Şirket Spec Sümbül

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#1
Gönlümün efendisi Leon Fr ı ( ikinci oğlum ) bazı sebeplerden ötürü sattım araç küçültmeye gittim şu piyasada en mantıklı araçlardan biri olan symbol ve linea vardı kafam allak bullak olmuştu yakıt ve parça yönünden mantıklı olan symbol vardı gittim aldım şuan için memnunum.
İçi berbat durumdaydı dışı da öyle bugün iç kısmını biraz toparladım yarın ve cuma günü dışını halletcem önğmüzdeki zamanda koltukları yıkamam lazım sildim ama istediğim gibi olmadı içime sinmedi yapılan uygulamalara buradan devam edecem.

Yardımcılarım
Karcher wd3 premium ıslak kuru süpürge
Auto Finesse verso + koch chemie gs hibrid
Auto Glym VRC
Carpex döşeme köpüğü
Fırçalar
Bolca bez




Başlayalım kirlilerle











Tavandan işe başladım köpük ile fiyatına göre güzel iş yaptı



















Motor fena değildi apc ile silip vrc sıkıp korumaya aldım





Yarından sonra dış yıkama ve polisaj ile konuya tekrar güncel çekerim hayırlı akşamlar dostlar


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Kzmsefa

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Oca 2019
Mesajlar
752
Beğeniler
2,656
Yaş
31
İl
İstanbul
#2
Gönlümün efendisi Leon Fr ı ( ikinci oğlum ) bazı sebeplerden ötürü sattım araç küçültmeye gittim şu piyasada en mantıklı araçlardan biri olan symbol ve linea vardı kafam allak bullak olmuştu yakıt ve parça yönünden mantıklı olan symbol vardı gittim aldım şuan için memnunum.
İçi berbat durumdaydı dışı da öyle bugün iç kısmını biraz toparladım yarın ve cuma günü dışını halletcem önğmüzdeki zamanda koltukları yıkamam lazım sildim ama istediğim gibi olmadı içime sinmedi yapılan uygulamalara buradan devam edecem.

Yardımcılarım
Karcher wd3 premium ıslak kuru süpürge
Auto Finesse verso + koch chemie gs hibrid
Auto Glym VRC
Carpex döşeme köpüğü
Fırçalar
Bolca bez




Başlayalım kirlilerle











Tavandan işe başladım köpük ile fiyatına göre güzel iş yaptı



















Motor fena değildi apc ile silip vrc sıkıp korumaya aldım





Yarından sonra dış yıkama ve polisaj ile konuya tekrar güncel çekerim hayırlı akşamlar dostlar


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Abi, öncelikle aracın tekrardan hayırlı uğurlu olsun diyelim maşallah :nazar::)
İçeride uygulama yaptığın yerler çok çok iyi olmuş yılların kirini atmışsın ellerine sağlık, dışarıyı da merakla bekliyorum :)
 

Ömer88

Usta Detaycı
Üye
Katılım
19 Oca 2019
Mesajlar
540
Beğeniler
1,432
#3
Aracınız hayırlı olsun.
Yavaş yavaş toparlarsınız geri kalanıda kafanıza göre.
Köpük yapan şişeyi nereden temin ettiniz markası nedir.
 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,541
Beğeniler
3,747
İl
-
#4
Oooo hayırlı uğurlu olsun. Plan yürürlüğe girdi o vakit. Allah sağlık ve huzurla binmeyi nasip etsin. :nazar::nazar::nazar:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#5
Abi, öncelikle aracın tekrardan hayırlı uğurlu olsun diyelim maşallah :nazar::)
İçeride uygulama yaptığın yerler çok çok iyi olmuş yılların kirini atmışsın ellerine sağlık, dışarıyı da merakla bekliyorum :)
Sağolasın kazım valla adamlar sadece binmiş direksiyona apc sıkınca kir akıyordu hesabını yap işte :)
Yarın devam edecem beklemede kalın :)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#6
Aracınız hayırlı olsun.
Yavaş yavaş toparlarsınız geri kalanıda kafanıza göre.
Köpük yapan şişeyi nereden temin ettiniz markası nedir.
Teşekkür ederim valla hemen olacak gibi değil yavaş yavaş halletcem yoksa baya yoracaktı
Köpük yapan şişem yok hocam maalesef hangi resim olduğunu söylerseniz bakayım
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#7
Oooo hayırlı uğurlu olsun. Plan yürürlüğe girdi o vakit. Allah sağlık ve huzurla binmeyi nasip etsin. :nazar::nazar::nazar:
Teşekkür ederim agam start verdik bakalım haftaya çarşamba da noktayı koyacaz nasip olursa :)
Şuan için güzel gidiyor hamdolsun
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#10
Planlar programlar derken aradan bizim aracı yaktın değil mi :yazik: Symbol bey hayırlı olsun :arkadass:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#14
İlk fotoda verso yazmışsınız, sağdan 5. şişe
Hocam şişe farklı başlık farklı aslında marka valet pro sulu köpük olarak atıyor baya eski bir ürün 3 4 senedir kullanıyorum erdem boya vardı kapandı oradan almıştım başlık güzel ama akıtıyordu şişe değişikliği yaptım biraz daha güzel oldu apc kullanımında çok pratik oluyor
 

zizoum

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
25 Şub 2020
Mesajlar
219
Beğeniler
282
#16
Hayırlı olsun hocam güzel günlerde kazasız belasız binmeniz dileğiyle
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#20
Oo abim ellerine sağlık, aracın içi nerdeyse deri değiştirmiş.:):mutlu: