PederMobil Audi A4 - Detay Uygulamaları ve Tamirat-Tadilat

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,158
Beğeniler
10,674
Yaş
47
İl
Denizli
Emeğine sağlık miss gibi tertemiz olmuş ama ön yıkama çok önemli. Bu aracın senin elinden açılmış kalite konularını bekliyoruz.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

carking58

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,143
Yaş
29
İl
İstanbul/Kayseri
Elinize saglik guzel temizlik olmus hazir el atmisken Kirmizi Polo yu da elden gecireydiniz :)
Çok teşekkürler abi, Polo'ya gücüm kalmadı vallahi ama dönmeden bir el atacağım ona da :)

Emeğinize sağlık,bu aracın detaylı konuları gelmeli :)
Kayseri'ye geldikçe elimden geldiği kadarıyla bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama önümüzdeki uygulamalar için artık İstanbul ve Ankara ziyaretleri yapmamız gerekecek. İnşallah pandemi biraz olsun fırsat verirse bu yaza planlarımız çok :)

Maşallah Işıl Işıl olmuş. Babanızda oldukça memnun kalmıştır ☺️
Çok teşekkürler, özellikle camlardaki ağaç ballarının kille kolay şekilde temizlenmesi onu çok mutlu etti. Ben yokken sıcak suyla baya ovalamış çıkmayınca pes etmiş :D

Elinize sağlık keyifle okudum :)
Çok teşekkürler :)

Ellerine sağlık Okancım çiçek gibi olmuş. Audi boyandı mı bana mı öyle geldi bilemedim ama baya iyi duruyor maşallah:nazar:
Acaba gün içinde sanayiye falan gelmiş olabilir misin. Sanki seni 1. Caminin oralarda gördüm audiyle ama değildir demiştim.
Çok sağ ol abi, henüz boyatmadık ama bu yaz planlarımız seyrinde giderse Ankara'ya yolumuzu düşürüp @CNR Detailing Muammer abiyle boya konusunda bir şeyler yapalım istiyoruz. Geçen sene konuşmuştuk, kendisi tüm detaylarını aktarmıştı sağ olsun konunun.

Sanayideki ise benim olmam imkansız abi, evde babaannemiz de olduğu için zaruri olmadıkça dışarı hiç çıkmıyorum. Sırf bu yüzden sana dahi yazamadım görüşelim diye inşallah yazın yine gece sohbetlerini tekrar edelim :)

elinize sağlık, böyle bol fotoğraflı detay işlerini çok seviyorum, bir de ön yıkama şansınız olsa tadından yenmezmiş.
Yine de tertemiz olmuş, nazar değmesin
Çok teşekkürler, normalde Karcher foam lance vardı ama bulamayınca normal su ile bir tur yıkamakta buldum çareyi. Pek doğru olmadı farkındayım ama belki komple boyatma durumu da olduğu için gözümü kararttım diyebilirim :)

Elinize sağlık. Yaşlı kurt un maşallahı var tabiri caizse gayış gibi duruyor:D
Çok teşekkürler :D

@carking58 Audi'nin trimlerde biraz ilgi istiyor :) Ellerine, emeklerine sağlık :) Motor tertemiz olmuş, üzerine kesinlikle Koch Chemie Motor Plast uygulamalısın :) Ben o üründen çok memnun kalmıştım :) Çok da güzel kokuyor, rengi de güzel :) Yanlışlıkla milkshake niyetine içme riski barındırıyor :D:D
Güzel düşüncelerin için çok teşekkürler abi. MotorPlast henüz temin etmediğim bir üründü ama bu gidişle edinmeden duramayacağım, yaza inşallah onu da dahil edip girişirim tekrar motora.

7 sayfayı keyifle okudum. İftara kadar 7 sayfa daha gidermiş. Tavan sarkması moral bozucu. Elinize sağlık
Çok teşekkürler, geçen sene epey macera biriktirmiştik yaşlı kurtla. Tavan sarkması ve boyanın bazı bölümlerindeki vernik bozulmaları kozmetik olarak başlıca sorunumuz şu anda. Yaza bu sorunlara derman olacak reçeteler üzerinde çalışıyoruz babayla beraber :)

Çok teşekkürler :)

Emeğine sağlık miss gibi tertemiz olmuş ama ön yıkama çok önemli. Bu aracın senin elinden açılmış kalite konularını bekliyoruz.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Üstadım çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için. Ön yıkama biraz da boyanın gözden çıkmış olmasına kurban gitti gibi ama yine de detaycı adam atlamamalıydı, haklısın :)
 
