Volkswagen Golf 7.5 detailing

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#61
Vallahi gözden kaçmış, böyle yapılan emeğe karşı bu forumda yorum yazmamak huyum değildir. Bazı konularda vakitsizlikten hızlı okuyup hemen beğeniyorum, sonra yorum yazarım diyorum bazende öyle kaynıyor gidiyor.
Senin konularına mesaj yazmayı unutmak olmazdı :(
Eyvallah abi, oluyor bazen. Unutsan da problem değil kalpler bir :sarılx:
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#63
@Celal güle güle bin hacım şahane bir kondisyon:nazar:
@Berkay ellerine sağlık 2. özürle<3 beraber çok güzel uygulamalar var yine. F6yla beraber kullandığın pedi merak ettim. Bende yazdan beri son kat pasta fetişi olmaya başladı bu aralar ve açık ara favorim v38 senin kullandığın reflex nasıl. (Nassıl fetiş bu at glaze geç :kızgınx:)

Kullandığın başka markalarla kıyaslarsan çok iyi olur ortak ürün buluruz belki diye yorumlarını beklerim:begenixx:
 

Celal

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Ara 2019
Mesajlar
903
Beğeniler
2,884
Yaş
45
#64
@Celal güle güle bin hacım şahane bir kondisyon:nazar:
@Berkay ellerine sağlık 2. özürle<3 beraber çok güzel uygulamalar var yine. F6yla beraber kullandığın pedi merak ettim. Bende yazdan beri son kat pasta fetişi olmaya başladı bu aralar ve açık ara favorim v38 senin kullandığın reflex nasıl. (Nassıl fetiş bu at glaze geç :kızgınx:)

Kullandığın başka markalarla kıyaslarsan çok iyi olur ortak ürün buluruz belki diye yorumlarını beklerim:begenixx:
Tesekkürler üstad,kondisyonu iyiydi ama mükemmel değildi @Berkay sağolsun harika iş çıkardı elleri dert görmesin
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#65
@Celal güle güle bin hacım şahane bir kondisyon:nazar:
@Berkay ellerine sağlık 2. özürle<3 beraber çok güzel uygulamalar var yine. F6yla beraber kullandığın pedi merak ettim. Bende yazdan beri son kat pasta fetişi olmaya başladı bu aralar ve açık ara favorim v38 senin kullandığın reflex nasıl. (Nassıl fetiş bu at glaze geç :kızgınx:)

Kullandığın başka markalarla kıyaslarsan çok iyi olur ortak ürün buluruz belki diye yorumlarını beklerim:begenixx:
Hocam f6 ile beraber shine mate diamond ped kullandım mavi olanı. Aslında sertlik olarak rupes sarıya yakın ama yapısından dolayı cutting yeteneği daha yüksek. Yumuşak tercih ettim çünkü derin çiziğimiz yoktu, bir nevi temizlik polisajı gibi oldu.

Reflex parlaklığını çok beğeniyorum 3800 e göre baya iyi, yüzeyde harika yayılıyor, yağlı gibi bir yapısı var ama enteresandır silince yüzey pek kaygan olmuyor. Kesim yeteneği koch m3 ve menzerna 3800 e göre daha düşük, flowey fine cuttan daha yüksek. v38 kullanmadığım için kıyaslayamayacağım.
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#67
Hocam f6 ile beraber shine mate diamond ped kullandım mavi olanı. Aslında sertlik olarak rupes sarıya yakın ama yapısından dolayı cutting yeteneği daha yüksek. Yumuşak tercih ettim çünkü derin çiziğimiz yoktu, bir nevi temizlik polisajı gibi oldu.

Reflex parlaklığını çok beğeniyorum 3800 e göre baya iyi, yüzeyde harika yayılıyor, yağlı gibi bir yapısı var ama enteresandır silince yüzey pek kaygan olmuyor. Kesim yeteneği koch m3 ve menzerna 3800 e göre daha düşük, flowey fine cuttan daha yüksek. v38 kullanmadığım için kıyaslayamayacağım.
Çok teşekkür ediyorum dostum:begenixx:
Şurayı da Çeşitli markaların compund /polish/glaze ürün karşılaştırma tablosu bir güncellemek lazım @onurçiko @Paian abiler
 

es026

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
547
Beğeniler
1,763
Yaş
37
İl
Eskişehir
#71
Maşallah araç sıfır gibi olmuş berkay hocam. Seryum oksit ile silecek çiziklerini alabilmek mümkün mü? Ön camda eski sahibinden kalma bolca silecek izi var bu beni çok rahatsız ediyor. Cam değiştirmeden çizikleri gidermek mümkün mü?
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#72
Bayağı detaylı olmuş eline sağlık @Berkay
Teşekkürler :)

Maşallah araç sıfır gibi olmuş berkay hocam. Seryum oksit ile silecek çiziklerini alabilmek mümkün mü? Ön camda eski sahibinden kalma bolca silecek izi var bu beni çok rahatsız ediyor. Cam değiştirmeden çizikleri gidermek mümkün mü?
Teşekkürler, zaten sıfır gibiydi daha da iyi oldu kulağı çınlasın Celal abinin :)

Mümkün hocam giderebilirsiniz. Çizik derinliğine bağlı tabi ama silecek çizikleri düzelir. Koruyucu ekipman kullanmak şart yanlız dikkat edin çok pis bir işlem :)
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#73
Seryum Oksit i firsat olursa bende denemeyi düsünüyorum

Mi Note 10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi