Seat Leon FR

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#21
Kardeşim eline sağlık, Allah analı babalı büyütsün, maşallah tam detaycı olacak arkadaş:) Sen onu bana staja gönder yazları:kop:
Allah razı olsun cümlemizin evlatlarına inş abi :D
Abi yanına gelirse başlar suyu ben sıkacam köpüğü ben atacam amca bu ne amca şu ne fırçalarını yere sürer ondan sonra benim gibi bitiremezsin işi bir günlük iş üç günde biter :komik:
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#25
Elinize sağlık güzel bir detay günü olmuş.

Yeni bir detaycı da yetişiyor maşallah ;)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#26
Bana uyar , onur abi kontenjan belirlesin Antalya çıkarması yaparız hep beraber :mutlu:
Valla onur abi için tehlikeli olmaya başladı bu iş banada uyar ne zaman rehin alalım gitsin ya işi öğretecek ya öğretecek ben oğlanıda getiririm ama ilk sırada o var :komik:
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#28
Benim için sıkıntı yok, bana mühabbet edecek adam lazım. @ffsahin yemeği otelde açık büfe yapar kurtarırız:kop:Ben teskilati kurdum ey forum ahalisi, şimdi siz düşünün:halay::halay:
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#29
Benim için sıkıntı yok, bana mühabbet edecek adam lazım. @ffsahin yemeği otelde açık büfe yapar kurtarırız:kop:Ben teskilati kurdum ey forum ahalisi, şimdi siz düşünün:halay::halay:
Beyler hadi organize olalım. Güzergahları belirleyip birbirimizi alalım. Sonra Onur abinin yanına çökelim :D
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#34

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#35
Kardeşim topla adamları gel. @Pro Admini de al, sabote etmesin bizi:kop:

Eminim, son kararım. Bekliyorum. Artık bir danaya ortak gireriz 7 sehem:kop:
7 kişi bir arabaya girsek. 7 arabayı ne kadar zamanda bitiririz acaba. Sanırım 1 kişinin 1 arabayı bitirmesinden daha kısa sürer diye düşünüyorum :D

Hadi beyler konumları gönderin :D
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#36
7 kişi bir arabaya girsek. 7 arabayı ne kadar zamanda bitiririz acaba. Sanırım 1 kişinin 1 arabayı bitirmesinden daha kısa sürer diye düşünüyorum :D

Hadi beyler konumları gönderin :D
+1 ne zaman derseniz ben hazırım baskın basanındır :deli:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#38
Uzun aradan sonra yağmurun yokluğunu ve boş vaktimi yakalayıp ikinci eşim FR ı yıkayayım dedim.
Kirli hallerimizle başlayalım.
Fazls resim çekemedim geçen yıkamada telefonu kırdım o yüzden biraz çekindim bu sefer.
IMG_20190202_140206.jpg IMG_20190202_140213.jpg IMG_20190202_140245.jpg IMG_20190202_140233.jpg

Dalumbazlardan başladım 3d orange ile wheel woolies davlumbaz fırçası eşliğinde

IMG_20190202_141511.jpg

Koch chemie fb ile jantlara giriştim

IMG_20190202_141514.jpg IMG_20190202_141731.jpg

Ön yıkama ceviz v1 ve Valet pro citrus karışımı ile yaptım üzerine beklemeden Divortex geçtim 100 ml su gibi kıvam oldu foam lance de miktarı biraz arttıırmam gerekli tam yazlık ürün

IMG_20190202_145634.jpg

Detayları güzelce geçtim çok fazla çamur birikintisi olmuştu aralarda

IMG_20190202_145724.jpg

Lastiklere ve davlumbaza Würth parlatıcı geçtim

IMG_20190202_170113.jpg IMG_20190202_170122.jpg

Camları @onurçiko abimin tavsiyesi olan Meguiars ile temizledim kokusu bir harika

IMG_20190202_170130.jpg

Koruma olarak uzun süredir çok merak ettiğim en güvendiğim markalar arasında olan Sonax pns kullandım ayrı bi derinlik verdi boyaya test için takip edeceğim

IMG_20190202_170149.jpg IMG_20190202_172312.jpg IMG_20190202_172318.jpg IMG_20190202_172334.jpg

Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim kotalar içinde kusuruma bakmayın :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#39
Atilla bey elinize sağlık , yıkama, ürünler şahane sonunda bi yıkama gördü garip 6 ay oldu heralde yıkanmayalı :yazik: finishler efsane görünüyor PNS seviliyor üstadlarımız tarafından , tam kış ürünlerinden diye düşünüyorum olumlu olumsuz yorumlarınızı sizden de bekleriz efenim .Maşallah diyeyim :nazar: güle güle kirlensin :mutlu:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#40
@can26 :tesekkurr:efenim yok daha neler 6 aymış arabayı alalı o kadar oldumu ki :komik: yıkadık işte tertemiz iyi dileklerin için sağolasın test edecem bi 6 ay sonra görüşürüz bakalım 6 ay dayacakmı yıkamasız :heyecan: