Merhaba, benzer aparatlar ama bana kalitesiz gibi geldi linkteki, o beyaz yün pedler hiçbir işe yaramıyor. Linkleri atayım matkap aparatı Polisaj pedi Cırtlı taban
Teşekkür ederim, pek çizik almadık sadece yıkama çizikleri vardı. Çiziği her türlü alırım ama rötüşler çok fazlaydı ve verniği inceltmek istemedim daha sonraki polisaj marjından yememek için. Max 2 mikronla sonuca ulaştığımı düşünüyorum
Teşekkür ederim beğenmene sevindim abi, özellikle beyazlara fısıldayan adam olarak beğenmene
Yokluğunu aratmamak ne mümkün, elimden geleni yapmaya çalıştım sadece.
Teşekkür ederim beğenmene sevindim abi, özellikle beyazlara fısıldayan adam olarak beğenmene
Yokluğunu aratmamak ne mümkün, elimden geleni yapmaya çalıştım sadece.
Teşekkür ederim hocam, fotoğraf konusunda sizden öğreneceğimiz şeyler var daha
Petrolde araç yıkamaktan arabada ne boya kaldı ne canlılık bu forumda gezerek nerde hata olduğunu anladım ilk başta şampuanın önemini anladım elinize sağlık ustam
Vallahi gözden kaçmış, böyle yapılan emeğe karşı bu forumda yorum yazmamak huyum değildir. Bazı konularda vakitsizlikten hızlı okuyup hemen beğeniyorum, sonra yorum yazarım diyorum bazende öyle kaynıyor gidiyor.
Senin konularına mesaj yazmayı unutmak olmazdı