P&S Bead Maker ilk izlenim

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#21
Sonuç güzel görünüyor aslında bulunduğu ürün grubuna göre , dayanımıda kendini öne çıkarırsa, bizlere pek alternatif olamasada TR piyasası kısır döngü içinde olduğundan, sizler için güzel alternatif olmuş :komik:
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#23
Elinize emeğinize sağlık. Boncuklanma eh işte dedirtti. Şu anda sadece oyuna dahil olmuş izlenimi verdi bana. '' Parlaklığı için alınır'' durumunda.
 

Cangp2

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
449
Beğeniler
1,033
Yaş
33
İl
Istanbul
#24
@Cangp2 Ürünü amazon'dan mı temin ettiniz ?

Kimse yanlış anlamasın ama abarttıkları gibi bir game changer durumu yok gibi gözüküyor.
Suan Amerikada bulundugum icin dogrudan yakinimdaki bir detailing magazasindan temin ettim.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Cangp2

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
449
Beğeniler
1,033
Yaş
33
İl
Istanbul
#25
Elinize emeğinize sağlık. Boncuklanma eh işte dedirtti. Şu anda sadece oyuna dahil olmuş izlenimi verdi bana. '' Parlaklığı için alınır'' durumunda.
Bence de boncuklanmasi adina layik bir urun degil. Parlaklik veya yuzdeydeki kayganlik hissiyati kesinlikle daha on planda. Gel gelelim yinede game changer denir mi bilmem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#27
Bence de boncuklanmasi adina layik bir urun degil. Parlaklik veya yuzdeydeki kayganlik hissiyati kesinlikle daha on planda. Gel gelelim yinede game changer denir mi bilmem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Soft99'un Wash & Wax ıslak mendillerinin boncuklanması bu üründen daha iyi. Daha bu sabah yağmur yağmadan önce mendil ile 1 tur geçtim 80km/h hızda boncuklar kaputtan akıp gitti :)
Game Changer diyerek çok misyon yüklemişler.
 

Cangp2

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
449
Beğeniler
1,033
Yaş
33
İl
Istanbul
#29
Soft99'un Wash & Wax ıslak mendillerinin boncuklanması bu üründen daha iyi. Daha bu sabah yağmur yağmadan önce mendil ile 1 tur geçtim 80km/h hızda boncuklar kaputtan akıp gitti :)
Game Changer diyerek çok misyon yüklemişler.
Bence zaten urun gunumuz teknolojisine gore geride kaliyor. Aslinda yeni urun degil ama bu siralar konusuldugu icin suan sisirilme durumunda. Dedigim gibi bence boncuklari icin kesinlikle ozellikle alinacak bir urun degil, parlaklik icin veya yuzeyde biraktigi kayganlik icin alinabilir. Benim icin favori ozelligi kesinlikle kayganligi diyebilirim.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Cangp2

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
449
Beğeniler
1,033
Yaş
33
İl
Istanbul
#30
Bugun burada nadir gordugumuz yagmurdan sonra bir guncel cekmek istedim. Yolda bir sure gittikten sonra park halindeki boncuklar bu sekilde.


Trafik dolayisiyla seyir hizi normalden dusuk olmasina ragmen eve varinca kaputun neredeyse kuru olmasi guzel.

Izleninmlerde hala kayganlik cok basarili parlaklikta ekstrem diyemesemde guzel. Ilk yikamadan sonra bir guncel daha cekmeyi planliyorum.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

technologyst

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
4 Kas 2017
Mesajlar
1,283
Beğeniler
3,310
Yaş
42
İl
kahramanmaraş
#31
Öncelikle inceleme için tşkler @Cangp2 boncuklanma @SubaruOutback dediği gibi bence zayıf hatta çok zayıf diyebilirim niye diyecekseniz kısaca anlatayim suyun kaputla temas ettiği yüzey ne kadar az teğet geçerse o kadar yüksek boncuklanmanız var demektir hydrofobi okadar iyi oluyor bunda hem boncuklar dağınız hemde şekilsiz o yüzden hydrofobik dayanım süresinin uzun olacağını düşünmüyorum. @Paian başkan haklısın cure a denk gelen bir ürün ancak wetcoat daha hydrofobik bu ürüne göre hemde uygulama kolay aslında. Ben wet coatı seviyorum çoğu kimse sevmesede en azından koch kadar kir yapıştırmıyor kochta sanki seker var herşeyi yüzeye yapıştırıyor.
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#32
Öncelikle inceleme için tşkler @Cangp2 boncuklanma @SubaruOutback dediği gibi bence zayıf hatta çok zayıf diyebilirim niye diyecekseniz kısaca anlatayim suyun kaputla temas ettiği yüzey ne kadar az teğet geçerse o kadar yüksek boncuklanmanız var demektir hydrofobi okadar iyi oluyor bunda hem boncuklar dağınız hemde şekilsiz o yüzden hydrofobik dayanım süresinin uzun olacağını düşünmüyorum. @Paian başkan haklısın cure a denk gelen bir ürün ancak wetcoat daha hydrofobik bu ürüne göre hemde uygulama kolay aslında. Ben wet coatı seviyorum çoğu kimse sevmesede en azından koch kadar kir yapıştırmıyor kochta sanki seker var herşeyi yüzeye yapıştırıyor.
Ürün hakkında game changer mame changer diye sıfatlar yapıştırmasalardı iyidi. Kötü ürün değil ama belliki game changer da değil.
 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,541
Beğeniler
3,747
İl
-
#33
Öncelikle inceleme için tşkler @Cangp2 boncuklanma @SubaruOutback dediği gibi bence zayıf hatta çok zayıf diyebilirim niye diyecekseniz kısaca anlatayim suyun kaputla temas ettiği yüzey ne kadar az teğet geçerse o kadar yüksek boncuklanmanız var demektir hydrofobi okadar iyi oluyor bunda hem boncuklar dağınız hemde şekilsiz o yüzden hydrofobik dayanım süresinin uzun olacağını düşünmüyorum. @Paian başkan haklısın cure a denk gelen bir ürün ancak wetcoat daha hydrofobik bu ürüne göre hemde uygulama kolay aslında. Ben wet coatı seviyorum çoğu kimse sevmesede en azından koch kadar kir yapıştırmıyor kochta sanki seker var herşeyi yüzeye yapıştırıyor.
Fiyatlandırmadan ari düşünürsek (çünkü burada birden saçma arttı) ürünün özellikleri/sağladıkları bakımından Gyeon Wetcoat beğenmeyene ben denk gelmedim açıkçası. Sık durula anında koruma sağla. Parlaklık desen iyi, boncuk desen iyi, yüzey kayganlığı desen iyi. P&S Bead Maker aslında çok da yeni bir ürün değil ama bu sene birden yabancıların deyimiyle hype train olayı oldu. Gyeon Wetcoat'da düşük oranda da olsa Sio2 içeriği var. Sio2nin sağladığı beading contact angle yani boncuğun yüzeye temas açısı 120 derece gibi değerler. Bu üründe ise sio2 yok (teflon içeriği var bildiğim kadarıyla) ve boncukları da denildiği gibi dağınık. İçeriği ne olsa da önemli değil sonuç olarak bakarsak bu bakımdan Wetcoat'dan geri. Yani beading beading diyoruz da bunu demenin sebebi boncuk olsun göz şenlensin meselesi değil. Boncuk büyük ve panele yayılmış olarak kaldıkça yoldaki kiri çamuru daha fazla yakalıyor ve süratle birlikte oluşan rüzgar sayesinde aracın üzerinden tahliye edilebilmesi olayı zor oluyor. O sebeple ürünün küçük boyuttan itibaren boncuk yapıp çok da büyümeden panelden tahliye edebilmesi aracın temiz kalması açısından artı bir durum.

Valla başkan seni Koch PW ile barıştıramadık bir türlü :komik:. Halbuki mülayim, kendi çapında bütün işlere koşmaya çalışan emekçi bir kardeşimiz aslında. Boyayı koru dersin tamam abi der, plastikleri - jantları koru dersin başüstüne der, cam suyuna koyayım yağmur kaydır dersin emrin olur der. Üstüne tüm bunları yaparken hesap da ödetmez. Yaw bu PW size ne etti gardaşım :komik:.
 
Son düzenleme:

technologyst

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
4 Kas 2017
Mesajlar
1,283
Beğeniler
3,310
Yaş
42
İl
kahramanmaraş
#34
@Paian başkan koch var da gerçekten parlaklık v.s güzel koruma iyi ama kir tutma benim sevmediğim bir özellik ben çok geziyorum araç durmuyor ama kirlenmese diye bir özellik olsa en iyi şey olacak. Ucuz koruma mis. Seramik üstünde deniyorum mükemmel bir destekleme yapıyor özellikle fix de çok beğendim bol sulu kullanılaniliyor fixe destek için mükemmel fiyat
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#35
Fiyatlandırmadan ari düşünürsek (çünkü burada birden saçma arttı) ürünün özellikleri/sağladıkları bakımından Gyeon Wetcoat beğenmeyene ben denk gelmedim açıkçası. Sık durula anında koruma sağla. Parlaklık desen iyi, boncuk desen iyi, yüzey kayganlığı desen iyi. P&S Bead Maker aslında çok da yeni bir ürün değil ama bu sene birden yabancıların deyimiyle hype train olayı oldu. Gyeon Wetcoat'da düşük oranda da olsa Sio2 içeriği var. Sio2nin sağladığı beading contact angle yani boncuğun yüzeye temas açısı 120 derece gibi değerler. Bu üründe ise sio2 yok (teflon içeriği var bildiğim kadarıyla) ve boncukları da denildiği gibi dağınık. İçeriği ne olsa da önemli değil sonuç olarak bakarsak bu bakımdan Wetcoat'dan geri. Yani beading beading diyoruz da bunu demenin sebebi boncuk olsun göz şenlensin meselesi değil. Boncuk büyük ve panele yayılmış olarak kaldıkça yoldaki kiri çamuru daha fazla yakalıyor ve süratle birlikte oluşan rüzgar sayesinde aracın üzerinden tahliye edilebilmesi olayı zor oluyor. O sebeple ürünün küçük boyuttan itibaren boncuk yapıp çok da büyümeden panelden tahliye edebilmesi aracın temiz kalması açısından artı bir durum.

Valla başkan seni Koch PW ile barıştıramadık bir türlü :komik:. Halbuki mülayim, kendi çapında bütün işlere koşmaya çalışan emekçi bir kardeşimiz aslında. Boyayı koru dersin tamam abi der, plastikleri - jantları koru dersin başüstüne der, cam suyuna koyayım yağmur kaydır dersin emrin olur der. Üstüne tüm bunları yaparken hesap da ödetmez. Yaw bu PW size ne etti gardaşım :komik:.
Son paragrafına çok güldüm :D

Allah da seni güldürsün ;)
 

