Seat Leon FR

Cangp2

Usta Detaycı
Üye
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
449
Beğeniler
1,033
Yaş
33
İl
Istanbul
#83
@Atocan Elinize saglik cok guzel yikama olmus. Jantlari cizmemek uzere yaptiginiz bencede mantikli. Ben bu rengi cok begendim cok farkli duruyor zamaninda beyaz leon kullanicisi olarak. Urunler de sahane.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#84
@Atocan Elinize saglik cok guzel yikama olmus. Jantlari cizmemek uzere yaptiginiz bencede mantikli. Ben bu rengi cok begendim cok farkli duruyor zamaninda beyaz leon kullanicisi olarak. Urunler de sahane.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkür ederim beğenmenize sevindim renk nadir lansman rengi olduğu için şanslı hissediyorum kendimi açıkçası ürünleri nokta atışı almayı tercih ediyorum artık çok ürün yerine az olup iş gören malzemeler almayı düşünerek alım yapıyorum :)
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#85
Ellerine sağlık güzel yıkama olmuş.


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#87
Ellerine sağlık abi, Can seninde başının etini yemiş anlaşılan.. :of:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#88
Ellerine sağlık abi, Can seninde başının etini yemiş anlaşılan.. :of:
Teşekkür ederim adminim valla 6 ay olduda hiç yıkamıyon da resim atmıyon da araba napsın da o kadar malzeme aldın hani nerde de ölüdürdü beni kaç gündür kar yağmur var bura çok soğuk diyom dinlemiyorda beni artık yıkadım da o rahatladı ben yorulup üşüdüğümle kaldım şimdi yine yağmur çiseledi gitti boşa :kop:
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#89
Teşekkür ederim adminim valla 6 ay olduda hiç yıkamıyon da resim atmıyon da araba napsın da o kadar malzeme aldın hani nerde de ölüdürdü beni kaç gündür kar yağmur var bura çok soğuk diyom dinlemiyorda beni artık yıkadım da o rahatladı ben yorulup üşüdüğümle kaldım şimdi yine yağmur çiseledi gitti boşa :kop:
Banlayalım bunu kurtulalım :kop:
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#91
@Atocan bey elinize saglık. uzun aradan sonra güzel temizlik olmuş sonax'ı bende uzun zamandır plastik aksamlarda kullanıyorum. çok iyi sonuçlar aldım. güzel günlerde kirletin.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#92
@Atocan bey elinize saglık. uzun aradan sonra güzel temizlik olmuş sonax'ı bende uzun zamandır plastik aksamlarda kullanıyorum. çok iyi sonuçlar aldım. güzel günlerde kirletin.
Teşekkür ederim abi pns gerçekten kaportadan daha çok plastikte etki gösterdi çok şaşırdım bütün siyah boyasız plastiklerde kullanırım artık en çok beğendiğim yönüde kaporta olsun plastik olsun kirlenmeyi geciktiriyor bu özelliği çok hoşuma gitti
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#93
Teşekkür ederim abi pns gerçekten kaportadan daha çok plastikte etki gösterdi çok şaşırdım bütün siyah boyasız plastiklerde kullanırım artık en çok beğendiğim yönüde kaporta olsun plastik olsun kirlenmeyi geciktiriyor bu özelliği çok hoşuma gitti
biraz sihir var içinde çok parlıyor. fazla kapılma ama bu ürüne daha neler var neler...!! ( plastik hariç, orda iyi kerata)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#94
biraz sihir var içinde çok parlıyor. fazla kapılma ama bu ürüne daha neler var neler...!! ( plastik hariç, orda iyi kerata)
Bu ürünü zaten sadece kış için aldım malum Ankara kışın çetin geçiyor yoksa tercihim hep wax tan yana olur abi
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#95
Bu ürünü zaten sadece kış için aldım malum Ankara kışın çetin geçiyor yoksa tercihim hep wax tan yana olur abi
waxında tadı kalmadı sentetikler aldı başını gidiyor. bi melez fuyası başladı ki peh. seramiklere kafa tutmak için canım dogallar gitti güme ''dayanım'' adına. daha çıkmadan hızlı cilaların bile dayanım vaatleri konuşulur oldu. üst tondan söylemler oyunu degiltirecegiz iddiaları ........ saymakla bitmez .kısaca evrilip gelişip şekil deyiştiriyoruz bakalım daha neler olacak.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#96
waxında tadı kalmadı sentetikler aldı başını gidiyor. bi melez fuyası başladı ki peh. seramiklere kafa tutmak için canım dogallar gitti güme ''dayanım'' adına. daha çıkmadan hızlı cilaların bile dayanım vaatleri konuşulur oldu. üst tondan söylemler oyunu degiltirecegiz iddiaları ........ saymakla bitmez .kısaca evrilip gelişip şekil deyiştiriyoruz bakalım daha neler olacak.
Ben dayanım olayına hiç takılmıyorum abi genelde carnauba wax kullanıyorum otantik var sonax premium war cg pete’s 53 var dayanımları az ama parlaklık , verdiği ıslak görüntü bana yeterli geliyor çok öyle yükseklerde değilim açıkçası
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#97
Teşekkür ederim valla onur abinin konularda artık takıntı oldu arabadan çok davlumbazlara özenir oldum :kop:
Davlumbaz önemli :D Ne arabalar görüyorum. Şekil şekil geziyorlar. Bir bakıyorsun jantların içi sim siyah. Davlumbazlar çamur rengi. Arka alt kısımlar hiç yıkanmamış gibi. Ne anladım ben öyle yıkamadan :D
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#98
Ben dayanım olayına hiç takılmıyorum abi genelde carnauba wax kullanıyorum otantik var sonax premium war cg pete’s 53 var dayanımları az ama parlaklık , verdiği ıslak görüntü bana yeterli geliyor çok öyle yükseklerde değilim açıkçası
genel konuşuyorum zati . sizin zevklerinizi yeni yeni ögreniyorum mesela . banada yakın sayılabilir aslında. dayanım. aramasanda işte piyasanın gidişatı gibi söylemler benim cümleleredeki. birazda yakınma barındırıyor aslında.
bulumu zorlaşmaya başlayacak gibi geliyor ilerde bu safkanların. zymol ülkeye gelmiyor bile gelse de çok para. authentic benimde elimin altında ilk parlaklık aradıgımda kullandıgım bir wax. çok severim . joker gibi sanki wax degil. sürme peynir gibi .ekmek seçmiyor. her boyada çalışıyor. alt üst sen ne pozisyonda istersen yapıyor görevini .çokda dertsiz .ama yeri geldi mide koparıp alıyor ezdirmeden kendini .yeni açmış çiçek gibi güneşi görürcesine parlatıyor zemini.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#99
Davlumbaz önemli :D Ne arabalar görüyorum. Şekil şekil geziyorlar. Bir bakıyorsun jantların içi sim siyah. Davlumbazlar çamur rengi. Arka alt kısımlar hiç yıkanmamış gibi. Ne anladım ben öyle yıkamadan :D
Millet balkona çıkıyor kahve önünde sigara içerken dayılar bakıyor bu deli napıyor diye balkona çıkan abla zaten yağmur yağacak bu napıyor diyor ne bilim benmi deliyim yoksa onlarmı anlamadım :heyecan:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
genel konuşuyorum zati . sizin zevklerinizi yeni yeni ögreniyorum mesela . banada yakın sayılabilir aslında. dayanım. aramasanda işte piyasanın gidişatı gibi söylemler benim cümleleredeki. birazda yakınma barındırıyor aslında.
bulumu zorlaşmaya başlayacak gibi geliyor ilerde bu safkanların. zymol ülkeye gelmiyor bile gelse de çok para. authentic benimde elimin altında ilk parlaklık aradıgımda kullandıgım bir wax. çok severim . joker gibi sanki wax degil. sürme peynir gibi .ekmek seçmiyor. her boyada çalışıyor. alt üst sen ne pozisyonda istersen yapıyor görevini .çokda dertsiz .ama yeri geldi mide koparıp alıyor ezdirmeden kendini .yeni açmış çiçek gibi güneşi görürcesine parlatıyor zemini.
Otantikte hemfikiriz abi ben çok beğenerek kullanıyorum biterse yeniden alırım dediğim bi ürün bunun etkisi geçince yine atarım onu