Bugün kaldığım yerden devam ettim. Sanırım 3-4 günlük bir uygulama olacak. Dün yağmura yakalandığım için bugün tekrar ön yıkama ile başladım.
Demirtozu ile devam ettim. Demirtozu olarak Koch FB kullandım. Jantlardan daha çok kaporta kısmında çıktı
Polisaj yapmayı planladığım için Valet Pro Mavi kil hamuru kaydırıcı olarak da cilasız şampuan kullandım.
M600 tiner ile zift temizliği sonrası aracın son durumu şu şekilde.
Geçelim maskelemeye. Maskeleme gerçekten uğraştırıcı ve çok zaman alan bir işlem oldu

Mavi ege bant kullandım.
Ve sonunda polisaja hazır hale geldik. Polisajın ilk aşamasında Koch F6 ikinci aşamadada Gyeon polish ile tamamlamayı düşünüyordum. Ama kaputta gördüm ki bazı bölgeler Koch H9 müdahalesi istiyor.
Bu günlük sadece kaputu bitirebildim. Devamı artık birkaç gün sonra gelebilecek.