Son düzenleme:

Mertcankbr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Eyl 2020
Mesajlar
896
Beğeniler
1,951
İl
Manisa
Maşallah hocam :nazar:
Elinize sağlık poloyu da unutmayın:)
Yeni araçlarda eski kalite yok malesef kasa tank gibi duruyor
Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle
 

carking58

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,143
Yaş
29
İl
İstanbul/Kayseri
Herkese uzun ama çok uzun bir aradan sonra tekrar merhaba :)

Aradan geçen zamana askerlik, İstanbul'dan Kayseri'ye taşınma, Kayseri'de yeni bir ofis kurma olmak üzere hayata dair pek çok önemli durumu sıkıştırdım ve sanırım artık tekrar başta forum olmak üzere detail alemine kavuşma zamanı geldi :D Tabi bu geri dönüşü de hakkıyla yapmak gerekirdi, ben de pedermobil güncellemesi ile başlayayım dedim. Zira bana göre cesur ve ciddi adımlar atmış olduk.

Aracın özellikle arka bagaj kapağı, sol taraf C sütunu ve tavan kenarlarında 2005 yılında yapılan boya onarımından kaynaklı vernik sorunları olmaya başlamıştı. Biz ne yapsak nasıl çözsek diye düşünürken babamı kandırdım ve aracı yetkili serviste komple boyatma kararı aldık :cool:

Öncesine dair bir kaç fotoğraf ile size sorunu göstermeye çalışayım öncelikle:






Tarihler 17 Temmuz'u gösterdiğinde aracı Audi Aykan'a teslim ettik ve yaklaşık 2 ay sürecek boyama ve mini restorasyon işlemine start vermiş olduk.



Burada öncelikle araç komple söküldü, değişmesi gereken başta plastik trim, braket vb parçaların listesi çıkartıldı ve siparişler verildi.





Tabi bu arada ben de değişim yerine yenilemeyle tekrar kullanabileceğimiz parçalara ilişkin hazırlık ve çalışma yapmaya başladım. Araç komple boyanacağı için panjur, krom süslemeler, farlar ve stopların da olabildiğince yenilenerek sıfırlanmış boyaya eşlik etmesini istedim. Bagaj logosu, model ve motor yazılarını sıfır olarak temin ettim; ön panjurların kromlarını kendim parlattım siyah kısımlarını ise haricen sanayide boyattım. Ön farlar komple dıştan temizlendi ve STEK marka PPF ile kaplandı. Benzer işleri arka stoplar için de uyguladık.






Biz bu işlemleri hallederken serviste aracın kaporta onarımları bitti, astar ve son tesviye işlemlerine geçildi.




Tabi geriye doğumhane önünde bekler misali aracın boyadan çıkması beklemek kaldı ki neredeyse 2 gün boyunca tüm boş zamanımda gidip bu anı birebir deneyimlemeye çalıştım :)



Bu esnada jantları da bi elden geçireyim dedim ve sanayide iyi referans verilen bir ustada orijinal rengine tekrar boyattım. Jant göbeklerimiz de bu yenilenmeden nasibini aldı ve eskilerini bir kenara bırakıp yenileri ile yola devam edelim dedik.




Ve gelelim final fotoğraflarımıza. Şimdilik iki tane ile tadımlık bırakmış olayım, bir maşallahınızı alırız abiler, dostlar:)


 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,149
Beğeniler
24,206
Yaş
35
İl
Ankara
Herkese uzun ama çok uzun bir aradan sonra tekrar merhaba :)

Aradan geçen zamana askerlik, İstanbul'dan Kayseri'ye taşınma, Kayseri'de yeni bir ofis kurma olmak üzere hayata dair pek çok önemli durumu sıkıştırdım ve sanırım artık tekrar başta forum olmak üzere detail alemine kavuşma zamanı geldi :D Tabi bu geri dönüşü de hakkıyla yapmak gerekirdi, ben de pedermobil güncellemesi ile başlayayım dedim. Zira bana göre cesur ve ciddi adımlar atmış olduk.

Aracın özellikle arka bagaj kapağı, sol taraf C sütunu ve tavan kenarlarında 2005 yılında yapılan boya onarımından kaynaklı vernik sorunları olmaya başlamıştı. Biz ne yapsak nasıl çözsek diye düşünürken babamı kandırdım ve aracı yetkili serviste komple boyatma kararı aldık :cool:

Öncesine dair bir kaç fotoğraf ile size sorunu göstermeye çalışayım öncelikle:






Tarihler 17 Temmuz'u gösterdiğinde aracı Audi Aykan'a teslim ettik ve yaklaşık 2 ay sürecek boyama ve mini restorasyon işlemine start vermiş olduk.



