Volkswagen Golf 7.5 detailing

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#43
Elinize saglik hocam takip ettigim kadariyla sizde profesyonel yapiyorsunuz bu isi
Beğenmenize sevindim teşekkür ederim :)

Berkay bey kapı kolları için kullandığınız aparatlar bu aparatlardan mıdır? Kullanırken matkapta mod ile ilgili bireyler yapıyor musunuz acaba?
link: 7 PARÇA 80mm POLİSAJ SETİ MATKAP İLE KULLANILABİLEN PASTA CİLA Fiyatları ve Özellikleri
Merhaba, benzer aparatlar ama bana kalitesiz gibi geldi linkteki, o beyaz yün pedler hiçbir işe yaramıyor. Linkleri atayım
matkap aparatı
Polisaj pedi
Cırtlı taban
 

akko

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
#44
Tebrik ederim Berkay, işçilik harika olmuş, beyazda çizik almakta çok kolay değildir özellikle vw :)
emeğinize sağlık.
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#45
Tebrik ederim Berkay, işçilik harika olmuş, beyazda çizik almakta çok kolay değildir özellikle vw :)
emeğinize sağlık.
Teşekkür ederim, pek çizik almadık sadece yıkama çizikleri vardı. Çiziği her türlü alırım ama rötüşler çok fazlaydı ve verniği inceltmek istemedim daha sonraki polisaj marjından yememek için. Max 2 mikronla sonuca ulaştığımı düşünüyorum
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#48
Ohoo yokluğum hiç aratılmamış maşallah. Ellerine sağlık.Beyaz beyazlığına kavuşmuş. Ellerine sağlık.
 

bugrahongul

Profesyonel Detaycı
Uygulama Uzmanı
Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
744
Beğeniler
2,078
İl
İskenderun
#49
Harika fotoğtaflar ince işçilik ellerine sağlık

Redmi Note 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#52
Ohoo yokluğum hiç aratılmamış maşallah. Ellerine sağlık.Beyaz beyazlığına kavuşmuş. Ellerine sağlık.
Teşekkür ederim beğenmene sevindim abi, özellikle beyazlara fısıldayan adam olarak beğenmene :)
Yokluğunu aratmamak ne mümkün, elimden geleni yapmaya çalıştım sadece.

Harika fotoğtaflar ince işçilik ellerine sağlık

Redmi Note 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Teşekkür ederim hocam, fotoğraf konusunda sizden öğreneceğimiz şeyler var daha :)
 

bugrahongul

Profesyonel Detaycı
Uygulama Uzmanı
Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
744
Beğeniler
2,078
İl
İskenderun
#53
Teşekkür ederim beğenmene sevindim abi, özellikle beyazlara fısıldayan adam olarak beğenmene :)
Yokluğunu aratmamak ne mümkün, elimden geleni yapmaya çalıştım sadece.


Teşekkür ederim hocam, fotoğraf konusunda sizden öğreneceğimiz şeyler var daha :)
Yok yahu ben öncesi sonrasında özellikle hiç dikkatli çekmiyorum

Redmi Note 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ErkanBener

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2020
Mesajlar
180
Beğeniler
261
Yaş
36
İl
Gaziantep
#55
Petrolde araç yıkamaktan arabada ne boya kaldı ne canlılık bu forumda gezerek nerde hata olduğunu anladım ilk başta şampuanın önemini anladım elinize sağlık ustam
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#59

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#60
Estağfurullah, zaten iyi bakılan bir araba. Sadece cevheri biraz ortaya çıkardık. Teşekkürler hocam.


Olsun gözden kaçmıştır :) Teşekkür ederim Hakan abi.
Vallahi gözden kaçmış, böyle yapılan emeğe karşı bu forumda yorum yazmamak huyum değildir. Bazı konularda vakitsizlikten hızlı okuyup hemen beğeniyorum, sonra yorum yazarım diyorum bazende öyle kaynıyor gidiyor.
Senin konularına mesaj yazmayı unutmak olmazdı :(