Seat Leon FR

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#41
Ellerinize sağlık pns doğru tercih olmuş mevsim itibariyle.. Çift kova yapmadık mi yeterli geldi mi foam ile yıkama? Çizikler baş göstermesin sonra ondan soruyorum. Maşallah araca :nazar:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#42
Ellerinize sağlık pns doğru tercih olmuş mevsim itibariyle.. Çift kova yapmadık mi yeterli geldi mi foam ile yıkama? Çizikler baş göstermesin sonra ondan soruyorum. Maşallah araca :nazar:
valla adminim yakaladın o ayrıntıyı kem gözlü kuzen var o çıktı geldi yapacaklarmıda yapamadım 3 tane eldiven ile temizleyerek yıkamak zorunda kaldım maalesef :(
teşekkür ederim
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#44
@Atocan ellerine sağlık. PNS sağlam üründür keyifli boncuklar


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ
Teşekkür ederim süleyman abi ilk defa bu tarz bir ürün kullanıyorum senin eski yorumlarını ve konunu görünce almaya karar kıldım siz ustalarımız olumlu yorum yapınca olay bitiyor benim için :)
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#47
Uzun aradan sonra yağmurun yokluğunu ve boş vaktimi yakalayıp ikinci eşim FR ı yıkayayım dedim.
Kirli hallerimizle başlayalım.
Fazls resim çekemedim geçen yıkamada telefonu kırdım o yüzden biraz çekindim bu sefer.
Ekli dosyayı görüntüle 5284 Ekli dosyayı görüntüle 5285 Ekli dosyayı görüntüle 5286 Ekli dosyayı görüntüle 5287 Dalumbazlardan başladım 3d orange ile wheel woolies davlumbaz fırçası eşliğinde
Ekli dosyayı görüntüle 5288 Koch chemie fb ile jantlara giriştim Ekli dosyayı görüntüle 5289 Ekli dosyayı görüntüle 5290
Ön yıkama ceviz v1 ve Valet pro citrus karışımı ile yaptım üzerine beklemeden Divortex geçtim 100 ml su gibi kıvam oldu foam lance de miktarı biraz arttıırmam gerekli tam yazlık ürün Ekli dosyayı görüntüle 5291 Detayları güzelce geçtim çok fazla çamur birikintisi olmuştu aralarda Ekli dosyayı görüntüle 5292 Lastiklere ve davlumbaza Würth parlatıcı geçtim Ekli dosyayı görüntüle 5293 Ekli dosyayı görüntüle 5294 Camları @onurçiko abimin tavsiyesi olan Meguiars ile temizledim kokusu bir harika Ekli dosyayı görüntüle 5295 Koruma olarak uzun süredir çok merak ettiğim en güvendiğim markalar arasında olan Sonax pns kullandım ayrı bi derinlik verdi boyaya test için takip edeceğim Ekli dosyayı görüntüle 5296 Ekli dosyayı görüntüle 5297 Ekli dosyayı görüntüle 5298 Ekli dosyayı görüntüle 5299 Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim kotalar içinde kusuruma bakmayın :)
Elinizi saglık güzel bir temizlik olmuş. Pns sahte bir parlaklık veriyor benim hoşuma gitmiyor kişisel tabi bu yorum. Szi mutlu ettiyse gerisi laf, Hava cıva. Güzel günlerde kirletin.
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#48
Ellerinize sağlık FR mis gibi olmuş. Jantlara bal dök yala o derece :D

Bu arada önce maşallah diyeyim de nazar değmesin renk şahaneymiş. Yapılan işin karşılığını veriyor gerçekten :alkis:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#49
Elinizi saglık güzel bir temizlik olmuş. Pns sahte bir parlaklık veriyor benim hoşuma gitmiyor kişisel tabi bu yorum. Szi mutlu ettiyse gerisi laf, Hava cıva. Güzel günlerde kirletin.
teşekkür ederim ben genelde carnauba wax tercih ettiğim için Ankara ayazında pek dayanmıyor maalesef yoksa bi wax gibi parlak ve akıcı değil o konuda hemfikiriz bu soğuk tuzlu buzlu Ankara kış günlerinde mecburen bu şekilde koruma yapmak zorunda kaldım abi
 
Beğeniler: ege

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#50
Ellerinize sağlık FR mis gibi olmuş. Jantlara bal dök yala o derece :D

Bu arada önce maşallah diyeyim de nazar değmesin renk şahaneymiş. Yapılan işin karşılığını veriyor gerçekten :alkis:
Teşekkür ederim renk gerçekten çok asil daha önceleri iki tane gece mavisi aracım oldu onlar kadar parlamıyor ama temiz bakılınca ilgi görüyor pek göz aşinalığı olan bi renk olmayınca fazla dikkat çekiyor :)
jantlar çok güzel denk geldi benim gibi pimpirikli birinden aldım kışlık takım yaptım büyük şans oldu bana :D
 

Cangp2

Usta Detaycı
Üye
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
449
Beğeniler
1,033
Yaş
33
İl
Istanbul
#51
Uzun aradan sonra yağmurun yokluğunu ve boş vaktimi yakalayıp ikinci eşim FR ı yıkayayım dedim.
Kirli hallerimizle başlayalım.
Fazls resim çekemedim geçen yıkamada telefonu kırdım o yüzden biraz çekindim bu sefer.
Ekli dosyayı görüntüle 5284 Ekli dosyayı görüntüle 5285 Ekli dosyayı görüntüle 5286 Ekli dosyayı görüntüle 5287

Dalumbazlardan başladım 3d orange ile wheel woolies davlumbaz fırçası eşliğinde

Ekli dosyayı görüntüle 5288

Koch chemie fb ile jantlara giriştim

Ekli dosyayı görüntüle 5289 Ekli dosyayı görüntüle 5290

Ön yıkama ceviz v1 ve Valet pro citrus karışımı ile yaptım üzerine beklemeden Divortex geçtim 100 ml su gibi kıvam oldu foam lance de miktarı biraz arttıırmam gerekli tam yazlık ürün

Ekli dosyayı görüntüle 5291

Detayları güzelce geçtim çok fazla çamur birikintisi olmuştu aralarda

Ekli dosyayı görüntüle 5292

Lastiklere ve davlumbaza Würth parlatıcı geçtim

Ekli dosyayı görüntüle 5293 Ekli dosyayı görüntüle 5294

Camları @onurçiko abimin tavsiyesi olan Meguiars ile temizledim kokusu bir harika

Ekli dosyayı görüntüle 5295

Koruma olarak uzun süredir çok merak ettiğim en güvendiğim markalar arasında olan Sonax pns kullandım ayrı bi derinlik verdi boyaya test için takip edeceğim

Ekli dosyayı görüntüle 5296 Ekli dosyayı görüntüle 5297 Ekli dosyayı görüntüle 5298 Ekli dosyayı görüntüle 5299

Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim kotalar içinde kusuruma bakmayın :)
Elinize saglik cok guzel olmus. Jantlar camlar boyali yuzeyler hepsi sahane. Pns bence de mevsim itibariyle dogru tercih umarim dayanimda da istediginizi bulursunuz.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#52
Elinize saglik cok guzel olmus. Jantlar camlar boyali yuzeyler hepsi sahane. Pns bence de mevsim itibariyle dogru tercih umarim dayanimda da istediginizi bulursunuz.


Sent from my iPhone using Tapatalk
teşekkür ederim benim için kışı çıkartsın yeter hava toparlanınca zaten wax atmaya devam ederim waxın sıcaklığı hiçbir üründe yok şimdilik tatmin etti dayanımı ne olur test etcem inş
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#53
Kardeşim eline sağlık sağlık, çok güzel olmuş maaşallah. Bu ara benimde pns deneyesim var ama bakalım. Meg. i beğenmene sevindim.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#56
Eline sağlık
Kış için bence de doğru tercih olmuş
Sen de benim gibi renkten torpilisin ;)
Benim kadar olmasa da :sarki:
evet sizin renk tartışmasız benin en beğendiğim renklerde ilk 3 e girer aynı renk iki aracım oldu yine tercih meselesi olsa gece mavisine dönerim.
teşekkür ederim iyi dilekleriniz için :)
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#57
evet sizin renk tartışmasız benin en beğendiğim renklerde ilk 3 e girer aynı renk iki aracım oldu yine tercih meselesi olsa gece mavisine dönerim.
teşekkür ederim iyi dilekleriniz için :)
Ya ben de her arabayı değiştirdiğimde bu sefer koyu renk alacağım diyorum her ne kısmet ise hep beyaz denk geliyor :D
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#58
Ya ben de her arabayı değiştirdiğimde bu sefer koyu renk alacağım diyorum her ne kısmet ise hep beyaz denk geliyor :D
2016 da ilk leonu alırken hep koyu renk alıyorum beyaz alcam diye gittim mavi kalmıştı bide bu kahve tonlu kalmıştı kahve hiç sevmem dedim mecbur mavi aldım bu seferde bunu alacağımda mavi alacam dedim daha önce küçümsedeğim kahve geldi bazen akışına bırakmak gerekli nasipten öte yol yok maalesef :)
 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,541
Beğeniler
3,747
İl
-
#59
@Atocan Leonlarda bu rengi çok seviyorum. Ayna kapaklarına carbon fiber görünümlü film çekilip difüzör de değiştirilince çok şık oluyor. Uygulama da çok güzel olmuş. Pns iyidir.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#60
@Atocan Leonlarda bu rengi çok seviyorum. Ayna kapaklarına carbon fiber görünümlü film çekilip difüzör de değiştirilince çok şık oluyor. Uygulama da çok güzel olmuş. Pns iyidir.
Teşekkür ederim hocam
Birçok plan var şuan
ön lip
marşpiyel ve altına lip
spoiler ve cam çıtası
arka aero tampon vs vs
yaza kadar biraz toparlanıp başlayabilirsem güzel olacak nasip kısmet inş