Sohbet- Muhabbet Faslı

Citrinekarma

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
28 Şub 2024
Mesajlar
131
Beğeniler
308
Yaş
23
İl
İzmir
Temu'nun gerçekten böyle bir etkisi var :sırıtan1: Buraya duyurduğumdan beri tedirginim iyi mi yaptım yoksa insalara masraf mı çıkarttım diye :)
Fiyatlar o kadar uygun ki aldıkça alası geliyor insanın ihtiyacım olmayan ama ilerde kesin ihtiyacım olur dediğim şeyler aldım


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Uğur Can Uysal

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
25 May 2024
Mesajlar
86
Beğeniler
82
İl
Eskişehir
yok ya siparişi ulaşanlar olmuş zaten :) Benimkiler de yarın gelecek Türkiye'ye girdikten sonra kargo işini hepsijet devralıyor
Doğrudur gayet hoşuma gitti. fiyatlar iyi yorumlarda gayet iyi tercih edicem gibi. Bankanız taksit yapıyor mu bu arada kredi kartıyla aldıysanız eğer.
 

tolgabasak91

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
6 Ara 2022
Mesajlar
138
Beğeniler
705
Yaş
33
İl
Keşan
arkadaşlar herkese merhaba. Bende Nilfisk Core i150 model cihaz mevcut yaklaşık 7-8 ay önce almıştım. Dün başıma bir olay geldi cihaz ile tetik arasındaki bağlantı noktasında sorun yaşamaya başladım. tetik hortumu tutmuyor atıyordu bugün nilfisk türkiye ile iletişime geçtim teknik destekte birol bey sağolsun cihazın görsellerini ve fatura bilgilerini istedi. sıfır tabancanın tarafıma gönderileceğine yönelik bilgi verdiler sorunlu ürünü geri istemediler bile bu hareketleriyle beni baya cezbettiler. En azından tüketici yanında sorun çözmeye yönelik politikaları var. Aramızda Nilfisk makine sahibi arkadaşlarımız mevcut onlarında bilgisi olsun diye başımdan geçen olayı paylaşmak istedim. Herkese iyi detaylar dilerim :)
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,027
Beğeniler
23,781
Yaş
35
İl
Ankara
arkadaşlar herkese merhaba. Bende Nilfisk Core i150 model cihaz mevcut yaklaşık 7-8 ay önce almıştım. Dün başıma bir olay geldi cihaz ile tetik arasındaki bağlantı noktasında sorun yaşamaya başladım. tetik hortumu tutmuyor atıyordu bugün nilfisk türkiye ile iletişime geçtim teknik destekte birol bey sağolsun cihazın görsellerini ve fatura bilgilerini istedi. sıfır tabancanın tarafıma gönderileceğine yönelik bilgi verdiler sorunlu ürünü geri istemediler bile bu hareketleriyle beni baya cezbettiler. En azından tüketici yanında sorun çözmeye yönelik politikaları var. Aramızda Nilfisk makine sahibi arkadaşlarımız mevcut onlarında bilgisi olsun diye başımdan geçen olayı paylaşmak istedim. Herkese iyi detaylar dilerim :)
Karcher gibi Makina ve Kutusunu Kargo ile gonder dememiş :) Karcher de bastan sagma olayi ve kullanici hatasi diyip çözüm olayi var yedek parçasi pahali malesef.

Her.zaman Alternatifler degerlndirilmeli

Yikama Makinasi alacaksan Karcher in yari fiyatlarina Bosch/Nilfisk.kesinlikle.alinir.
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
1,833
Beğeniler
4,510
İl
Gebze
arkadaşlar herkese merhaba. Bende Nilfisk Core i150 model cihaz mevcut yaklaşık 7-8 ay önce almıştım. Dün başıma bir olay geldi cihaz ile tetik arasındaki bağlantı noktasında sorun yaşamaya başladım. tetik hortumu tutmuyor atıyordu bugün nilfisk türkiye ile iletişime geçtim teknik destekte birol bey sağolsun cihazın görsellerini ve fatura bilgilerini istedi. sıfır tabancanın tarafıma gönderileceğine yönelik bilgi verdiler sorunlu ürünü geri istemediler bile bu hareketleriyle beni baya cezbettiler. En azından tüketici yanında sorun çözmeye yönelik politikaları var. Aramızda Nilfisk makine sahibi arkadaşlarımız mevcut onlarında bilgisi olsun diye başımdan geçen olayı paylaşmak istedim. Herkese iyi detaylar dilerim :)
İyiki tercihimi nilfiskden yana kullanmışım :)