Fiyatlandırmadan ari düşünürsek (çünkü burada birden saçma arttı) ürünün özellikleri/sağladıkları bakımından Gyeon Wetcoat beğenmeyene ben denk gelmedim açıkçası. Sık durula anında koruma sağla. Parlaklık desen iyi, boncuk desen iyi, yüzey kayganlığı desen iyi. P&S Bead Maker aslında çok da yeni bir ürün değil ama bu sene birden yabancıların deyimiyle hype train olayı oldu. Gyeon Wetcoat'da düşük oranda da olsa Sio2 içeriği var. Sio2nin sağladığı beading contact angle yani boncuğun yüzeye temas açısı 120 derece gibi değerler. Bu üründe ise sio2 yok (teflon içeriği var bildiğim kadarıyla) ve boncukları da denildiği gibi dağınık. İçeriği ne olsa da önemli değil sonuç olarak bakarsak bu bakımdan Wetcoat'dan geri. Yani beading beading diyoruz da bunu demenin sebebi boncuk olsun göz şenlensin meselesi değil. Boncuk büyük ve panele yayılmış olarak kaldıkça yoldaki kiri çamuru daha fazla yakalıyor ve süratle birlikte oluşan rüzgar sayesinde aracın üzerinden tahliye edilebilmesi olayı zor oluyor. O sebeple ürünün küçük boyuttan itibaren boncuk yapıp çok da büyümeden panelden tahliye edebilmesi aracın temiz kalması açısından artı bir durum.
Valla başkan seni Koch PW ile barıştıramadık bir türlü

. Halbuki mülayim, kendi çapında bütün işlere koşmaya çalışan emekçi bir kardeşimiz aslında. Boyayı koru dersin tamam abi der, plastikleri - jantları koru dersin başüstüne der, cam suyuna koyayım yağmur kaydır dersin emrin olur der. Üstüne tüm bunları yaparken hesap da ödetmez. Yaw bu PW size ne etti gardaşım

.