Infinity Supergloss+ vs MadCow Colossus Magnitude io2 Wax

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#41
Bugün waxları uygulayalı 36 gün oldu, arabada inanılmaz bir trafik filmi olmuştu, bir hafta neredeyse aralıksız yağmur yedi, üstüne bu kirle 2 gün güneş yedi. Kaput test alanı olduğundan onun dışındaki yerlere 3 hafta önceki yıkamamda ikinci kat Supergloss uygulamıştım. Videoda göreceğiniz üzere performansı harika bir şekilde gidiyor bu kadar tarfik filminden sonra.
Gelelim test alanına, artık test edecek bir şey kalmamıştı, su direk perde şeklinde akıyordu neredeyse hiç boncuklama yoktu. Dayanım sıralaması şu şekilde oldu,
1. Infinity Supergloss eski seri
2.infinity Supergloss yeni seri
3. Madcow
Olarak bu testi bitirmiş olduk.
Video çektim ama sanırım elim çekerken stop tuşuna değdi, video 2. Saniyede bitiyor. O yüzden ekleyemedim.
Bu testten çıkan sonuç, bu seramik waxları kesinlikle 2 kat uygulama yapmak lazım. Hem dayanım hem parlaklık önemli ölçüde artıyor. Jantta bile hala çok güzel boncuklama yapıyor. Hiç bozulma yok. Ki çok kötü şartlara maruz kaldı.
Yıkamada kullanılan ürünler.
Ad magifoam
Ad velvet.


Kaputta el salladığımız korumamızın yerine Autobritedirect Liquid Gloss uyguladım. Parlaklığına bayıldığım bir ürün. Bakalım kış şartlarında bu ne kadar dayanacak.

 

Atocan

Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#42
:nazar::nazar: Aslana kocaman bir maşaAllah diyelim abi ilk önce
Valla abi kışın seramik wax vazgeçilmez olacak gibi iki kat olan yer çok hoş olmuş eline koluna sağlık
 

DetayDeposu

Tonyukuk07
Firma Yetkilisi
Üye
Katılım
19 Haz 2018
Mesajlar
1,380
Beğeniler
5,562
#43
Ellerine sağlık üstad, gerçekten kış ayları için çok güzel bu seramik waxlar. Infinity ve Jayswax testlerimde iki kat uygulandığında parlaklık artmasını ben de gözlemledim. Yalnız iki kat uyguladığım yere 2 ay sonra yeni wax uygulamak için waxı sökmek istedim Infinity ve Jays burnumdan getirdi sökmesi de eziyet bunları :D bir gün test amaçlı bunları kimyasal ile sökme testine sokup bizlerle paylaşırsan güzel olur. Sert şampuan ve Ipa gibi ürünlerle test edip dayanıklılıklarını görmek lazım.
 

KaiZeN

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
1,146
Beğeniler
3,143
Yaş
41
İl
Tekirdağ
#46
Üstad seramikli Waxlar arasında güzel bir inceleme olmuş, eline sağlık. Yanlarına bir de bilt hamber ı da ekleyebilirmisin rica etsem. Ben parasına göre çok iyi iş çıkaracağını düşünüyorum..
 

Muratcan

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Kas 2018
Mesajlar
703
Beğeniler
1,926
Yaş
32
İl
Antalya
#49
Bugün kaçırdığım yıkama bu oldu galiba abi. Ellerine sağlık. Keşke canlı görebilseydim şu incelemeyi.
 

00serkan4300

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
11 Şub 2020
Mesajlar
116
Beğeniler
91
Yaş
35
#51
Elinize sağlık üstadım süper bir inceleme olmuş