Burada öncelikle araç komple söküldü, değişmesi gereken başta plastik trim, braket vb parçaların listesi çıkartıldı ve siparişler verildi.





Tabi bu arada ben de değişim yerine yenilemeyle tekrar kullanabileceğimiz parçalara ilişkin hazırlık ve çalışma yapmaya başladım. Araç komple boyanacağı için panjur, krom süslemeler, farlar ve stopların da olabildiğince yenilenerek sıfırlanmış boyaya eşlik etmesini istedim. Bagaj logosu, model ve motor yazılarını sıfır olarak temin ettim; ön panjurların kromlarını kendim parlattım siyah kısımlarını ise haricen sanayide boyattım. Ön farlar komple dıştan temizlendi ve STEK marka PPF ile kaplandı. Benzer işleri arka stoplar için de uyguladık.






Biz bu işlemleri hallederken serviste aracın kaporta onarımları bitti, astar ve son tesviye işlemlerine geçildi.




Tabi geriye doğumhane önünde bekler misali aracın boyadan çıkması beklemek kaldı ki neredeyse 2 gün boyunca tüm boş zamanımda gidip bu anı birebir deneyimlemeye çalıştım :)



Bu esnada jantları da bi elden geçireyim dedim ve sanayide iyi referans verilen bir ustada orijinal rengine tekrar boyattım. Jant göbeklerimiz de bu yenilenmeden nasibini aldı ve eskilerini bir kenara bırakıp yenileri ile yola devam edelim dedik.




Ve gelelim final fotoğraflarımıza. Şimdilik iki tane ile tadımlık bırakmış olayım, bir maşallahınızı alırız abiler, dostlar:)


Harika olmuş boya takintisi olmayan biri olarak çok begendim :)
 

ormancı

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
922
Beğeniler
2,021
Yaş
41
İl
İstanbul
Herkese uzun ama çok uzun bir aradan sonra tekrar merhaba :)

Aradan geçen zamana askerlik, İstanbul'dan Kayseri'ye taşınma, Kayseri'de yeni bir ofis kurma olmak üzere hayata dair pek çok önemli durumu sıkıştırdım ve sanırım artık tekrar başta forum olmak üzere detail alemine kavuşma zamanı geldi :D Tabi bu geri dönüşü de hakkıyla yapmak gerekirdi, ben de pedermobil güncellemesi ile başlayayım dedim. Zira bana göre cesur ve ciddi adımlar atmış olduk.

Aracın özellikle arka bagaj kapağı, sol taraf C sütunu ve tavan kenarlarında 2005 yılında yapılan boya onarımından kaynaklı vernik sorunları olmaya başlamıştı. Biz ne yapsak nasıl çözsek diye düşünürken babamı kandırdım ve aracı yetkili serviste komple boyatma kararı aldık :cool:

Öncesine dair bir kaç fotoğraf ile size sorunu göstermeye çalışayım öncelikle:






Tarihler 17 Temmuz'u gösterdiğinde aracı Audi Aykan'a teslim ettik ve yaklaşık 2 ay sürecek boyama ve mini restorasyon işlemine start vermiş olduk.



Burada öncelikle araç komple söküldü, değişmesi gereken başta plastik trim, braket vb parçaların listesi çıkartıldı ve siparişler verildi.





Tabi bu arada ben de değişim yerine yenilemeyle tekrar kullanabileceğimiz parçalara ilişkin hazırlık ve çalışma yapmaya başladım. Araç komple boyanacağı için panjur, krom süslemeler, farlar ve stopların da olabildiğince yenilenerek sıfırlanmış boyaya eşlik etmesini istedim. Bagaj logosu, model ve motor yazılarını sıfır olarak temin ettim; ön panjurların kromlarını kendim parlattım siyah kısımlarını ise haricen sanayide boyattım. Ön farlar komple dıştan temizlendi ve STEK marka PPF ile kaplandı. Benzer işleri arka stoplar için de uyguladık.






Biz bu işlemleri hallederken serviste aracın kaporta onarımları bitti, astar ve son tesviye işlemlerine geçildi.




