Gönlümün efendisi Leon Fr ı ( ikinci oğlum ) bazı sebeplerden ötürü sattım araç küçültmeye gittim şu piyasada en mantıklı araçlardan biri olan symbol ve linea vardı kafam allak bullak olmuştu yakıt ve parça yönünden mantıklı olan symbol vardı gittim aldım şuan için memnunum.
İçi berbat durumdaydı dışı da öyle bugün iç kısmını biraz toparladım yarın ve cuma günü dışını halletcem önğmüzdeki zamanda koltukları yıkamam lazım sildim ama istediğim gibi olmadı içime sinmedi yapılan uygulamalara buradan devam edecem.
Yardımcılarım
Karcher wd3 premium ıslak kuru süpürge
Auto Finesse verso + koch chemie gs hibrid
Auto Glym VRC
Carpex döşeme köpüğü
Fırçalar
Bolca bez
Başlayalım kirlilerle
Tavandan işe başladım köpük ile fiyatına göre güzel iş yaptı
Motor fena değildi apc ile silip vrc sıkıp korumaya aldım
Yarından sonra dış yıkama ve polisaj ile konuya tekrar güncel çekerim hayırlı akşamlar dostlar
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi