Bugün waxları uygulayalı 36 gün oldu, arabada inanılmaz bir trafik filmi olmuştu, bir hafta neredeyse aralıksız yağmur yedi, üstüne bu kirle 2 gün güneş yedi. Kaput test alanı olduğundan onun dışındaki yerlere 3 hafta önceki yıkamamda ikinci kat Supergloss uygulamıştım. Videoda göreceğiniz üzere performansı harika bir şekilde gidiyor bu kadar tarfik filminden sonra.
Gelelim test alanına, artık test edecek bir şey kalmamıştı, su direk perde şeklinde akıyordu neredeyse hiç boncuklama yoktu. Dayanım sıralaması şu şekilde oldu,
1. Infinity Supergloss eski seri
2.infinity Supergloss yeni seri
3. Madcow
Olarak bu testi bitirmiş olduk.
Video çektim ama sanırım elim çekerken stop tuşuna değdi, video 2. Saniyede bitiyor. O yüzden ekleyemedim.
Bu testten çıkan sonuç, bu seramik waxları kesinlikle 2 kat uygulama yapmak lazım. Hem dayanım hem parlaklık önemli ölçüde artıyor. Jantta bile hala çok güzel boncuklama yapıyor. Hiç bozulma yok. Ki çok kötü şartlara maruz kaldı.
Yıkamada kullanılan ürünler.
Ad magifoam
Ad velvet.
Kaputta el salladığımız korumamızın yerine Autobritedirect Liquid Gloss uyguladım. Parlaklığına bayıldığım bir ürün. Bakalım kış şartlarında bu ne kadar dayanacak.
Gelelim test alanına, artık test edecek bir şey kalmamıştı, su direk perde şeklinde akıyordu neredeyse hiç boncuklama yoktu. Dayanım sıralaması şu şekilde oldu,
1. Infinity Supergloss eski seri
2.infinity Supergloss yeni seri
3. Madcow
Olarak bu testi bitirmiş olduk.
Video çektim ama sanırım elim çekerken stop tuşuna değdi, video 2. Saniyede bitiyor. O yüzden ekleyemedim.
Bu testten çıkan sonuç, bu seramik waxları kesinlikle 2 kat uygulama yapmak lazım. Hem dayanım hem parlaklık önemli ölçüde artıyor. Jantta bile hala çok güzel boncuklama yapıyor. Hiç bozulma yok. Ki çok kötü şartlara maruz kaldı.
Yıkamada kullanılan ürünler.
Ad magifoam
Ad velvet.
Kaputta el salladığımız korumamızın yerine Autobritedirect Liquid Gloss uyguladım. Parlaklığına bayıldığım bir ürün. Bakalım kış şartlarında bu ne kadar dayanacak.






bu waxlar bir harika, ad liquid gloss da gördüğüm kadarıyla çok güzel bir ıslak görüntü vermiş bakalım dayanımı nasıl olacak