimiz , Kalite Kontrolümüz , titizliğimiz bu üründe’de mevcut olup Orjinal Güney Kore menşeli
% 80 Polyester %20 Polyamide
Twisted Oto Kurulama havlusudur .

Ebat 50x70 cm olup , 1/2 Aracı hiç sıkmadan çok rahatlıkla kurulayabilirsiniz .

Ürünü kendi sitemizden ( 569 TL ) ve hepsiburada üzerinden ( 599 TL ) alabilirsiniz

Kendi sitemizde komisyon olmadığı için daha ekonomik fiyatlandırdık.

Linkleri aşağıya bırakıyoruz , ihtiyacı olan arkadaşlar faydalansınlar .

Mikrofiber Market Link

https://www.mikrofibermarket.com/superclean-duo--twist-towel---50x70-cm----1200-gsm---td-004

Hepsiburada Link

https://app.hb.biz/ZwnfSnSW9HOc
Merhabalar, ürünü almak istediğimde kargo ile 650 liraya geliyor, havale seçeneğini seçince. Bilgilendirme eksik olmuş. Kolay gelsin.
 

SuperClean

Firma Yetkilisi
Üye
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
129
Beğeniler
700
İl
Istanbul
Merhabalar, ürünü almak istediğimde kargo ile 650 liraya geliyor, havale seçeneğini seçince. Bilgilendirme eksik olmuş. Kolay gelsin.

Hepsiburada üzerinden ücretsiz kargo ile 599,00 TL 'ye alabilirsiniz.
Sitemizde 1000 TL üzeri ücretsiz kargo ile yollanmaktadır.