Seat Leon FR

Brindabella

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eyl 2018
Mesajlar
1,257
Beğeniler
3,057
#61
Hocam emeğinize sağlık. Ufaklık nasıl? En son geçen seneki yıkama da görmüştük kendilerini:)
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#64
Çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin. Onların hasta olması kötü oluyor. :yazik:
 

green_spell

Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,155
Beğeniler
1,665
Yaş
41
İl
İstanbul
#65
@Atocan öncelikle geçmiş olsun.
Yıkama içinde elinize sağlık. Bu arada jantları değiştirdiniz mi ? Fr paketlerde jant daha farklıydı sanki :)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#67
@Atocan öncelikle geçmiş olsun.
Yıkama içinde elinize sağlık. Bu arada jantları değiştirdiniz mi ? Fr paketlerde jant daha farklıydı sanki :)
teşekkür ederim evet bunlar mk2 jantları kışlık kombin yaptım sök tak yapıyorum lastkçilerle muhattap olmak hoşuma gitmiyor hocam arabanın içine ediyorlar nazları çekilmiyor o yüzden her aracımda yazlık kışlık jant lastk kullanıyorum
 

green_spell

Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,155
Beğeniler
1,665
Yaş
41
İl
İstanbul
#68
teşekkür ederim evet bunlar mk2 jantları kışlık kombin yaptım sök tak yapıyorum lastkçilerle muhattap olmak hoşuma gitmiyor hocam arabanın içine ediyorlar nazları çekilmiyor o yüzden her aracımda yazlık kışlık jant lastk kullanıyorum
En güzelini yapmışsınız hocam...
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#69
IMG_20190206_074728.jpg IMG_20190206_074717.jpg
Pns ilk yağmurunu yedi hala yağmaya devam ediyordu alel acele çekmeye çalıştım boncuklarımız bu şekilde iki gün içinde kürleşti ve parlaklık oturdu tam anlamıyla beni memnun etti bu ürün inş dayanımı yüksek olursa favorim olur :)
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#70
teşekkür ederim evet bunlar mk2 jantları kışlık kombin yaptım sök tak yapıyorum lastkçilerle muhattap olmak hoşuma gitmiyor hocam arabanın içine ediyorlar nazları çekilmiyor o yüzden her aracımda yazlık kışlık jant lastk kullanıyorum
En mantıklısını yapmışsınız gerçekten. Benim yazlıklar 17" kışlıklar 16". Hem değişiklik oluyor, hem lastikler söküp takılmıyor, hem jant lastik zarar görmüyor, hem sök tak değiştir maliyeti yok çünkü kendim değiştiriyorum hem de dengesiz lastikçilerle muhattap olmuyorum. Mis gibi kafam rahat :D
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#71
Ekli dosyayı görüntüle 5582 Ekli dosyayı görüntüle 5583
Pns ilk yağmurunu yedi hala yağmaya devam ediyordu alel acele çekmeye çalıştım boncuklarımız bu şekilde iki gün içinde kürleşti ve parlaklık oturdu tam anlamıyla beni memnun etti bu ürün inş dayanımı yüksek olursa favorim olur :)
Pns kendini kanıtlamış, bir çok kişi tarafından memnuniyetle kullanılan bir ürün. Memnun kalacağınıza eminim. Bakalım dayanımı nasıl olacak ?
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#72
Pns kendini kanıtlamış, bir çok kişi tarafından memnuniyetle kullanılan bir ürün. Memnun kalacağınıza eminim. Bakalım dayanımı nasıl olacak ?
kürleştikten sonra parlaklık çok iyi seviyeye geldi dayanımı yüksek olursa favorim olur çevremdeki herkes seramik sanıyor çok beğendiler :)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#73
En mantıklısını yapmışsınız gerçekten. Benim yazlıklar 17" kışlıklar 16". Hem değişiklik oluyor, hem lastikler söküp takılmıyor, hem jant lastik zarar görmüyor, hem sök tak değiştir maliyeti yok çünkü kendim değiştiriyorum hem de dengesiz lastikçilerle muhattap olmuyorum. Mis gibi kafam rahat :D
lastikçiyle uğraşmaktansa iki misli fiyatı veririm hiç umurumda olmaz alıp vere güm diye bırakınca jantı zaten ben paramparça oluyorum :)
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#74
lastikçiyle uğraşmaktansa iki misli fiyatı veririm hiç umurumda olmaz alıp vere güm diye bırakınca jantı zaten ben paramparça oluyorum :)
Ya adamlar kamyon lastiği değiştirir gibi muamele yapıyorlar. Mesleğe, yaptığı işe saygısı kalmamış kimsenin. Daha tork anahtarı ile bijon sıkan bile görmedim...
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#75
Ya adamlar kamyon lastiği değiştirir gibi muamele yapıyorlar. Mesleğe, yaptığı işe saygısı kalmamış kimsenin. Daha tork anahtarı ile bijon sıkan bile görmedim...
tork anahtarı adamlara zaman kaybı geliyor ne gerek var diyip çıkıyorlar bas havalıyı gitsin sonra bijon uzuyor kesiyor olan bize oluyor o yüzden kendi işimi kendim çözüyorum elimden geldiğince hayalim bi ufak lift kapalı garaj olması inş Rabbim nasip eder birgün bizlere
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#76
Bir güncel çekelim aradan tam bir ay geçti yağmur ve kar yüzünden hiç vakit bulamadım yıkamaya pasaklı şekilde gezdik.
Kullanılan malzemeler
Karcher k5
Mjjc foam lance
Secho fx5
Wheel woolies davlumbaz fırçası
Ez detail brush jant fırçası
Valet pro detaj fırçası
Koch chemie fb
Ceviz
Valet pro citrus
3 d orange
Valet pro concentrated
Meguiars glass cleaner
Koch chemie qs
Würth lastik parlatıcı
Klin kore duo
Mikrofiber aplikatör
Geçelim kirli hallerimize

6AEF4EFF-0D00-4A72-A9A4-BE270238E503.jpeg 75F85B54-2617-4492-81F7-EA64B31049F0.jpeg E4BBA1B5-5E3A-4DAC-898F-3C4B8B838CA0.jpeg 9BA94DA1-B823-4960-8A01-33C048577961.jpeg B2E7AD34-0E00-405B-BA94-219986BD398C.jpeg 6A4E917E-EE7E-44CE-BE63-82F47BBBB742.jpeg
Davlumbazlara 1/1 ceviz ve orange karışımı ile başladım
F5BA58E9-0D88-4D49-9F10-587067234BCB.jpeg
Jantlara koch chemie fb tam bir f/p ürünü
49404197-7A77-4C7C-9E5E-DA52424B1D0C.jpeg DA044478-04A9-4042-9294-ACCF294B6D3C.jpeg
Fırçalarımız 9F4DF262-1E68-4EAE-9334-5FEA569BB39A.jpeg
Davlumbazı ve lastikleri fırçalayıp temizledim jantlara bi perde su tutmadan fırça sürmüyorum çizmemek adına
A6431544-7295-4418-BFAE-F71594FC4947.jpeg 09B7E4D0-E31B-472C-9C1E-2E06FD7E4E43.jpeg
Su tutup temizledikten sonra jantların detayına girdim
AFA81B26-3D8F-4936-9E3A-E7074A75CB79.jpeg
Temizlenmiş halimiz ak pak oldu
EDAFA087-4609-407D-8501-5CC54EAB7087.jpeg 771D2CC4-FAC3-4A82-96CE-B0EE17BF9314.jpeg
Secho fx5 e hayran oldum kesinlikle alınması gereken harika ürün işi çok kolaylaştırıyor atım çok güzel favori ürünüm kesinlikle bu artık
Secho ile 1/4 ceviz ve valet pro citrus geçtim
8F2C3E14-B957-4D01-9814-3E9DD6915B45.jpeg
Hiç beklemeden divortex ön yıkama köpüğü denen bi halta yaramayan sulu köpüğü attım sadece yazın toz varken kullanılır mjjc ye 200 ml koydum 300 ml su koydum yinede sulu kaldı maalesef
7DA7D176-AE6D-4EBC-A240-83022E57F542.jpeg
Valet pro concentrated ile kova yıkaması koyun postu eldiven birde makarna tipi eldiven alt kısımlar için
E705DC4E-C09E-4B64-AF2D-AC81E047980D.jpeg
Kapı aralarına ve plastiklere koch chemie qs geçtim
076EB06F-3811-40D0-94DA-1B5399DEAFC4.jpeg
Camlara meguiars geçtim artık favorim
D6284AB2-F180-4B35-A0FB-5589A25E51DD.jpeg
Lastik ve davlumbazlara würth
E62CDB25-EC91-4B56-8EC9-8DE95C304492.jpeg BCF464FB-1B1C-4839-8163-2D92AB316E71.jpeg A78567DB-F9D6-424A-B07E-68AABB17F52C.jpeg 9B148411-DC64-4374-BE79-C3E65D45299C.jpeg
Buyrun finaller psn bazı yerlerde zayıflamış bazı yerlerde harika devam ediyor özellikle arka tampon plastiğimde süper hala simsiyah duruyor ve süper su itiyor