Tabi geriye doğumhane önünde bekler misali aracın boyadan çıkması beklemek kaldı ki neredeyse 2 gün boyunca tüm boş zamanımda gidip bu anı birebir deneyimlemeye çalıştım :)



Bu esnada jantları da bi elden geçireyim dedim ve sanayide iyi referans verilen bir ustada orijinal rengine tekrar boyattım. Jant göbeklerimiz de bu yenilenmeden nasibini aldı ve eskilerini bir kenara bırakıp yenileri ile yola devam edelim dedik.




Ve gelelim final fotoğraflarımıza. Şimdilik iki tane ile tadımlık bırakmış olayım, bir maşallahınızı alırız abiler, dostlar:)


Üstat hem seni hem uygulamalarını özledik gerçekten. Tekrardan hoş geldin. Pedermobil harika olmuş bu arada...
 

Enes_10

Usta Detaycı
Üye
Katılım
18 Mar 2023
Mesajlar
488
Beğeniler
1,923
İl
İstanbul
Herkese uzun ama çok uzun bir aradan sonra tekrar merhaba :)

Aradan geçen zamana askerlik, İstanbul'dan Kayseri'ye taşınma, Kayseri'de yeni bir ofis kurma olmak üzere hayata dair pek çok önemli durumu sıkıştırdım ve sanırım artık tekrar başta forum olmak üzere detail alemine kavuşma zamanı geldi :D Tabi bu geri dönüşü de hakkıyla yapmak gerekirdi, ben de pedermobil güncellemesi ile başlayayım dedim. Zira bana göre cesur ve ciddi adımlar atmış olduk.

Aracın özellikle arka bagaj kapağı, sol taraf C sütunu ve tavan kenarlarında 2005 yılında yapılan boya onarımından kaynaklı vernik sorunları olmaya başlamıştı. Biz ne yapsak nasıl çözsek diye düşünürken babamı kandırdım ve aracı yetkili serviste komple boyatma kararı aldık :cool:

Öncesine dair bir kaç fotoğraf ile size sorunu göstermeye çalışayım öncelikle:






Tarihler 17 Temmuz'u gösterdiğinde aracı Audi Aykan'a teslim ettik ve yaklaşık 2 ay sürecek boyama ve mini restorasyon işlemine start vermiş olduk.



Burada öncelikle araç komple söküldü, değişmesi gereken başta plastik trim, braket vb parçaların listesi çıkartıldı ve siparişler verildi.





Tabi bu arada ben de değişim yerine yenilemeyle tekrar kullanabileceğimiz parçalara ilişkin hazırlık ve çalışma yapmaya başladım. Araç komple boyanacağı için panjur, krom süslemeler, farlar ve stopların da olabildiğince yenilenerek sıfırlanmış boyaya eşlik etmesini istedim. Bagaj logosu, model ve motor yazılarını sıfır olarak temin ettim; ön panjurların kromlarını kendim parlattım siyah kısımlarını ise haricen sanayide boyattım. Ön farlar komple dıştan temizlendi ve STEK marka PPF ile kaplandı. Benzer işleri arka stoplar için de uyguladık.






Biz bu işlemleri hallederken serviste aracın kaporta onarımları bitti, astar ve son tesviye işlemlerine geçildi.




Tabi geriye doğumhane önünde bekler misali aracın boyadan çıkması beklemek kaldı ki neredeyse 2 gün boyunca tüm boş zamanımda gidip bu anı birebir deneyimlemeye çalıştım :)



Bu esnada jantları da bi elden geçireyim dedim ve sanayide iyi referans verilen bir ustada orijinal rengine tekrar boyattım. Jant göbeklerimiz de bu yenilenmeden nasibini aldı ve eskilerini bir kenara bırakıp yenileri ile yola devam edelim dedik.




Ve gelelim final fotoğraflarımıza. Şimdilik iki tane ile tadımlık bırakmış olayım, bir maşallahınızı alırız abiler, dostlar:)


Anladığım kadarıyla siz bizden çok eskisiniz ama yine de hoş geldiniz. Şöyle iyi ustaların elinde boyanan arabalar -bizim güzel ülkemizde farklı algılansa da- benim çok hoşuma gidiyor. Emeklerinize sağlık, keyifli kazasız belasız sürüşler.
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,924
Beğeniler
9,497
İl
.
Herkese uzun ama çok uzun bir aradan sonra tekrar merhaba :)

Aradan geçen zamana askerlik, İstanbul'dan Kayseri'ye taşınma, Kayseri'de yeni bir ofis kurma olmak üzere hayata dair pek çok önemli durumu sıkıştırdım ve sanırım artık tekrar başta forum olmak üzere detail alemine kavuşma zamanı geldi :D Tabi bu geri dönüşü de hakkıyla yapmak gerekirdi, ben de pedermobil güncellemesi ile başlayayım dedim. Zira bana göre cesur ve ciddi adımlar atmış olduk.

Aracın özellikle arka bagaj kapağı, sol taraf C sütunu ve tavan kenarlarında 2005 yılında yapılan boya onarımından kaynaklı vernik sorunları olmaya başlamıştı. Biz ne yapsak nasıl çözsek diye düşünürken babamı kandırdım ve aracı yetkili serviste komple boyatma kararı aldık :cool:

Öncesine dair bir kaç fotoğraf ile size sorunu göstermeye çalışayım öncelikle:






Tarihler 17 Temmuz'u gösterdiğinde aracı Audi Aykan'a teslim ettik ve yaklaşık 2 ay sürecek boyama ve mini restorasyon işlemine start vermiş olduk.



Burada öncelikle araç komple söküldü, değişmesi gereken başta plastik trim, braket vb parçaların listesi çıkartıldı ve siparişler verildi.





Tabi bu arada ben de değişim yerine yenilemeyle tekrar kullanabileceğimiz parçalara ilişkin hazırlık ve çalışma yapmaya başladım. Araç komple boyanacağı için panjur, krom süslemeler, farlar ve stopların da olabildiğince yenilenerek sıfırlanmış boyaya eşlik etmesini istedim. Bagaj logosu, model ve motor yazılarını sıfır olarak temin ettim; ön panjurların kromlarını kendim parlattım siyah kısımlarını ise haricen sanayide boyattım. Ön farlar komple dıştan temizlendi ve STEK marka PPF ile kaplandı. Benzer işleri arka stoplar için de uyguladık.






Biz bu işlemleri hallederken serviste aracın kaporta onarımları bitti, astar ve son tesviye işlemlerine geçildi.




Tabi geriye doğumhane önünde bekler misali aracın boyadan çıkması beklemek kaldı ki neredeyse 2 gün boyunca tüm boş zamanımda gidip bu anı birebir deneyimlemeye çalıştım :)



Bu esnada jantları da bi elden geçireyim dedim ve sanayide iyi referans verilen bir ustada orijinal rengine tekrar boyattım. Jant göbeklerimiz de bu yenilenmeden nasibini aldı ve eskilerini bir kenara bırakıp yenileri ile yola devam edelim dedik.




Ve gelelim final fotoğraflarımıza. Şimdilik iki tane ile tadımlık bırakmış olayım, bir maşallahınızı alırız abiler, dostlar:)


Tekrardan hoşgeldin diyelim o zaman kardeşim, pedermobile maşallah. Aracın kaderi değişmiş :)
 

carking58

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,143
Yaş
29
İl
İstanbul/Kayseri
Tekrardan hoşgeldin diyelim o zaman kardeşim, pedermobile maşallah. Aracın kaderi değişmiş :)
Çok teşekkürler abi, hoş buldum diyeyim. En yakın zamanda bir Kayseri mini buluşmasıyla etkileşimi artıralım inşallah

Anladığım kadarıyla siz bizden çok eskisiniz ama yine de hoş geldiniz. Şöyle iyi ustaların elinde boyanan arabalar -bizim güzel ülkemizde farklı algılansa da- benim çok hoşuma gidiyor. Emeklerinize sağlık, keyifli kazasız belasız sürüşler.
Sanırım Aralık ayında 6. yılı devireceğiz forumda ama son 2 yıldır maalesef hayat koşturmasından çok aktif olamamıştım. Taşınma merasiminin tamamlanması ve kendime yeniden detay için bir ortam bulmamla dönüşü tamamlamış olacağım

Üstat hem seni hem uygulamalarını özledik gerçekten. Tekrardan hoş geldin. Pedermobil harika olmuş bu arada...
Çok sağol abi, ben de hem pedermobile zaman ayırmayı hem de sizleri ve bu hobiyi çok özlemiştim inşallah güzel uygulamalarla devam edeceğiz

Harika olmuş boya takintisi olmayan biri olarak çok begendim :)
Çok teşekkürler abi
Ben de boya konusunda hiç acımam temizse alır geçerim, babayı ikna etmek biraz zor oldu ama sonucu görünce en çok o keyiflendi diyebilirim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi