Volkswagen Golf 7.5 detailing

Dr HCD

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#22
Elinize sağlık baştan aşağı mükemmel bir uygulama olmuş:alkıssx: Hafta içi vakit bulursam ben de fussoyu söküp moon light atacağım nasipse bir beyaz bir siyah dayanıma parlaklığa bakarız:)
 

KaiZeN

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
1,146
Beğeniler
3,143
Yaş
41
İl
Tekirdağ
#24
Berkay hocam eline sağlık, operasyon başarıyla tamamlanmış :alkis:. @Celal hocam maşallah 7.5 un formu gayet iyi gözüküyor. Bu arada çift j de başka yakışıyor :mutlu: tek u led on numaraydı ama şuan ki tek j sanki kör gibi duruyor birşey eksik gibi.. aman @Mugzy duymasın :komik: laci ye de ne giderdi ama :alkisss:
 

Celal

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Ara 2019
Mesajlar
903
Beğeniler
2,884
Yaş
45
#25
Berkay hocam eline sağlık, operasyon başarıyla tamamlanmış :alkis:. @Celal hocam maşallah 7.5 un formu gayet iyi gözüküyor. Bu arada çift j de başka yakışıyor :mutlu: tek u led on numaraydı ama şuan ki tek j sanki kör gibi duruyor birşey eksik gibi.. aman @Mugzy duymasın :komik: laci ye de ne giderdi ama :alkisss:
Evet formu gayet iyi durumda şimdi bir tık daha iyi oldu,çift j ye bende hayranım bir ay çift j li araba arayıp durdum sonra bu kısmet oldu üstadım.
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#27
ürünler güzel işçilik güzel sonuç çok güzel olmus emegine saglık
Teşekkürler :) Beğenmenize sevindim

Elinize sağlık baştan aşağı mükemmel bir uygulama olmuş:alkıssx: Hafta içi vakit bulursam ben de fussoyu söküp moon light atacağım nasipse bir beyaz bir siyah dayanıma parlaklığa bakarız:)
Teşekkür ederim doktor bey :) Merakla bekliyorum, Celal abi de dayanımıyla alakalı bu konu altına güncelleme yaparsa karşılaştırırız. Parlaklığından memnun kalacağını düşünüyorum.

Sizde guz3l yapmissiniz cok guzel olmus
Teşekkürler :)

Berkay hocam eline sağlık, operasyon başarıyla tamamlanmış :alkis:. @Celal hocam maşallah 7.5 un formu gayet iyi gözüküyor. Bu arada çift j de başka yakışıyor :mutlu: tek u led on numaraydı ama şuan ki tek j sanki kör gibi duruyor birşey eksik gibi.. aman @Mugzy duymasın :komik: laci ye de ne giderdi ama :alkisss:
Teşekkürler Erçin hocam. Beyaz bir golf kullanıcısı olarak beğenmen beni mutlu etti :)

Ellerine sağlık. Çok güzel işler yapıyorsun. Maşallah :nazar:
Teşekkürler Can hocam, maşallah maşallah :)
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#33
Elinize sağlık. Golflerde kapı fitilleri baya bir toz toprak biriktiriyor bende de. Kaput ve çamurluklarda bende de folyo mevcut. 3m uygulama merkezinde yapılmış, sanırsam markası da 3m. Srp tarzı ürün harici nası çizik alabiliriz yakmadan? Son polisaj uygulattırdığımda baya uğraşılmasına rağmen bir türlü istediğim sonuca ulaşamadım. Camlar konusunda da son dönemde baya camlara uygulama gördük forumda :) merak ettiğim bir konu benim de. Camlarda gözenekleri açmak olarak neyi kastetmiştiniz acaba? Ekstra bir işlem mi bu seryum uygulaması sonrası?

Finaller ışıl ışıl pırıl pırıl olmuş, tekrardan elinize sağlık :)
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#34
Elinize sağlık. Golflerde kapı fitilleri baya bir toz toprak biriktiriyor bende de. Kaput ve çamurluklarda bende de folyo mevcut. 3m uygulama merkezinde yapılmış, sanırsam markası da 3m. Srp tarzı ürün harici nası çizik alabiliriz yakmadan? Son polisaj uygulattırdığımda baya uğraşılmasına rağmen bir türlü istediğim sonuca ulaşamadım. Camlar konusunda da son dönemde baya camlara uygulama gördük forumda :) merak ettiğim bir konu benim de. Camlarda gözenekleri açmak olarak neyi kastetmiştiniz acaba? Ekstra bir işlem mi bu seryum uygulaması sonrası?

Finaller ışıl ışıl pırıl pırıl olmuş, tekrardan elinize sağlık :)
Öncelikle teşekkür ederim :)
Folyodan çizik almak zor iş. Çok hassas ve yanma riski var. Ben bir miktar alabildim başka bir arabada ama tam istediğim sonuca ulaşamadım. Bazı poliüretan folyolar sıcak su veya sıcak hava tabancası ile toparlayabiliyor ama sizin folyo pvc ise bu mümkün değil. 3m folyoları pvc mi başka bir şey mi konuya hakim değilim tavsiye veremeyeceğim malesef.

Cam kristal gözenekli bir yapıdan oluşuyor, zamanla bu yapı içerisine sudaki kireç ve mineraller dolarak hem netliği hem de yağmur kaydırıcının tutunmasını etkiliyor. Seryum sonrası olarak değil de sürecin tamamı olarak değerlendirebiliriz. Seryum oksit ve arkasından cam pastası uygulandığında gözenekler temizlenmiş berrak bir cam elde ediliyor sonra m700-ipa temizliği yapıp yağmur kaydırıcıyı uyguladığınızda cam resmen kimyasalı emiyor ilk katta. Cam pastasının olayı seryum kalıntılarını temizlemek ve cama parlaklık katmak esasen. Esas işi seryum oksit yapıyor.
 

Kermssl

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
4 May 2020
Mesajlar
384
Beğeniler
520
İl
İstanbul
#35
Dostum eline sağlık açtığın konuları okudugumda her seferinde profesyonellik akıyor hiç mi sekmez :)
 

Celal

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Ara 2019
Mesajlar
903
Beğeniler
2,884
Yaş
45
#37
Elinize sağlık. Golflerde kapı fitilleri baya bir toz toprak biriktiriyor bende de. Kaput ve çamurluklarda bende de folyo mevcut. 3m uygulama merkezinde yapılmış, sanırsam markası da 3m. Srp tarzı ürün harici nası çizik alabiliriz yakmadan? Son polisaj uygulattırdığımda baya uğraşılmasına rağmen bir türlü istediğim sonuca ulaşamadım. Camlar konusunda da son dönemde baya camlara uygulama gördük forumda :) merak ettiğim bir konu benim de. Camlarda gözenekleri açmak olarak neyi kastetmiştiniz acaba? Ekstra bir işlem mi bu seryum uygulaması sonrası?

Finaller ışıl ışıl pırıl pırıl olmuş, tekrardan elinize sağlık :)
Cam konusuna berkay cevap vermiş üstadım burayı geçiyorum.bemde kaputta ve tavanda ppf kaplama var çizikler çoğaldığı zaman sıcak su döküyorum üzerine yavaş yavaş ilk günkü halini alıyor hemen..saç kurutma makinesi tutanda var ama ben sıcak su ile hemen eski halşne kavuşturuyorum..kaputta bir ay önceye kadar steak dynoshild vardı,bir arkasdaşım iş güzarlık yaptı sonra clifdesing ile değiştirdim birde tavanıda yaptık bu arada,clif de aynı özelliklere sahip bir ürün şimdilik steak ten aşağı kalır yönü yok bakalım inş böyle gider
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#38
Öncelikle teşekkür ederim :)
Folyodan çizik almak zor iş. Çok hassas ve yanma riski var. Ben bir miktar alabildim başka bir arabada ama tam istediğim sonuca ulaşamadım. Bazı poliüretan folyolar sıcak su veya sıcak hava tabancası ile toparlayabiliyor ama sizin folyo pvc ise bu mümkün değil. 3m folyoları pvc mi başka bir şey mi konuya hakim değilim tavsiye veremeyeceğim malesef.

Cam kristal gözenekli bir yapıdan oluşuyor, zamanla bu yapı içerisine sudaki kireç ve mineraller dolarak hem netliği hem de yağmur kaydırıcının tutunmasını etkiliyor. Seryum sonrası olarak değil de sürecin tamamı olarak değerlendirebiliriz. Seryum oksit ve arkasından cam pastası uygulandığında gözenekler temizlenmiş berrak bir cam elde ediliyor sonra m700-ipa temizliği yapıp yağmur kaydırıcıyı uyguladığınızda cam resmen kimyasalı emiyor ilk katta. Cam pastasının olayı seryum kalıntılarını temizlemek ve cama parlaklık katmak esasen. Esas işi seryum oksit yapıyor.
Benim folyo büyük ihtimalle pvc. Portakal kabuğu görünümü var malesef :( sanırım bu sebeple sonuca istediğimiz kadar ulaşamadık o zaman. Dolgu yapan ürünler deneyeyim o halde folyo üzerine bir de belli periyotlarla.

Cam uygulaması ile ilgili bilgilendirme ve detaylı anlatım için de teşekkür ederim tekrardan :)
Cam konusuna berkay cevap vermiş üstadım burayı geçiyorum.bemde kaputta ve tavanda ppf kaplama var çizikler çoğaldığı zaman sıcak su döküyorum üzerine yavaş yavaş ilk günkü halini alıyor hemen..saç kurutma makinesi tutanda var ama ben sıcak su ile hemen eski halşne kavuşturuyorum..kaputta bir ay önceye kadar steak dynoshild vardı,bir arkasdaşım iş güzarlık yaptı sonra clifdesing ile değiştirdim birde tavanıda yaptık bu arada,clif de aynı özelliklere sahip bir ürün şimdilik steak ten aşağı kalır yönü yok bakalım inş böyle gider
Abi maşallah diyelim aracına öncelikle şahane çıkmış :) ppf çok iyi bu konuda gerçekten. Nasipse ilerde ben de geçeyim ppf'e ve hem portakal kabuğundan hem de bu geçmeyen çiziklerden kurtulayım :)
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#39

Celal

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Ara 2019
Mesajlar
903
Beğeniler
2,884
Yaş
45
#40
Benim folyo büyük ihtimalle pvc. Portakal kabuğu görünümü var malesef :( sanırım bu sebeple sonuca istediğimiz kadar ulaşamadık o zaman. Dolgu yapan ürünler deneyeyim o halde folyo üzerine bir de belli periyotlarla.

Cam uygulaması ile ilgili bilgilendirme ve detaylı anlatım için de teşekkür ederim tekrardan :)

Abi maşallah diyelim aracına öncelikle şahane çıkmış :) ppf çok iyi bu konuda gerçekten. Nasipse ilerde ben de geçeyim ppf'e ve hem portakal kabuğundan hem de bu geçmeyen çiziklerden kurtulayım :)
Evet güzel uygulama oldu berkay harika iş çıkardı,nerdeyse tüm yıkama çizikleri gitti ama buna engel olmak mümkün değil malesef illaki zamanla oluyorlar,ppf gerçekten güzel tavsiye ederim