CACC2847-2035-4987-BF21-75CDC040A6BC.jpeg 7D02B9B5-1DD2-45DF-9E49-67F22563EA19.jpeg F75367D6-5346-422C-A6DE-C636B58C9F0A.jpeg 30EAD461-AA18-4A7B-9A28-B93D5CA27E97.jpeg 36648EFF-25AA-4074-93F1-DB6BBA7549CB.jpeg D8A6BFA8-81CA-4E23-8B5D-12D2CD66824B.jpeg 086744F0-FED3-4DB1-ABAE-8DEEBE610E03.jpeg
Kotanıza bereket yazım hataları olduysa affola telefondan anca bu kadar oluyor unutup resim çekmediğim yerlerde oldu.
Okuduğunuz için teşekkürler
K5 almama vesile olan @Murat abiye teşekkürler her yıkamada duamı alıyor
Malzeme seçiminde kafasını yediğim @onurçiko abiye teşekkürler
Resim resim diye kafamı yiyen arabayı yıkamıyon diye beynimi kemiren @can26 kardeşime selamlar olsun.
Keyifli forumlar ahali
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#79
Allah @can26 dan razı olsun, @Pro ile senin arabalarınızı yıkamanıza vesile olmuş, yoksa 3 ay daha yıkama yapmayacaktınız heralde:kop:
Kardeşim ellerine sağlık, çok güzel ürünlerle güzel bir yıkama olmuş. (divortex hariç) jant lastik davlumbaz temizliği de başarılı olmuş. Koruma olarak würth bu havada hafif kaçabilir ama. Ez çok güzel duruyor, çok kaliteli olduğu resimlerden bile belli. En kısa zamanda almak istediğim bir ürün benimde.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#80
Allah @can26 dan razı olsun, @Pro ile senin arabalarınızı yıkamanıza vesile olmuş, yoksa 3 ay daha yıkama yapmayacaktınız heralde:kop:
Kardeşim ellerine sağlık, çok güzel ürünlerle güzel bir yıkama olmuş. (divortex hariç) jant lastik davlumbaz temizliği de başarılı olmuş. Koruma olarak würth bu havada hafif kaçabilir ama. Ez çok güzel duruyor, çok kaliteli olduğu resimlerden bile belli. En kısa zamanda almak istediğim bir ürün benimde.
Abi beğenmene çok sevindim teşekkürler valla @can26 demese herhal yıkamazdım :sarki:
Divortexi denemek için aldım öylesine abi ağzımın payınıda aldım tabi
Würth zayıf kalıyor endurance geçecektim ama evde unutmuşum abi onu bu seferlik kaldı o
Ez konusunda çok memnunum tavsiye ederim murat abi almıştı bana sağolsun :D
Bu arada lastik ve davlumbaz işini senden öğrendim abi :tesekkurr: