Elinize sağlık,güzel video güzel test olmuş
Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim.
Eline sağlık abi video güzel olmuş, ınfınıty wax'ı bende çok sevdim su iticilik olsun kokusu olsun çok hoşuma gitti.uygulaması Fusso dan daha zevkli geldi
Teşekkür ederim, bence de fussodan çok daha keyifliler.
eline sağlık abi çok güzel bir test olmuş
Teşekkür ederim kardeşim.
Elinize sağlık abi. Daha hiç wax kulmanmadım aracımı yıkayıp her yıkama sonunda qw atıp kuruluyorum. Wax konuları baya bir okudum, ilk defa kullanacak olanlara soft99 kiwami, fusso veya bu superglossları mı tavsiye edersiniz abi? Aracım beyaz, önceliğim dayanıklılık. Küçük gramajlı ürünler bulabilsem bir kaç çeşit denemek istiyorum
Teşekkür ederim kardeşim, bu hobinin en keyifli yanıdır wax uygulamak. bir an önce wax a geçeesiniz inşallah.
Yazdıklarınızın üçüde farklı karakterde waxlar, yerine ve zamanına göre üçüde kullanılır. Kiwami bunlardan parlak netice verir ama bunlarkadra dayanmaz, bulunduğunuz yerin iklimi çok sert ise fusso tavsiye ederim, ama biraz da yumuşak yada ben araca vakit ayırırım biraz daha az gitsin önemli değil derseniz infinity öneririm. Ama mesela tercihiniz jay wax olacaksa direk jaywax öneririm gözüm kapalı.
Elinize sağlık hocam. Henüz wax olayına girmedim bu tarz başlıkları okuyorum videolar izliyorum ama bakalım bi ürün alıp denemek istiyorum
Teşekkür ederim, yukarıda da yazdım, en keyifli yanı wax uygulamak bana göre. Foeumda çok wqx uyhulaması var, ayrıca benimde daha deneyeceklerim var. Size en hitap edeni tercih edersiniz.
Teşekkür ederim
Hocam 200gr değilde 50 gr lık veya bölünmüş nereden bulabilirim
Yakında
@Tonyukuk07 getirecek sanırım.
İnceleme için teşekkürler Onur takipteyiz
DENİZLİ
Teşekkür ederim Sensei,
Teşekkür ederim Hakan, senin kadar testler yapamıyorum, zahmetli gerçekten.
Müzik neden öyle oldu anlamadım, dikkat edeyim bundan sonrakilere.
Ellerine sağlık hacı
Takipteyim
Teşekkür ederim hacı.
Ellerine sağlık abi , yeni seri supergloss hiç fena gözükmüyor..
Teşekkür ederim kardeşim, acıkçası ben eski seriden de memnunum ambalaj dışında.
Ellerinize sağlık, teşekkür ederiz
Teşekkür ederim
Eline sağlık abi özellikle wax testlerini daha bi çok seviyorum
Teşekkür ederim, bundan sonra daha sık yapmaya çalışacağım.
Ellerine sağlık üstad. Test gayet güzel. En merak ettiğim Murat hocamın waxı oldu. Umarım dayanımı da çok iyi olur.
Teşekkür ederim, Murat'ın waxından ben de çok umutluyum, hadi inşallah diyelim.
Teşekkür ederim İdris'cığım.
Ellerine sağlık masterim hidrofobyanın yanında haresizlikte insanı kendine çekiyor. Maşallah
Teşekkür ederim kardeşim, hare sevmeyen bir topluluğuz

hidrofobiye bayılırız...
Ellerine sağlık güzel bir karşılaştırma olmuş, Supergloss+ benim de denediğim sevdiğim bir wax olmuştu. Madcow dediğim gibi biraz yavaş kalmış videolarda gördüğüm kadarı ile.
Teşekkür ederim, gelmeni bekliyorum, yeni ürünleri deneyelim.
Emeğine sağlık abi uygulama bir yana video ve fotoğraf konusunda daha çok yorulduğunu tahmin edebiliyorum

Bende ki eski superglossta uygun koşullarda saklanmasına rağmen sanırım bozulma yapmış. Bu testten sonra yenisini merak etmedim değil
Teşekkür ederim kardeşim, bende bir bozulma yaşanmadı ama sıkıntılı bir wax sanırım.