ccibb

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,917
Beğeniler
3,195
Yaş
44
İl
Kırklareli
#36
@Paian
Son paragrafın altına imzamı atarım
@technologyst
Aynı pw yi mi kullanıyoruz anlayamadım :dusun:
Valla benim pw de en çok sevdiğim özellik az toz tutması
Ben artık her ürünün her araçta aynı sonuç vermediğine iyice inanmaya başladım :para:
Mesela herkesin yaka silktiği bsd toz tutma konusunda bence pw den sonra ikinci
Diğer kullandıklarından finale en kötüsü p32 de bsd den biraz kötü
Ama pw bu konuda açık ara favorim:)
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#37
@Paian
Son paragrafın altına imzamı atarım
@technologyst
Aynı pw yi mi kullanıyoruz anlayamadım :dusun:
Valla benim pw de en çok sevdiğim özellik az toz tutması
Ben artık her ürünün her araçta aynı sonuç vermediğine iyice inanmaya başladım :para:
Mesela herkesin yaka silktiği bsd toz tutma konusunda bence pw den sonra ikinci
Diğer kullandıklarından finale en kötüsü p32 de bsd den biraz kötü
Ama pw bu konuda açık ara favorim:)
Bsd tozdan ziyade kir tutuyor. Trafik filmi olusturuyor çok fazla.
 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,541
Beğeniler
3,747
İl
-
#38
@Paian başkan koch var da gerçekten parlaklık v.s güzel koruma iyi ama kir tutma benim sevmediğim bir özellik ben çok geziyorum araç durmuyor ama kirlenmese diye bir özellik olsa en iyi şey olacak. Ucuz koruma mis. Seramik üstünde deniyorum mükemmel bir destekleme yapıyor özellikle fix de çok beğendim bol sulu kullanılaniliyor fixe destek için mükemmel fiyat
Wetcoat’a göre bir tık geride o konuda. Belki ileride formülü geliştirirler. Detay dünyasının çalışkan Ahmet’i olur.
 

Cangp2

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
449
Beğeniler
1,033
Yaş
33
İl
Istanbul
#39
Evet bugun Bead Maker icin son bir guncel cekmek istedim. Bildiginiz gibi urunu uygulayali yaklasik 3 hafta gibi bir sure gecti. Bu surecte 2 sefer yagmur gordu, onun disinda ekstrem bir durumla karsilasilmadi. Bir suredir yogunluktan cok vakit olmadi o yuzden ancak temizligini yapabildim ve 1 yikama sonrasi zaten iyi olmayan boncuklarin durumu bu sekilde.

Gorundugu uzere bence urun kesinlikle adini hak etmiyor yani bu sekilde isimlendirmeye gerek yokmus. Iyi yani olarak kayganligi ilk gun gibi olmasada yikama sonrasi yine iyiydi. Parlaklikta ayni sekilde. Ozetle urun hem wax ustune atarim hem seramik yapar onunlada kullanirim ama ne olursa olsun her yikama sonrasi usenmeden yaparim diyorsaniz alinabilir. Gel gelelim elinizde mevcut daha iyi urunler varsa bu urunu tedarik edip para vermeye bence gerek yok. Son olarak ikinci uygulamasinda ilkinden farkli olarak tum yuzeyi islatacak kadar kullanma gereksinimi olmadigindan cok daha ekonomik sekilde ayni formuna gelebiliyor. Umarim faydali olur. Herkese iyi forumlar...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#40
Evet bugun Bead Maker icin son bir guncel cekmek istedim. Bildiginiz gibi urunu uygulayali yaklasik 3 hafta gibi bir sure gecti. Bu surecte 2 sefer yagmur gordu, onun disinda ekstrem bir durumla karsilasilmadi. Bir suredir yogunluktan cok vakit olmadi o yuzden ancak temizligini yapabildim ve 1 yikama sonrasi zaten iyi olmayan boncuklarin durumu bu sekilde.

Gorundugu uzere bence urun kesinlikle adini hak etmiyor yani bu sekilde isimlendirmeye gerek yokmus. Iyi yani olarak kayganligi ilk gun gibi olmasada yikama sonrasi yine iyiydi. Parlaklikta ayni sekilde. Ozetle urun hem wax ustune atarim hem seramik yapar onunlada kullanirim ama ne olursa olsun her yikama sonrasi usenmeden yaparim diyorsaniz alinabilir. Gel gelelim elinizde mevcut daha iyi urunler varsa bu urunu tedarik edip para vermeye bence gerek yok. Son olarak ikinci uygulamasinda ilkinden farkli olarak tum yuzeyi islatacak kadar kullanma gereksinimi olmadigindan cok daha ekonomik sekilde ayni formuna gelebiliyor. Umarim faydali olur. Herkese iyi forumlar...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Çok faydalı oldu incelemen ve uzun takibin. Çok niyetlenmiştik almaya ama artık olsa da olmasa da llur