SM-A320F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#52
:nazar::nazar: Aslana kocaman bir maşaAllah diyelim abi ilk önce
Valla abi kışın seramik wax vazgeçilmez olacak gibi iki kat olan yer çok hoş olmuş eline koluna sağlık
Teşekkür ederim kardeşim, iki kat oldukça etkili ama tek kat için aynı şeyi maalesef söyleyemeyeceğim. Zaten kullanım talimatında da iki kat öneriliyor.
Ellerine sağlık üstad, gerçekten kış ayları için çok güzel bu seramik waxlar. Infinity ve Jayswax testlerimde iki kat uygulandığında parlaklık artmasını ben de gözlemledim. Yalnız iki kat uyguladığım yere 2 ay sonra yeni wax uygulamak için waxı sökmek istedim Infinity ve Jays burnumdan getirdi sökmesi de eziyet bunları :D bir gün test amaçlı bunları kimyasal ile sökme testine sokup bizlerle paylaşırsan güzel olur. Sert şampuan ve Ipa gibi ürünlerle test edip dayanıklılıklarını görmek lazım.
Teşekkür ederim, evet yakında bu tür kimyasal dayanıklılık testi de planlıyorum.
Elinize sağlık üstadım:alkis: bu waxlar bir harika, ad liquid gloss da gördüğüm kadarıyla çok güzel bir ıslak görüntü vermiş bakalım dayanımı nasıl olacak
Teşekkür ederim, liquıd gloss daha öncede kullanmıştım, tadı damağımda kalmıştı, fırsat bulunca hemen tekrar uyguladım. Adının hakkını veriyor gerçekten, yüzey hissiyatıda oldukça iyi, pürüssüz, saten bir yüzey bırakıyor.Yarın yağmurlu, boncuklarınıda paylaşayım.
Ellerine sağlık master inceleme ve detaylı bilgilendirme için teşekkürler


DENİZLİ
Teşekkür ederim Sensei, attık senin testler de gelsin, maaşallah uygulama alanı bolluğu sende:)
Üstad seramikli Waxlar arasında güzel bir inceleme olmuş, eline sağlık. Yanlarına bir de bilt hamber ı da ekleyebilirmisin rica etsem. Ben parasına göre çok iyi iş çıkaracağını düşünüyorum..
Teşekkür ederim, bunu senin konuyada yazmıştım, ilk fırsatta bu test aklımda zaten.
Abi ellerine sağlık uygulamalar bir yana video çekip test etmen aşırı yorucu bir iş tebrik ederim seni.
Teşekkür ederim Muammer kardeşim, devamı gelecek inşallah.
Teşekkür ederim İdris'cığım.
Bugün kaçırdığım yıkama bu oldu galiba abi. Ellerine sağlık. Keşke canlı görebilseydim şu incelemeyi.
Kaçırdın kardeşim, gel dedim sana, video çekecek adam lazımdı, bak kaputı çemedik düzgün:(
Geldiğimde zorla evden alır beraber test ederiz Murat Bey :D
Sen gelde testlerin dibine vuralım...
 

Muratcan

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Kas 2018
Mesajlar
703
Beğeniler
1,926
Yaş
32
İl
Antalya
#55
Geldiğimde zorla evden alır beraber test ederiz Murat Bey :D
VİP araçla zorla alıkoyarız artık :D

Teşekkür ederim kardeşim, iki kat oldukça etkili ama tek kat için aynı şeyi maalesef söyleyemeyeceğim. Zaten kullanım talimatında da iki kat öneriliyor.

Teşekkür ederim, evet yakında bu tür kimyasal dayanıklılık testi de planlıyorum.

Teşekkür ederim, liquıd gloss daha öncede kullanmıştım, tadı damağımda kalmıştı, fırsat bulunca hemen tekrar uyguladım. Adının hakkını veriyor gerçekten, yüzey hissiyatıda oldukça iyi, pürüssüz, saten bir yüzey bırakıyor.Yarın yağmurlu, boncuklarınıda paylaşayım.

Teşekkür ederim Sensei, attık senin testler de gelsin, maaşallah uygulama alanı bolluğu sende:)

Teşekkür ederim, bunu senin konuyada yazmıştım, ilk fırsatta bu test aklımda zaten.

Teşekkür ederim Muammer kardeşim, devamı gelecek inşallah.

Teşekkür ederim İdris'cığım.

Kaçırdın kardeşim, gel dedim sana, video çekecek adam lazımdı, bak kaputı çemedik düzgün:(

Sen gelde testlerin dibine vuralım...
Zamanı ayarlayamadım abi. Bi dahakine inşallah :) Ama acele ettin yarın yağmur var yine :D